Genres / Hip-Hop / Vette producties die aan de verkeerde MC's zijn gegeven
zoeken in:
0
geplaatst: 21 juni 2008, 12:04 uur
Titel spreekt voor zich lijkt me.
Ik vind zelf de beats van Group Home's Livin' Proof. Die moesten aan dope MC's als Guru, Jeru of Nas worden gegeven.
Welke vinden jullie nog?
Ik vind zelf de beats van Group Home's Livin' Proof. Die moesten aan dope MC's als Guru, Jeru of Nas worden gegeven.
Welke vinden jullie nog?
0
geplaatst: 21 juni 2008, 12:09 uur
Zeg ook erbij aan wie je ze eerder zou geven.
Want ik vind zelf Dreams van The Game ook verkeerd. Die moest aan Wu-Tang ofzo gegeven worden.
Want ik vind zelf Dreams van The Game ook verkeerd. Die moest aan Wu-Tang ofzo gegeven worden.
0
geplaatst: 21 juni 2008, 12:22 uur
Bij Winne weet ik het eigenlijk niet direct. Salah Edin komt nu ook bij me op, de beats (die van Focus) horen gewoon bij een rapper uit de Shady Records-hoek zoals Stat Quo en niet bij slechte NL-rapper die toevallig bevriend is met Cilvaringz die zijn connecties heeft in de USA.
Meerderen volgen.
Meerderen volgen.
0
geplaatst: 21 juni 2008, 12:25 uur
Dale Baker - World Anti-Famous, lastig voor wie de producties wel goed zouden zijn, de eerste die bij mij opkomt is Supastition.
Niet echt een hiphop-album: Mattafix - Rhythm & Hymns, de beats hiervan zou ik graag een keer door een goede MC willen laten gebruiken, J-Live bijvoorbeeld.
Niet echt een hiphop-album: Mattafix - Rhythm & Hymns, de beats hiervan zou ik graag een keer door een goede MC willen laten gebruiken, J-Live bijvoorbeeld.
0
geplaatst: 21 juni 2008, 18:07 uur
Beat van That White van Fat Joe vind ik echt een juweeltje alleen jammer dat het aan een matige rapper als Fat Joe is gegeven.In mijn fantasy had die beat op een nieuwe Gang Starr album gestaan(Ik hoor Guru er al op los spitten over hoe de rapgame fuckt up is
)
)
0
Social_Mask
geplaatst: 21 juni 2008, 22:06 uur
De beats van Diamond D & The Psychotic Neurotics - Stunts, Blunts & Hip-Hop mochten wel bij een andere rapper. Nit dat Diamon D me echt stoort, maar die beats zouden beter tot hun recht komen bij een rapper zoals O.C., Brand Nubian ofzo.
0
Social_Mask
geplaatst: 22 juni 2008, 21:37 uur
Jawel, maar hij rapt er zelf ook over..niet slecht, maar kan beter.
0
geplaatst: 22 juni 2008, 22:34 uur
Om te beginnen alles van Atmosphere, Aesop Rock en Sage Francis.
0
Social_Mask
geplaatst: 22 juni 2008, 23:28 uur
Aesop Rock...idd. Prachtige beats, maar Aesop vind ik er gwn niet lekker op klinken, zonde. Heerlijke beats, beter voor rappers als...Illogic, Diabolic, C Rayz etc.
0
geplaatst: 22 juni 2008, 23:38 uur
Aesop is geniaal, Sage ook. Aesop heeft alleen wel een aparte stem en teksten waar waarschijnlijk veel mensen niets mee kunnen.
En om Sage goed te vinden zal je een enorme fan van ironie en sarcasme moeten zijn.
En om Sage goed te vinden zal je een enorme fan van ironie en sarcasme moeten zijn.
0
geplaatst: 23 juni 2008, 00:07 uur
"One Life To Live" van Pete Rock ft. MC Eiht op diens eerste Soul Survivor-album uit '98!!! Ongetwijfeld...
De beat die the Soulbrother hier levert hoort zéker bij de beste van het album, erg jazzy, relaxed ... Tja, dan vind ik niet dat MC Eiht hier dan de gepaste MC voor is: had veel liever een East Coast-MC hierop gehoord (al levert MC Eiht hier nu ook geen sléchte verses af, maar het had veel beter gekund, mits een meer accurate MC-keuze)!
De beat die the Soulbrother hier levert hoort zéker bij de beste van het album, erg jazzy, relaxed ... Tja, dan vind ik niet dat MC Eiht hier dan de gepaste MC voor is: had veel liever een East Coast-MC hierop gehoord (al levert MC Eiht hier nu ook geen sléchte verses af, maar het had veel beter gekund, mits een meer accurate MC-keuze)!
0
geplaatst: 23 juni 2008, 12:46 uur
Kos schreef:
Sage en Aesop zijn van die alternatievelingen, ik zelf vind het ook niet echt geslaagd. Maar Atmosphere is juist heerlijke boombap met sterke teksten. Ik kan er niet bij dat je slug een slechte MC vindt.
0
raffael77
geplaatst: 23 juni 2008, 13:10 uur
Wat ik jammer vind is dat Sage te slechte beats krijgt. Sinds hij niet meer samen is met Joe Beats is de maat achteruit gegaan maar kwa raps is hij dope.
0
geplaatst: 23 juni 2008, 17:36 uur
P Jay schreef:
"One Life To Live" van Pete Rock ft. MC Eiht op diens eerste Soul Survivor-album uit '98!!! Ongetwijfeld...
Good choice.
.
0
geplaatst: 23 juni 2008, 17:48 uur
Philly's Most Wanted - Get Down Or Lay Down
Staan een aantal Neptunes classics op, maar die rappers verneuken het echt compleet
.
Staan een aantal Neptunes classics op, maar die rappers verneuken het echt compleet
.
0
geplaatst: 24 juni 2008, 15:40 uur
rico-bballer schreef:
Explosive van dr dre
Explosive van dr dre
Ja precies die wou ik ook nog noemen, die beat is echt super goed, maar die rappers zijn echt slecht.
Overigens vind ik Group Home op Livin' Proof wel goed passen, zo'n stemmen passen wel op zo'n beat.
0
Social_Mask
geplaatst: 25 juni 2008, 14:48 uur
Dead Prez - Let's Get Free...
1 van de fijnste beats die ik heb gehoord...maar die rappers verklote het echt. En niet (alleen) door hun ideologie, maar meer omdat ik ze gewoon...wack vind.
1 van de fijnste beats die ik heb gehoord...maar die rappers verklote het echt. En niet (alleen) door hun ideologie, maar meer omdat ik ze gewoon...wack vind.
0
CaliLove
geplaatst: 25 juni 2008, 20:33 uur
Bijna heel Chino XL z'n debuutalbum Here To Save You All....
Er staan wel wat dope punchlines op , maar meestal liggen de teksten me niet....
Er staan wel wat dope punchlines op , maar meestal liggen de teksten me niet....
0
geplaatst: 17 augustus 2008, 00:30 uur
Duidelijk: Lil' Wayne - 3 Peat.
Vette beat maar Lil' Wayne is gewoon dramatisch op die track.
Vette beat maar Lil' Wayne is gewoon dramatisch op die track.
0
CaliLove
geplaatst: 28 augustus 2008, 13:56 uur
CaliLove schreef:
Dit neem ik dus terug, ik vind het gewoon een dope album op een paar enkele lines na.
0
Rene1979
geplaatst: 28 augustus 2008, 17:42 uur
Black RoB- Whoa!!
Had ik liever een andere mc op gezien
Had ik liever een andere mc op gezien
0
CaliLove
geplaatst: 28 augustus 2008, 20:44 uur
Hier is Ice Cube die een freestyle over die beat doet :
* denotes required fields.