MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Onbekende Rappers

zoeken in:
Een topic over de nog "onbekende" rappers. Rappers waar een paar mensen vast wel van gehoord hebben, maar die het nog niet hebben gemaakt.

Ik begin met Bob van de Blackstreet Boys, ik weet hun naam is een beetje boyband-achtig, maar ze kunnen best goed rappen.
De Blackstreet Boys fan hyve, Songtekst: Bob - Dit is hoe we het doen. - Hyves.nl - bsbfanhyve.hyves.nl
De Blackstreet Boys fan hyve, Songtekst: Bob - Wraak voor Willem - Hyves.nl - bsbfanhyve.hyves.nl

ze hebben meer moet ik posten?

Liever niet

grimy_jason
Die naam....
Hoe cliché en onorigineel....

Eind 2008 kwam er een nieuwe doorbraak toen hardcore-getto rapper The Game, de Blackstreet Boys verliet en werd vervangen door P-No (die eerder faam maakte met z'n rol als Pino in sesamstraat).

WTF

Klinkt als een verhaaltje, fictie dus

Relax
Zo komt Jorn aan zijn trekken... geweldige humor..

Ja... ok... ey man ik ben nu klaar met lachen.

Social_Mask
Relax schreef:

Ja... ok... ey man ik ben nu klaar met lachen.

Ik ben nóg bezig..

RedLightCityBoy
De Blackstreet Boys bestaan uit P-No, Yes-E, Bob, Soekarno, Hatta,
Mitchel (de manager)

Social_Mask
Ik dacht eerst even dat er Backstreet Boys stond

Om even een serieuze waarde aan het topic toe te voegen:

Ik ken een gast uit South Carolina,USA, die rapt en een heel eigen stijl heeft. Hij heeft altijd mooie concepten.

RapidShare: Easy Filehosting

Download zijn nieuwste tape hier. Ik heb ook een nummer geproduceerd.

Die wilde ik gisteren dus al beluisteren, maar toen ging er iets mis met mijn computer. Ga het vandaag nog maar een keer proberen, The Football Mascot is alvast een erg goed nummer .

Relax
JLjuju schreef:
Om even een serieuze waarde aan het topic toe te voegen:

Ik ken een gast uit South Carolina,USA, die rapt en een heel eigen stijl heeft. Hij heeft altijd mooie concepten.

RapidShare: Easy Filehosting

Download zijn nieuwste tape hier. Ik heb ook een nummer geproduceerd.

Ah kutzooi de link is dood..

Kan je opnieuw uppen? Ik wil het graag horen.

Hij is niet dood, de link is door MuMe alleen verkort waardoor het URL-adres niet meer goed is.

Relax
Ok bedankt.

Relax
Man, die beat van jou kende ik al en past totaal niet bij zijn manier van rappen.. en stem..... jammer, dacht dat je wel iets speciaals voor hem geproduced had en niet iets wat je voor de lol had gemaakt.

Dat was de bedoeling ook eerst, maar toen zei hij dat hij er die beat voor gebruikte en geen nieuwe hoefde te maken

Mijn mening weet je al JLjuju, ik vind het dus wel een erg dope nummer. Die rapper kan zeer goed flowen, net of hij alles in een adem doet; dat kan ik goed waarderen . Die productie vond ik sowieso al erg tof. Misschien is de combinatie niet helemaal super, maar ach ik vind het een zeer verdienstelijk resultaat. Zijn 'album' moet ik nog checken daar ben ik nog niet aan toegekomen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:20 uur

geplaatst: vandaag om 16:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.