MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Hip-Hop 4 Life?

zoeken in:
JesseJanefan
Simpele vraag , zie jij jezelf binnen 10 of 20 jaar nog altijd Hip-Hop luisteren en Hip-Hop records kopen?
Natuurlijk kan je niet in de toekomst kijken maar je kan natuurlijk wel is gaan kijken hoeveel je er nu naar luistert of mss zijn er hier en daar al wat andere genre's die je aandacht trekken en dat je die eens meer gaat checken en je er in gaat verdiepen nu of later.

Ik persoonlijk heb altijd al naar Hip-Hop geluisterd en ik zal er waarschijnlijk nog altijd naar luisteren als ik 40 ben of ouder. Misschien niet naar dezelfde rappers en/of crews als nu maar er is nog enorm veel Hip-hop te checken dat je er toch wel een tijdje mee bezig bent om al die records die wrs nog "nieuw" zijn voor jou (en dan spreek ik nog niet over de records die echt nieuw zijn ) en als je dan ze dan allemaal hebt leren wel of niet waarderen ga je dan weer terug de all time classics (Enter The Wu, OB4CL , Liquid Swords etc. etc.) uit de kast halen om ze weer is af te spelen.
Zo blijf je dus wel bezig met Hip-Hop.
Bovendien is de enige muziek die me buiten Hip-Hop enigszins kan boeien Heavy Metal of Death Metal en hier en daar is wel wat funk zoals Rick James of The Gap Band maar daar blijft het dan ook bij....

Ik zie mezelf in het bejaardenhuis (mocht ik daar komen) nog gewoon hiphop beluisteren. Maar ik ben nu al bezig met mijn smaak te verbreden dus er zal ook ruimte zijn voor andere muziek.

Hiphop 4 Life? Ik denk het wel.

raffael77
Het zal mij altijd wel raken maar het wordt nu zeg ik zelf na zo'n 24 jaar wel minder.

Mijn nieuwe plaat die ik net gekocht heb is Doom. De meeste nieuwe dingen interesseren mij niet zo meer.

Ik denk toch dat het komt doordat ik ouder wordt

Ook ben ik de laatste tijd meer gaan luisteren naar Funk.
Toch blijven de oldschool dingen mij het meest bij.

Morgen naar Biz Markie in Doornroosje Nijmegen.
Nostalgie zeggen ze dan hahahaha.

Rene1979
Ik wee het stiekem wel zeker dat dit voor mij geldt.
Ik merk wel dat me smaak steeds meer naar soulvolle jazzy underground gaat.
Maar het blijft hip hop bij mij.
Waar ik voeger veel naar Osdorp Posse luisterde en dat soort ramwerk. Luister ik nu zowiezo bijna alleen nog maar engelstalig en dingen zoals de nieuwe Dela daar luister ik nu het meest naar.

Al ben ik niet vies van een lekkere Jedi cd.

Aangezien je smaak bijna niet veranderd als je volwassen bent, hou ik het nog n paar jaartjes vol met hip-hop luisteren totdat het zover is

Nee effe serieus. Ik zie mezelf zeker nog wel hip-hop luisteren over een paar jaar. Aangezien er nog zoveel is wat ik niet ken.
En ik luister het al 9 jaar non stop.

gipspoot
Ik denk het wel, maar wel minder als ik nu doe. Ik luister op dit moment al minder hiphop als een aantal jaartjes geleden.

Hip hop is eigenlijk het enige genre dat me (tot nu toe) egt kan boeien. Bij veel andere genres vind ik het snel saai. (En ik heb al redelijk wat verschillende genres geprobeerd). Klassiekers van andere genres vind ik wel goed maar trekt mij niet aan om meer van het genre te luisteren.

Wel luister ik af en toe gospel achtige muziek. Dit vooral voor de teksten.

Ik vraag me af, wanneer ik vijftig ben of ik dan nog steeds Jedi Mind Tricks luister .

Moeilijk om te zeggen. Ik denk dat ik nog heel m'n leven lang hiphop zal gaan luisteren. Ik denk alleen dat de smaak zal veranderen in meer rustige hiphop. Als ik 50 ben zie ik mezelf niet Lil Wayne ofzo luisteren.

Maar je kan het nooit weten. Mijn vader luisterde vroeger altijd rockmuziek terwijl hij nu alleen rustige soulmuziek luistert. Dus de smaak zal op den duur veranderen. Je moet toch een keer volwassen worden.

Buiten Hip-hop luister ik ook nog zeer veel Jungle/Dnb. Dus dat verlaagd de kans dat hip-hop me gaat vervelen.

TheEntity
Mais bien sur, Hip-Hop is For Life!!!!

Tot in het verpleeghuis, boombox op mijn rollator!!!!!

Gast
geplaatst: vandaag om 00:35 uur

geplaatst: vandaag om 00:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.