MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Hip-Hop tattoos

zoeken in:
Als ik een tattoo zou nemen dan zou ik het logo van PE op m'n rug zetten

Rene1979
Ik heb redelijk wat tattoo's maar over het algemeen japans met betekenisen. Twee short sleeves (armen) en een leg sleeve...

Rene1979
Pooiertje schreef:
Ik denk de Islam...

Geloof mij echte islamieten hebben veeeeeeeel tattoos allemaa kleine troep

Social_Mask
Niet in mijn kringen...

Ikzelf wil graag wel een tattoo. Niet HipHop gerelateerd, maar een gedicht in het Urdu. Vind tattoo's wel vet, vooral door dat Miami Ink gedoe .

Macabre
Ik heb een tattoo van me dochter Candice op me linkerarm.

Maar Hip-Hop tattoos? Nee , als ik zelf een crew zou hebben dan misschien maar zou niet weten wat ik er op zou zetten want ben fan van een hele hoop crews.

er zijn toch wel mensen op de wereld dat je denkt van wow hoe haal je het in je hersentjes.

http://blog.lamiaombra.it/wp-content/uploads/dragon_penis.jpg

Inderdaad, dat je zo'n klein ding ook maar durft vast te leggen op camera en hem ook nog eens online zet.

Nou kan hij letterlijk de grap over z'n slang toepassen.
Ookal is het een draak.

lijkt me echt pijnlijk zo'n tattoo, wtf is mis met die gast

Gast
geplaatst: vandaag om 16:23 uur

geplaatst: vandaag om 16:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.