MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Hip Hop Blogs

zoeken in:
Rene1979
Er zijn super veel bloggen te vinden op het internet...
Zeker bloggen die Hip Hop gerelateerd zijn.
Plaats hier je Blog waar andere users wat aan hebben.

Voor de mensen die het nog niet wisten.

R&P, Rene1979 en Stapler hebben een Blog met de volgende link...
Ook JuJu zal snel te vinden zijn op deze Blog

http://hiphopneverdies.musicblog.be/

Wow, ik zou zweren dat daar in mijn eerste oogopslag hiphopnerdies stond

Leuke blog by the way

www.2dopeboyz.com

Eigenlijk de enige hiphop blog die ik dagelijks check, voor de nieuwste downloads + filmpjes. Van zowel bekende als minder bekende artiesten.

Word!

Voor de rest:

hiphoplinguistics.com (aanrader wel)
imageyenation.com (ook veel andere shit, maar onder ander El-Keter Blabla van Okayplayer blogt hier veel op).

verder gebruik ik hiphopleeft.nl , en zo nu en dan wat andere obscure blogjes.

Oh, en Rene, het is natuurlijk wel een heel leuk idee om een site te beginnen, is ook niets mis mee, maar probeer het (ik neem aan dat jij een van de grondleggers van de site bent?) zo nu en dan iets professioneler aan te laten doen. In een gehele review van Mos Def's The Ecstatic de titel als 'Estatic' schrijven is toch wel een beetje 'not-done', in mijn opzicht.

James Sabatino Speaks Publicly For First Time, Supplies Documents | Hip Hop News > HipHopDX.com

Meer informatie over Jimmy Henchmen. De man die waarschijnlijk achter de beschieting zat op Tupac in '94.

Heb de titel even aangepast; meervoud van log is natuurlijk logs...

ik kijk wel is op http://rapchannel.nl/

Gast
geplaatst: vandaag om 20:04 uur

geplaatst: vandaag om 20:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.