Genres / Hip-Hop / HiphopleeftTV
zoeken in:
0
|Joël|
geplaatst: 6 augustus 2009, 17:03 uur

De audiovisuele uitbreiding van Hiphopleeft.nl is nu al te bewonderen op YouTube en binnenkort ook via de Amsterdamse tv-zender Salto A1 te ontvangen.
Bezoek hier de officiële HiphopleeftTV-YouTube:
http://www.youtube.com/HiphopleeftTV
Klik op subscribe / abonneren en ontvang geheel gratis de nieuwste video's van HLTV direct in je mailbox!
0
geplaatst: 6 augustus 2009, 19:16 uur
Ik heb er weinig directs mee te maken, al zal ik een deel van de financieën dragen, de (meeste) props horen naar Timo710 en Joel te gaan. Erg tof 

0
geplaatst: 7 augustus 2009, 01:05 uur
Wauw, écht vet... hebben we nu ook al een eigen YouTube-kanaal... Het wordt echt officieel.
echt tof! Nu nog interviews met Amerikaanse rappers en we zijn totally pimped out!
echt tof! Nu nog interviews met Amerikaanse rappers en we zijn totally pimped out!
0
geplaatst: 7 augustus 2009, 11:17 uur
100% mee eens, alhoewel het natuurlijk nog moeilijk is om buitenlandse artiesten voor de camera te strikken.
0
geplaatst: 7 augustus 2009, 13:28 uur
Ach, als je ze met een bandrecorder kan strikken voor een interview, waarom dan niet met een camera en microfoon? Lijkt me een kwestie van tijd.
0
geplaatst: 7 augustus 2009, 16:39 uur
Dope, wat zijn we lekker bezig. Ik zal als ik terug ben uit Lloret eens kijken hoe mooi het is geworden.
Goed bezig Timo en Joel!
Goed bezig Timo en Joel!
0
geplaatst: 8 augustus 2009, 12:01 uur
hehe, mooi.
'enge tracks man'
'moeten we bang worden?' haha.
'enge tracks man'
'moeten we bang worden?' haha.
0
geplaatst: 9 augustus 2009, 01:10 uur
Ja einde is erg fraai, die verbazing van Sticks
Dit vat ik even niet. Er komt - als het goed is - nog een Rico en Sticks filmpje aan met freestyle en al.
Dit vat ik even niet. Er komt - als het goed is - nog een Rico en Sticks filmpje aan met freestyle en al.
0
geplaatst: 9 augustus 2009, 09:05 uur
Hahahah geweldig dat interview ja
.
Geloof het of niet jullie stellen betere vragen dan ik gewend ben van het media-wereldje rondom HipHop.
.Geloof het of niet jullie stellen betere vragen dan ik gewend ben van het media-wereldje rondom HipHop.
0
geplaatst: 9 augustus 2009, 11:15 uur
Ja, heb me ook geabonneerd, veel succes! Het einde van het interview met Sticks en Rico is inderdaad leuk, vond het wel leuk dat het een redelijk 'losjes' interview was (als in; zij stelden ook vragen aan 'jou' - wie was dat eigenlijk?-).
0
geplaatst: 9 augustus 2009, 23:13 uur
Leuk interview met Sticks & Rico. Dat einde over Jiggy is ook grappig haha 

0
Social_Mask
geplaatst: 10 augustus 2009, 14:16 uur
Erg leuk, jah. Ze komen over als erg aardige gozers, vooral van Rico ben ik wel 'gecharmeerd'.
0
raffael77
geplaatst: 11 augustus 2009, 10:10 uur
Rico is misschien iets minder spraakzaam als Sticks maar hij komt relax over. Sticks vind ik een beetje arrogant zoals zwollenaren standaard zijn. Je weet zelluf. Deventer en zwolle gaan niet samen.
Ik heb trouwens ook op Holtenbroek gewoont.
Leuk interview verder, maar hun nieuwe plaat dig ik niet moet ik zeggen.
Ik heb trouwens ook op Holtenbroek gewoont.
Leuk interview verder, maar hun nieuwe plaat dig ik niet moet ik zeggen.
0
geplaatst: 11 augustus 2009, 12:46 uur
Gister op mijn werk kwamen er ook alweer Zwollenaren ruzie zoeken bij onze bus. 
Fock die Deventer-Zwolle (voetbal) haat. Word er echt moe van.

Fock die Deventer-Zwolle (voetbal) haat. Word er echt moe van.
0
geplaatst: 12 augustus 2009, 14:47 uur
Kunnen we hier geen HHL topic van maken? Knap artikel over de Wu-Tang Clan vandaag, hulde.
Wel een paar kleine foutjes
Wel een paar kleine foutjes

[...]terwijl het Wu-Tang Sword-gedeelde aanvangt met Da Mystery of Chessboxin'[...]
[...]Gewondwordt hij gevangen genomen door Communisten[...]
* denotes required fields.