MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / HiphopleeftTV

zoeken in:
|Joël|

(afbeelding)

De audiovisuele uitbreiding van Hiphopleeft.nl is nu al te bewonderen op YouTube en binnenkort ook via de Amsterdamse tv-zender Salto A1 te ontvangen.

Bezoek hier de officiële HiphopleeftTV-YouTube:
http://www.youtube.com/HiphopleeftTV

Klik op subscribe / abonneren en ontvang geheel gratis de nieuwste video's van HLTV direct in je mailbox!

Ik heb mij geabonneerd.

Gefeliciteerd

Harco
Respect, Thomas.

Haha, zalig.

Ik heb er weinig directs mee te maken, al zal ik een deel van de financieën dragen, de (meeste) props horen naar Timo710 en Joel te gaan. Erg tof

Dit lijkt me erg cool Heb gelijk effe geabboneerd

Wauw, écht vet... hebben we nu ook al een eigen YouTube-kanaal... Het wordt echt officieel. echt tof! Nu nog interviews met Amerikaanse rappers en we zijn totally pimped out!

100% mee eens, alhoewel het natuurlijk nog moeilijk is om buitenlandse artiesten voor de camera te strikken.

Ach, als je ze met een bandrecorder kan strikken voor een interview, waarom dan niet met een camera en microfoon? Lijkt me een kwestie van tijd.

Dope, wat zijn we lekker bezig. Ik zal als ik terug ben uit Lloret eens kijken hoe mooi het is geworden.

Goed bezig Timo en Joel!

Niet haten op mijn bandrecorder P Jay

Kos
hehe, mooi.

'enge tracks man'

'moeten we bang worden?' haha.

Interview met Sticks en Rico is erg tof. Geweldig einde ook

Ja einde is erg fraai, die verbazing van Sticks Dit vat ik even niet. Er komt - als het goed is - nog een Rico en Sticks filmpje aan met freestyle en al.

Hahahah geweldig dat interview ja .
Geloof het of niet jullie stellen betere vragen dan ik gewend ben van het media-wereldje rondom HipHop.

Ja, heb me ook geabonneerd, veel succes! Het einde van het interview met Sticks en Rico is inderdaad leuk, vond het wel leuk dat het een redelijk 'losjes' interview was (als in; zij stelden ook vragen aan 'jou' - wie was dat eigenlijk?-).

Kos
'enthousiasmeren' .

Joel toch?

Ill
Leuk interview met Sticks & Rico. Dat einde over Jiggy is ook grappig haha

Social_Mask
Erg leuk, jah. Ze komen over als erg aardige gozers, vooral van Rico ben ik wel 'gecharmeerd'.

Rico is sowieso mijn grote Nederhop-held .

raffael77
Rico is misschien iets minder spraakzaam als Sticks maar hij komt relax over. Sticks vind ik een beetje arrogant zoals zwollenaren standaard zijn. Je weet zelluf. Deventer en zwolle gaan niet samen.
Ik heb trouwens ook op Holtenbroek gewoont.

Leuk interview verder, maar hun nieuwe plaat dig ik niet moet ik zeggen.

Gister op mijn werk kwamen er ook alweer Zwollenaren ruzie zoeken bij onze bus.
Fock die Deventer-Zwolle (voetbal) haat. Word er echt moe van.

Social_Mask
raffael77 schreef:

Leuk interview verder, maar hun nieuwe plaat dig ik niet moet ik zeggen.

Ben ik ook niet helemaal weg van.

Kunnen we hier geen HHL topic van maken? Knap artikel over de Wu-Tang Clan vandaag, hulde.

Wel een paar kleine foutjes
[...]terwijl het Wu-Tang Sword-gedeelde aanvangt met Da Mystery of Chessboxin'[...]

[...]Gewondwordt hij gevangen genomen door Communisten[...]

Oei! P Jay die fouten maakt

Pooiertje schreef:
Oei! P Jay die fouten maakt

Taalpurist FlyLo schiet altijd te hulp!

Gast
geplaatst: vandaag om 16:19 uur

geplaatst: vandaag om 16:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.