MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / R&B Kerst Cd's

zoeken in:
Mensen ik ben op mijn website de ultieme R&B kerst cd's aan het selecteren.. Nu staan de onderstaande cd's op de lijst..

* Keith Sweat - A Christmas of Love
* Musiq Soulchild - A Philly Soul Christmas
* Brian McKnight - I'll Be Home for Christmas
* Oleta Adams - Christmas with Oleta
* The Isley Brothers - I'll Be Home for Christmas
* Babyface - Christmas with Babyface

Hebben jullie nog aanvullingen?

Ik weet niet of je iets aan dit hebt.

Dj2Jelle
Bij de zoekfunctie staat natuurlijk niet of de R&B kerst cd's ultiem zijn

Haha dat is waar.. Dus kom maar op met die album titels!

Er staat niks tussen waar je een 'o ja' gevoel bij krijgt? Ik heb niks met de kerst, en kerst in combinatie met R&B lijkt me toch echt te zoet. Misschien heeft Reijersen nog wat leuke platen die tegen de soul aanzitten.

Ja, ik zou Reijersen ook even polsen. Of Zinulzki. Dat zijn wel kenners op deze site.

En misschien dat hier ook nog wel een r&b-nummertje op staat:

(afbeelding)

Volgens mij heb je best aardige motown-kerst nummers. Althans, die vind ik best aardig. Maar ik ben dan ook een beetje een sucker voor Kerst. Dit zijn ook redelijk uitgekauwde nummers, maar ik vind het wel beter te verteren dan de echte clichés.

Check: http://www.amazon.com/Motow...

Oh ja, Prince - Another Lonely Christmass

Gast
geplaatst: vandaag om 23:39 uur

geplaatst: vandaag om 23:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.