MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Hip-Hop op TV

zoeken in:
Iemand nog vette beelden van Rappers op Nederlands TV of dingen die met Hip-Hop te maken hebben?

MAS
NPS De battle met o.a. Robian en Excellent: NPS - DeBattle

StateTV geen goed maar wel wel vermakelijk programma: BNN.NL - StateTV - sites.bnn.nl

Ali B op volle toeren te zien op www.uitzendinggemist.nl

Docu Free Kemp te zien op www.uitzendinggemist.nl

Docu over rapper Heinik'n te zien op www.uitzenggemist.nl

Docu over boze jongeren met Negativ te zien op www.uitzendinggemist.nl

Dutch Touch moet je dan wel gezien hebben .

MAS
Jep Dutch Touch is ook een leuke docu. Ik ken nog wel wat docus maar die zijn niet op tv geweest.

Ik denk dat je op de site van De Muziek Draait Door ook wel veel hiphopoptredens bij DWDD kunt terugvinden.

Afgelopen zaterdag lieten ze op de publieke omroep (weet niet meer welke) Top Notch-optredens zien (zowel Lowlands als De Melkweg).

Free Kempi is natuurlijk een classic docu die iedere vorm van cabaret/satire overbodig maakt.

Ik zie dit nu pas, ik lig helemaal strak Waarom is die man zo fucking geniaal

Ik kom echt niet meer bij

Zie Verhagen ook zitten

Maar echt, dat begin, 'dit is geen yoyo bitches shit, hij schrijft gevoelige teksten dus is dit een buitenbeentje in de hip-hop industrie'

EDIT: De tweede keer ging ik weer stuk

Met je yo yo bitches en shit. Echt die Giel Beelen kan beter op de maan gaan wonen. Wat een knurft vind ik die gast .

Ik zat toen dwdd met mijn moeder te kijken. Ik lag ook helemaal strak, m'n moeder wist niet wat ze hoorde, ik zei van tevoren nog 'ik denk dat jij dit ook wel mooie hiphop vindt.

Ik ging weer stuk

Dit is by far het beste stukje DWDD ooit

Als ik de youtube comments trouwens zie zijn er ook heel veel Fresku fans die het niet begrijpen trouwens, die zeggen 'hij had voor Twijfel moeten gaan en wat een dood publiek'... Dan heb je de statement en de grap niet helemaal begrepen

Snoeperd schreef:

Ik zat toen dwdd met mijn moeder te kijken. Ik lag ook helemaal strak, m'n moeder wist niet wat ze hoorde, ik zei van tevoren nog 'ik denk dat jij dit ook wel mooie hiphop vindt.
Vervelend altijd hea, als je net tegen je moeder zegt dat ze een bepaalde artiest wel mooi zou kunnen vinden, doet ie één van zijn niet toegankelijke nummers... XD

Fresku is wel echt 'de man'.

Blijft gewoon mooi.

Niet Nederlandse tv, maar ach, wel nice!
Tyler the Creator en Childish Gambino in een cartoon:
YouTube - Tyler The Creator & Childish Gambino on Regular Show

Gast
geplaatst: vandaag om 16:21 uur

geplaatst: vandaag om 16:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.