MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / "Ghost's" Top 10 softest rappers lijst.

zoeken in:

Improvision
Ahaha, ben ik de enige die Busta Rhymes' stem inbeeld bij het lezen van het blog?

Het moet Ghostface voorstellen. Dus ik lees het met die stem in mjn hoofd.

Over de doos van Lil' Kim:
"The shit look like ya hand when you be doin a shadow puppet for a duck n shit nahmean."

hahaha

Improvision
Dat interview met Charlie Sheen is ook geniaal.

5. Wale

Ayo this nigga scared of females n probably cries when he fucks. Straight up.

hahah geniaal xD.

Ayo this snow nigga Asher gets points for stayin true to his own crackerjack self n shit. But he still a marshmallow ass muthafucka.
En ja Busta past er best wel bij door die aYO

AHAHAHAHHA die over Big Sean
Ayo once again it aint like the god feel like he need to smack this nigga or nothin but the nigga whole aura jus moist son. The nigga look like a victim n shit. This niggas more Sean than Big if yall hear what a nigga sayin here. Word to Puff son.

Dit blog is briljant, fuck.

Mad niggerish die blog hilarisch wel bij asher roth een foto van ellen degeneres

Die top 3.

Die laatste foto van Drake, bevestigt zijn eerste plaats.

Ayo what more you gon say bout this nigga?

Echt geniaal dit, kwam em ook al ergens anders tegen, erg grappig.

Ik vraag me sterk af of dat echt van Ghost is maar ach, die top 3...

Is ook niet echt Ghost.

Die top 3 ja

GarnalenPeller schreef:
Is ook niet echt Ghost.

indd.

En moet je met die wetenschap voor de grap eens die pijnlijk slijmjurkerige comments onder z'n stukjes lezen.

Leuk topic, geniale blog. Had die ene over de 10 softste rappers al eerder gelezen, maar was een tijdje geleden en nu pas merk ik (door jullie comments) dat het idd Ghostface moet voorstellen en dat maakt het nog 20x zo grappig. Dit is echt zo'n beetje de perfecte ghostface-imitatie met "nahmean" en hoe belachelijk vaak hij "son" en "word" gebruikt. Echt NY-slang dus die Raekwon ook gebruikt

KUNST!

Gast
geplaatst: vandaag om 06:02 uur

geplaatst: vandaag om 06:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.