MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Unorthadox

zoeken in:
Hoi.

Ik heb van de week de docu "Who the f*ck is Dox?" gekeken. Ik kende Unorthadox al wel, maar naast zijn myspace kan ik nouwlijks iets over m vinden. Weet iemand waar ik albums (als hij die al uitgebracht heeft) kan vinden?

Bedankt.

Ik heb hetzelfde hoor. Ik heb dezelfde docu gevonden, vond het niet slecht klinken dus ben gaan
zoeken... niks behalve zijn myspace (die volgens mij ook hopeloos verouderd is)
Heb em ook geprobeerd te vinden op FB, maar daar merk ik vooral dat hij niet een heel erg unieke naam heeft...

Oké bedankt in elk geval. Misschien kun je nog iets vinden op unorthadox.bnn.nl

Ik heb wel een groot aantal losse nummers van hem.

Zou je die kunnen uploaden?

Inderdaad. Kun je ze desnoods even naar me mailen? Stuur even een persoonlijk bericht .

Staat hij niet op het eerst album van Jiggy Dje?

Dat staat ie inderdaad, op het nummer S.W.O.T.

MAS
Unorthadox vind ik een van de betere Engelstalige rappers in NL. Maar hij heeft helaas nog geen album uitgebracht.

Iemand inmiddels al op de hoogte van een ontwikkeling? Dox kennende vreet ie wss nog steeds niets uit...

Gast
geplaatst: vandaag om 08:47 uur

geplaatst: vandaag om 08:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.