Genres / Hip-Hop / Grindtime
zoeken in:
0
Hakunamatafaka
geplaatst: 8 mei 2011, 21:57 uur
zijn de mensen hier al bekend met het fenomeen grindtime? Is nu alweer sinds 2008 online denk ik maar zitten echte zieke battles tussen.
Grindtime is een initiatief van allerlei straat battle rappers en in die naam organiseren ze verschillende battle divisies over heel de VS en in canada.
Hoewel het voornamelijk geschreven battles zijn. zijn de flips/reacties ook belangrijk en wordt er daadwerkelijk gefreestyled.
Hieronder een aantal zieke battles.
Ook is er een nederlandse variant hiervan genaamd punch out battles. Hoewel deze battles van een lager niveau zijn. Is het toch nog enigzins vermakelijk. Ook meesterbattleaar Dizaster van grindtime heeft gebattled bij punch out
Grindtime is een initiatief van allerlei straat battle rappers en in die naam organiseren ze verschillende battle divisies over heel de VS en in canada.
Hoewel het voornamelijk geschreven battles zijn. zijn de flips/reacties ook belangrijk en wordt er daadwerkelijk gefreestyled.
Hieronder een aantal zieke battles.
Ook is er een nederlandse variant hiervan genaamd punch out battles. Hoewel deze battles van een lager niveau zijn. Is het toch nog enigzins vermakelijk. Ook meesterbattleaar Dizaster van grindtime heeft gebattled bij punch out
0
geplaatst: 8 mei 2011, 22:57 uur
Surya is sowieso een held. Hem vind ik op dit moment de beste freestyler van NL op dit moment.
0
Harco
geplaatst: 9 mei 2011, 03:21 uur
Riemiks is sowieso de grootste king van die Punchout Battles.
EASY! EASY!
EASY! EASY!
0
geplaatst: 9 mei 2011, 10:38 uur
De Consequentie is de beste daar.
Op dit moment maak ik daar een EP mee..
Op dit moment maak ik daar een EP mee..
0
geplaatst: 9 mei 2011, 14:25 uur
"God is een DJ, ik ben de beste remix ooit gemaakt" wel hard, maar Surya maakt Riemiks af. Das toch wel de leukste nederlandse freestyler.
voor de rest: Illmaculate

0
Hakunamatafaka
geplaatst: 9 mei 2011, 14:39 uur
Iets te veel algemene shit. Wat hij doet is gewoon van te voren letterlijk alle lines uit zijn kop leren, of hij nou tegen klaasvaak of harrie spit, dat is niet relevant..
0
Hakunamatafaka
geplaatst: 9 mei 2011, 14:44 uur
Elohim schreef:
"God is een DJ, ik ben de beste remix ooit gemaakt" wel hard, maar Surya maakt Riemiks af. Das toch wel de leukste nederlandse freestyler.
Één van mijn favorieten. Voor de rest Thesaurus, Dizaster

0
geplaatst: 10 mei 2011, 16:47 uur
de koning van heel punchoutbattles is sowiezo Challamang! hahahahaha
0
geplaatst: 12 mei 2011, 22:15 uur
Dope dat je weer met een EP bezig bent.
Ik zal hem eens checken op Punchout.
0
CannabisFristi
geplaatst: 13 mei 2011, 01:57 uur
Benieuwd,zoals je weet. 
De Consequentie heeft wel algemene lines over het "algemeen".
Maar vaak genoeg reageert het publiek gewoon niet.
Zonde.

De Consequentie heeft wel algemene lines over het "algemeen".
Maar vaak genoeg reageert het publiek gewoon niet.
Zonde.

0
geplaatst: 13 mei 2011, 02:43 uur
Haha ik zat al te wachten op het moment dat er een topic over Grindtime/Punchout werd geopend. Shit is gewoon dope inderdaad...en deze battle is sowieso classic en MOET iedereen checken:
Deze is ook dope van eigen bodem:
En @ Delars: Hoe heet je op het POB forum?
Deze is ook dope van eigen bodem:
En @ Delars: Hoe heet je op het POB forum?
0
geplaatst: 13 mei 2011, 07:32 uur
Zit ik niet op, check het wel vaak voor nieuwtjes.
Hoe heet jij daar ?
Hoe heet jij daar ?
0
geplaatst: 13 mei 2011, 13:36 uur
Als ik zeg dat ik the most hated ben, wie denk je dan dat ik ben?
0
geplaatst: 13 mei 2011, 16:38 uur
Jaap..... Owneee...
Of je bent Joost...
Bij Jaap zag ik een keer dat hij een screen postte met Musicmeter op de achtergrond, dus dat zal hem wel zijn
Of je bent Joost...
Bij Jaap zag ik een keer dat hij een screen postte met Musicmeter op de achtergrond, dus dat zal hem wel zijn

0
geplaatst: 13 mei 2011, 17:28 uur

Maar anyway...heb je die Hollohan vs Pat Stay battle al bekeken? Beste battle die ik ooit heb gezien..
0
geplaatst: 13 mei 2011, 21:47 uur
Sahtyre
Hij was errug grappig met die Duo battles world cup achtig iets. Dumbfoundead naast Sahtyre.
Hij was errug grappig met die Duo battles world cup achtig iets. Dumbfoundead naast Sahtyre.
0
geplaatst: 16 mei 2011, 13:51 uur
M'n favoriete internationale battle (King of the Dot):
M'n favoriete PunchOut battle (tot Akra vs Challamang gedropt wordt in ieder geval
M'n favoriete PunchOut battle (tot Akra vs Challamang gedropt wordt in ieder geval

* denotes required fields.