Genres / Hip-Hop / Slechtste Hiphop artiesten/groepsnamen
zoeken in:
0
geplaatst: 21 juli 2011, 15:47 uur
Vind ik eigenlijk een best wel toffe naam.
Slechte namen:
King Magnetic
Random Axe
Yelawolf
Amadeus the Stampede (Wel erg goede rapper btw)
Money Makin Jam Boys
Lupe Fiasco
Chamillionaire
The Game
0
geplaatst: 21 juli 2011, 18:42 uur
0
geplaatst: 21 juli 2011, 18:43 uur
He$$el_01 schreef:
Wat is er mis met Random Axe?
Wat is er mis met Random Axe?
Willekeurige bijl?

0
geplaatst: 28 augustus 2011, 22:24 uur
Sowieso een van de slechste hiphop-artiesten van NL die RV
.
.
0
geplaatst: 20 september 2011, 14:22 uur
[quote]toris schreef:
Dat er veel idioten rondlopen in de Hiphop-scene weten we allemaal. Idiote rappers kiezen dan ook de meest idiote rapnamen. Wat vinden jullie de lelijkste rapnamen allertijden?
1. Soulja Boy Tell’Em
2. Cunninlynguists
3. Waka Flaka Flame
4. Vanilla Ice
5. Shorty Shitstain
6. Bow Wow
7. Chali 2Na
8. Rhymefest
9. Eminem
10. Cali Swag District
Net buiten de lijst: Birdman, Gudda Gudda, OJ da Juice Mane en alle artiesten met Lil' voor hun naam.[/quote
wat is er mis met Chali 2Na ?
]
Dat er veel idioten rondlopen in de Hiphop-scene weten we allemaal. Idiote rappers kiezen dan ook de meest idiote rapnamen. Wat vinden jullie de lelijkste rapnamen allertijden?
1. Soulja Boy Tell’Em
2. Cunninlynguists
3. Waka Flaka Flame
4. Vanilla Ice
5. Shorty Shitstain
6. Bow Wow
7. Chali 2Na
8. Rhymefest
9. Eminem
10. Cali Swag District
Net buiten de lijst: Birdman, Gudda Gudda, OJ da Juice Mane en alle artiesten met Lil' voor hun naam.[/quote
wat is er mis met Chali 2Na ?
]
0
geplaatst: 24 september 2011, 23:47 uur
Yes-R vind ik nog best een leuke naam, omdat het, ga ik vanuit, bedoeld is als wordplay op Yessir! Sjaak vind ik ook wel grappig als naam eigenlijk (hoewel Kees leuker is, maarjah, je hebt ook al SpaceKees). Steen klinkt ook lekker droog eigenlijk. 

0
geplaatst: 19 juli 2012, 23:38 uur
Elohim schreef:
Yes-R vind ik nog best een leuke naam, omdat het, ga ik vanuit, bedoeld is als wordplay op Yessir!
Yes-R vind ik nog best een leuke naam, omdat het, ga ik vanuit, bedoeld is als wordplay op Yessir!
Neuh, hij heet gewoon Yesser.
0
geplaatst: 20 juli 2012, 14:30 uur
Namen als Scarface, Capone, (Beanie) Sigel, (Daz) Dillinger zijn ook vrj corny.
Verder alles met Young, Master, Lil/Little en Big.
Verder alles met Young, Master, Lil/Little en Big.
0
geplaatst: 29 juli 2012, 14:51 uur
Er is een rapgroep die heet The Candy Store...
Verder vind ik een naam als PackFM ook wel vreemd omdat me dat meer aan een radiozender doet denken.
Verder vind ik een naam als PackFM ook wel vreemd omdat me dat meer aan een radiozender doet denken.
0
geplaatst: 4 oktober 2012, 21:57 uur
TheLegacy schreef:
G-Unit
G-Unit
Nah, kom op. G-Unit is een van de weinige labels waarbij de shout outs echt hard klinken.
A$AP Rocky vind ik wel vrij dramatisch. Ten eerste omdat het als een goedkope rip off van Aesop Rock klinkt. Het dollarteken maakt het ook niet beter.
0
geplaatst: 4 oktober 2012, 22:18 uur
Hurrdurr schreef:
Nah, kom op. G-Unit is een van de weinige labels waarbij de shout outs echt hard klinken.
A$AP Rocky vind ik wel vrij dramatisch. Ten eerste omdat het als een goedkope rip off van Aesop Rock klinkt. Het dollarteken maakt het ook niet beter.
(quote)
In-der-daad!
* denotes required fields.