MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Posse Cuts

zoeken in:
Kent iemand nog dope posse cuts? Ik begin zelf met deze:

Beste mic pass ever

Abdominal & DJ Fase ft Arcee, Brassmunk, D-Sisive, Dan-E-O, Fatski en Kamau - The Best Posse Cut You Ever Heard

C-Rayz Walz & Parallel Thought ft Block McCloud, Chan, Double A.B., Dusted Dons, Glock Rockwell, Hykoo, Immortal Technique, Karniege, Klu Sheisty Kosher Dillz, Kwote Scriptures, L.I.F.E. Long, Levi, MC Caness, MC Unknown, Many Styles, MarQ Spekt, Messiah-J, Omega Moon, Poison Pen, R.A. The Rugged Man, Sean Price, Sha-Dula, StaHHr The Femcee, Swave Sevah, Tame One, Thirstin Howl III, Wordsworth en iCON the Mic King

Esoteric ft. Reks, J-Live, Shabaam Sahdeeq, Young Zee, Pacewon, Danja Mowf en Lonnie B - Final 4

Zijn tracks als Battle Cry, Seven en Gorillaz van AOTP eigenlijk ook posse cuts?

Jazeker. Protect Ya Neck van de Wu is er ook gewoon een. Ikzelf poste alleen All Star posse cuts.

He$$el_01 schreef:
Zijn tracks als Battle Cry, Seven en Gorillaz van AOTP eigenlijk ook posse cuts?
Een posse cut is een track met minimaal vier rappers.

Don't Curse

Kos
Psies, good times.

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Een posse cut is een track met minimaal vier rappers.

Ja dat had ik ook op wikipedia gelezen, maar dan kan je bijvoorbeeld ook elke nummer van Slautherhouse hier plaatsen.

Extended F@mm ft. Breez Evahflowin', Deacon the Villain, Kno, Mecca, iCON the Mic King, Pumpkinhead, GMS, Elite, Kameel-Yen, Poison Pen en Squijee

EDIT:
Extince heeft trouwens meerdere "PosseCuts" (niet allemaal even goed):

YouTube - Extince - Zoute Uitval

Zoute Uitval ft. Uni-Q, E-Life, The Anonymous Miss, Murth The Man-o-Script, Def Rhymez & RollaRocka (Shyrock)

YouTube - Extince - Zure Overval

Zure Overval ft. Duvel, Klopdokter, Raymzter, Kiddo Cee & Opgezwolle

YouTube - Extince - '(N.L.) Nwe Lichting' (Nina, Jiggy Dje, Winne, Kempi, Kempi, Lange Frans) #7 Toch?

(N.L.) Nwe Lichting ft. Lange Frans, Kempi, Jiggy Djé, Winne & Nina

YouTube - Extince - Dutch Touch

Dutch Touch ft. Rizky Rough, Masta Lee, Cilvaringz, Roodrunna, Rowdy, Yukkie B & Furiuz Stylez

YouTube - Extince ft. Terilekst - Euro Express

Euro Express ft. Le Lion, Terilekst & Mr. Franklyn

Ik heb er (voor de zekerheid) linkjes van gemaakt, want mijn computer werd een beetje langzaam (weet niet of dat ook bij andere is).

Harco
Nog even om Hessel aan te vullen:

Houston posse cuts = best

De beste is nog wel de extended remix van Won't let you Down van Chamillionaire. Met Bun B., Lil Flip, Rob G, Famous, Jayton, Slim Thug, Lil O, Yung Redd, Big Pokey, Lil Keke, E.S.G., Troublesum, Z-Ro, Trae, PKT, Willie D, Corey Mo, Mike Jones, GT, Chingo Bling, Mango, Yung Ro, Kiotti, Raw LT, Paul Wall, Boss, G.R.I.T. Boyz, Big Mike, Scarface & Pimp C

bonuspunten voor wie weet welke er niet tussen hoort.

ik denk de g-unit remix van hate it or love it, (50 cent, the game, lloyd banks, young buck, tony yayo) of protect ya neck van wu-tang clan.

De gehele Bootcamp Clik (je hoort ze niet vaak allemaal op 1 track) en meer!

Method Man, KRS-One, Kam (die ik niet ken) en Prodigy op een classic Havoc beat!

Iedereen van Boot Camp op één nummer is natuurlijk sowieso baas!

Deze is voor Harco, Bennerd en alle andere liefhebbers van Dirty South en dan vooral Houston.

Dit nummer is toch al redelijk oud en ik kan nog bijna alle verses meerappen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:16 uur

geplaatst: vandaag om 23:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.