MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Wat is jouw Top 5 Battle MC's??

zoeken in:
Ik zie op MuMe niet veel over de battle scene en om eerlijk te zijn luister ik zelf niet eens HipHop meer..

Het is allemaal veelste Pop geworden en in de underground word er nog coole dingen gedaan maar het echte werk moet gebeuren in de Arena!

Voor de info even in het kort, er zijn organisaties (battles) SMACK,KOTD etc.

Die organisaties gooien events het is rappen zonder beat, tis puur teksten en overtuiging dus niet de beat.. het is RAP !
hier zijn wat enkele sites, check de sites en wees up to date.. want dit hier is net het Eredivisie, wie is jouw favoriet en waarom??

www.urltv.tv
www.kotd.com

Zelfs Drake en Raekwon waren laatst op zon event voor de Co-Host,, dit is Real HipHop mensen!!

Voor de mensen die denken dat freestylen Moet..make no mistake.. freestyles bestaan niet.. iedere rapper (Big L) die freestylde had van tevoren heus wel iets in zn hoofd en dan rapte hij ut.

In deze battle scene is het meestal geschreven material maar vaak worden er gereageerd op elkaar's disses en verzinnen ze iets te plekken..

Dit is mijn Top 5 van Nu.

1. Arsonal
2. T-Rex
3. Calicoe
4. Yung Ill
5. DNA

MAS
Robian, Surya en vroege Raymzter, Klopdokter, Kimo, Lange Frans, Bolle Tim en nog wat namen. Ben tegenwoordig niet meer echt op de hoogte van de NL battle scene. Van de US scene helemaal niet.

Foo, Raffaarlijk, Qucee, KWIS, L-Deep. stuk voor stuk harde mc's

Gast
geplaatst: vandaag om 14:37 uur

geplaatst: vandaag om 14:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.