MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / "Hidden" albums

zoeken in:
Albums waarvan je denkt dat ze te onbekend zijn.... Er is volgens mij al een soortgelijke topic, maar heb die niet kunnen vinden.
Laat even weten of je een topic als deze wel nodig vindt. Laatste tijd kom ik weinig dingen tegen of ik heb gewoon teveel geluisterd. Maar als er albums zijn waarvan je denkt dat "niemand" ze kent, dan drop ze even bij naam. Altijd leuk om nieuwe dingen te ondekken.

Domino - Physical Funk
2nd II None - Classic 220
Lil ½ Dead - Steel on a Mission
Nick Wiz - Cellar Sounds, Volume One + Two
Ran Reed - Respect the Architect (1992-1998)
Bagir-Ba - Yello-21
Butch Cassidy & Damizza - Back B4 You're Lonely
Hexsagon - Charlie Parker Beat Tape
Hard 2 Obtain - Ism and Blues

Dennisami
Russ - straight from limbo

Onlangs uitgekomen, ik was benieuwd wat jullie er van vonden maar hij stond niet op deze site.

Az - Doe or die 15th year anniversery

Eigenlijk hetzelfde verhaal.

Hallo,

Ik leg mijn cd's altijd netjes in mijn cd-rekken en mijn platen in een platenbak. Dan raak ik ze ook niet kwijt.

Groetjes,

Rob

Raffael1977
Rhythm & Poetry schreef:
Hallo,

Ik leg mijn cd's altijd netjes in mijn cd-rekken en mijn platen in een platenbak. Dan raak ik ze ook niet kwijt.

Groetjes,

Rob

Precies al gaat het bij mij nu even niet op, alles in dozen omdat ik geen rek meer heb en er ondertussen wel een cd kast voor mag komen met zo'n 2000 albums.

Als er leuke albums tussen zitten, wil ik het wel weten.

Listener - Return to Struggleville.

Improvision
Word ^

Gast
geplaatst: vandaag om 20:37 uur

geplaatst: vandaag om 20:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.