menu

Genres / Hip-Hop / Rap Genius

zoeken in:
avatar van Slowgaze
Waarde MusicMetergebruikers en -gebruikerettes, doen jullie wel eens wat aan Rap Genius? Ik ben er de laatste tijd steeds actiever nu ik editor ben en doe naast een hoop Atmosphere en Sadistik o.a. Fiona Apple voor Rock Genius. Indien jullie ook accounts hebben en er annotaties zijn waar ik eens naar moet kijken, kunnen jullie me trouwens een berichtje sturen.

Dennisami
Rap genius gebruik ik meestal na dat ik nummers tig keer geluisterd heb en nog niet alle teksten begrijp.

Het is erg leuk om uitleg te krijgen maar het kan ook wat van het nummer weg doen. Zo kun je bijvoorbeeld zelf een idee hebben over wat de artiest bedoelt en door de altijd maar de letterlijke betekenis te weten is ook niet alles.

avatar van carero
Kijk er zo ongeveer dagelijks op. Vaak worden er in tracks namen gedropt die mij niets zeggen (B-sterren uit de V.S. bijvoorbeeld) en dankzij Rap Genius snap je die shit dan.

avatar van He$$el_01
Ik heb er ook een account, maar ik doe eigenlijk nooit annotaties. Ben wel ongeveer elke dag op het forum actief.

avatar van Elohim
Kijk er zo nu en dan op als ik een tekst niet kan verstaan ofzo, of als ik twijfel. Voor het uitleggen van de tekst kijk ik er eigenlijk nooit op. Daar kom ik meestal zelf wel achter, en zo niet, dan maakt het ook weinig uit.

Dennisami
Inmiddels staan er al redelijk wat nummers op en door enkel de artiesten naam in te typen en te zoeken onder 'all songs' vind je zo nu en dan nog wel eens een nieuw nummer.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:32 uur

geplaatst: vandaag om 18:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.