MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Wat is er gebeurd met dutchhiphoparchive.nl

zoeken in:
Hallo beste mm-gebruikers,

Tot voor kort heb ik altijd gretig gebruik gemaakt van mijn account op dutchhiphoparchive.nl, maarrr..

De laatste weken is de site uit de lucht, zijn er meer mensen die daar last van hebben en/of is er misschien iemand die weet wat daar de oorzaak van is?

Het zou echt doodzonde zijn als dit het einde betekent van mijn nummer één bron voor Nederlandse hip-hop releases

Thanks for helping me out!

Ik weet het ook niet vooralsnog. Ik luister niet vaak naar Nederlandse hiphop meer (op Nul Elf Acht en co na) maar als ik een album zocht voor de pindakaas bezocht ik die site ook als eerste altijd. Ik denk dat het te maken heeft met instanties die illegale downloads bestrijden; volgens mij werd de site daarom ook altijd een beetje ''underground'' gehouden.

Zeker nu downloaden officieel illegaal is denk ik dat het daar mee te maken heeft...

Gast
geplaatst: vandaag om 02:39 uur

geplaatst: vandaag om 02:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.