MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Bepaal zelf wat MJ beluistert

zoeken in:
Het wordt hoog tijd dat jij eens kennismaakt met mijn favoriete bandje. Louder Than Bombs is, vind ik, hun meest toegankelijke werkje. Dus veel plezier ermee

The Smiths- Louder Than Bombs

Mijn lijst nog te beluisteren albums draait momenteel overuren, dus het kan nog even duren voordat ik de platen beluister en beoordeel. Maar het gaat gebeuren, geen nood!¡

Mensen, ik heb toch besloten met dit topic te stoppen (dus sorry voor degenen die nog op de lijst staan en met name de users die nu aan de beurt waren: ArthurDZ en Robbie Keane). Ik heb er niet meer genoeg tijd voor en wil me daarom graag in eerste instantie richten op platen die ik zélf wil checken. Iig iedereen bedankt voor de moeite en wellicht begin ik ooit weer .

Jammer, maar ik snap het heel goed

Onbegrip.

Disonbegripvolloosheid.

Ach, geen probleem hoor

Bonobo - Black Sands (2010)

MAS
Bonobo

Hey, ik wist niet dat hier nog iets was gepost . StefanP zag echter niet dat ik Black Sands al een tijdje op een 3,5* heb staan en ook niet dat ik gestopt ben met dit topic.

Maar na meer dan anderhalf jaar is er wel vast wel weer ruimte voor iets anders :

Liaisons Dangereuses - Liaisons Dangereuses

Duitse elektropop/funk uit begin jaren '80. Ook populair in de Chicago housescene eind jaren '80.

En als je tijd over hebt: Fashion - The Height of Fashion.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:49 uur

geplaatst: vandaag om 07:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.