Muziek / Muziekgames / Bepaal zelf wat MJ beluistert
zoeken in:
0
geplaatst: 2 januari 2011, 19:26 uur
MJ_DA_MAN schreef:
.
(quote)
Dat ging ik sowieso niet beluisteren
. Bepaal jij dat ?

0
geplaatst: 2 januari 2011, 19:34 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Het idee is simpel: jij zelf mag bepalen welk album ik ga beluisteren. Alle genres zijn welkom, en ik principe luister ik wat men tipt, behalve als ik 100% weet dat ik het niets vind of als ik het al ken
En inderdaad, dat bepaal ik gezien dit mijn topic is Het idee is simpel: jij zelf mag bepalen welk album ik ga beluisteren. Alle genres zijn welkom, en ik principe luister ik wat men tipt, behalve als ik 100% weet dat ik het niets vind of als ik het al ken
.En ja, ik weet ook dat je het sarcastisch bedoelde.
0
geplaatst: 2 januari 2011, 22:59 uur
- wilde_frans
- Slowgaze
- Gyzzz
- Ceasar
- Hoi
- MAS
- Ferre
- Thgryda
- ArthurDZ
- Robbie Keane
- Arrie
- Ward
- Cygnus
- R&P
- dix
- Ataloona
Erg leuk topic, je kunt wel wat tips verwachten.
- Slowgaze
- Gyzzz
- Ceasar
- Hoi
- MAS
- Ferre
- Thgryda
- ArthurDZ
- Robbie Keane
- Arrie
- Ward
- Cygnus
- R&P
- dix
- Ataloona
Erg leuk topic, je kunt wel wat tips verwachten.
0
geplaatst: 3 januari 2011, 19:42 uur
Stendeck - Can You Hear My Call? voor jou. Zeg het maar als je hulp nodig hebt het te vinden of iets anders/raarders/extremers wilt.
0
geplaatst: 4 januari 2011, 12:03 uur
Als die plaat lijkt op Sonnambula is het wellicht beter iets anders te tippen. Het liefst niet té extreem, zoals een aantal nummers die ik via het rundsnuffelen in je stemmenlijst heb ontdenkt
.
.
0
geplaatst: 5 januari 2011, 01:26 uur
0
geplaatst: 7 januari 2011, 17:24 uur
Nu al een erg goede tip
(kende de plaat al van naam/wat artiesten/en natuurlijk het label). Cijfer volgt binnenkort.
(kende de plaat al van naam/wat artiesten/en natuurlijk het label). Cijfer volgt binnenkort.
0
geplaatst: 9 januari 2011, 18:36 uur
Ik pas de regel wat aan; per keer laat ik niet één maar twee users een album tippen. Slowgaze mag nu dus ook al zijn album bekend maken. Wanneer ik op beide albums heb gestemd zijn de volgende twee aan zet.
0
geplaatst: 9 januari 2011, 19:57 uur
Zo te zien kun je ritme wel waarderen, dus stel ik eens iets avontuurlijks voor:
Einstürzende Neubauten - Halber Mensch (1985)
Wel een paar keer luisteren hè, 't is niet zo'n heel toegankelijke.
Einstürzende Neubauten - Halber Mensch (1985)
Wel een paar keer luisteren hè, 't is niet zo'n heel toegankelijke.
0
geplaatst: 10 januari 2011, 09:18 uur
Zo, dat (twee nummers gehoord) klonk wel héél, uh, weet niet eens hoe ik het moet omschrijven
. Ik werd er bijna bang van
.
. Ik werd er bijna bang van
.
0
geplaatst: 10 januari 2011, 14:16 uur
Ondanks dat ik al weet dat ik het waarschijnlijk heel erg (no hiphop-slang) ga vinden ga ik er zeker voor
.
.
0
geplaatst: 15 januari 2011, 17:38 uur
Op Vortex gestemd en bericht achtergelaten (goed begin van het topic); de stem Halber Mensch volgt z.s.m.
0
geplaatst: 21 januari 2011, 17:54 uur
Bericht achtergelaten bij Halber Mensch; zoals de uitleg weergeeft geen stem, tenzij Slowgaze dat per se wil, in dat geval zal het een onwetende 2* maar het liefst doe ik dit dus niet.
In ieder geval zijn Gyzzz en Ceasar nu aan de beurt.
In ieder geval zijn Gyzzz en Ceasar nu aan de beurt.
0
geplaatst: 21 januari 2011, 17:58 uur
MJ al vast een vraag. Wil je als ik aan de beurt ben liever hiphop of een andere genre?
0
geplaatst: 21 januari 2011, 18:00 uur
Dat maakt me niks uit, jouw keuze. Zou natuurlijk wel leuk zijn als je iets tipt waarvan je denkt dat ik het goed zal vinden, welk genre dan ook.
0
geplaatst: 21 januari 2011, 18:07 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Dat maakt me niks uit, jouw keuze. Zou natuurlijk wel leuk zijn als je iets tipt waarvan je denkt dat ik het goed zal vinden, welk genre dan ook.
Het was juist mijn idee dat het leuk is om iets te tippen waar je zelf niet zo snel op zou komen (zoals Maarten heeft gedaan dus).
0
geplaatst: 21 januari 2011, 18:10 uur
Uiteraard kan dat ook, maar ik bedoelde meer te zeggen dat je geen album moet gaan tippen waarvan je hoopt/denkt dat ik het slecht vind
.
.
0
geplaatst: 21 januari 2011, 18:13 uur
- wilde_frans
- Slowgaze
- Gyzzz
- Ceasar
- Hoi
- MAS
- Ferre
- Thgryda
- ArthurDZ
- Robbie Keane
- Arrie
- Ward
- Cygnus
- R&P
- dix
- Ataloona
- Koenr
- Slowgaze
- Gyzzz
- Ceasar
- Hoi
- MAS
- Ferre
- Thgryda
- ArthurDZ
- Robbie Keane
- Arrie
- Ward
- Cygnus
- R&P
- dix
- Ataloona
- Koenr
0
geplaatst: 21 januari 2011, 18:48 uur
Mijn verkozen album is: Carl Craig - More Songs About Food and Revolutionary Art . Gezien mijn hoge top10 notering is dit een van mijn grote favorieten, maar het is vooral ook een (op MuMe althans) schromelijk over het hoofd gezien monument in de elektronische muziek - in dit geval techno.
Het lijkt me een geschikte plaat omdat hij niet alleen erg goed is, maar de meeste nummers ook buiten het albumconcept om goed te beluisteren zijn. Zo vielen bij mij eerst vooral Dominas, At Les en Televised Green Smoke op hun plaats, en later pas de rest.
MJ, ik heb je eigenlijk nooit zien stemmen op technoplaten. Deze heeft naar mijn idee echter wel de complexiteit van de wat minder recht door zee elektronica met daar bovenop een gigantische variatie en zal daarom sowieso niet weggezet worden als eentonig. Daardoor denk ik dat je hem mogelijk goed zult kunnen waarderen (al is dat natuurlijk nooit precies te voorspellen), al is het bepaald geen makkelijk verteerbare plaat: bij mij viel het kwartje wat later zoals ook te lezen op de albumpagina hier. Verder beschrijft allmusic.com het hier vrij goed, net als John Doe op de albumpagina.
Hopelijk vind je hem leuk.
Het lijkt me een geschikte plaat omdat hij niet alleen erg goed is, maar de meeste nummers ook buiten het albumconcept om goed te beluisteren zijn. Zo vielen bij mij eerst vooral Dominas, At Les en Televised Green Smoke op hun plaats, en later pas de rest.
MJ, ik heb je eigenlijk nooit zien stemmen op technoplaten. Deze heeft naar mijn idee echter wel de complexiteit van de wat minder recht door zee elektronica met daar bovenop een gigantische variatie en zal daarom sowieso niet weggezet worden als eentonig. Daardoor denk ik dat je hem mogelijk goed zult kunnen waarderen (al is dat natuurlijk nooit precies te voorspellen), al is het bepaald geen makkelijk verteerbare plaat: bij mij viel het kwartje wat later zoals ook te lezen op de albumpagina hier. Verder beschrijft allmusic.com het hier vrij goed, net als John Doe op de albumpagina.
Hopelijk vind je hem leuk.
0
geplaatst: 21 januari 2011, 18:56 uur
Nu ik de stemmen bij dit album zie ben ik ook wel benieuwd. Ik heb hem eind vorig jaar live mogen aanschouwen op Awakenings en dat beviel me wel.
0
geplaatst: 22 januari 2011, 14:51 uur
Nu ik een album moet kiezen vind ik dat toch moeilijk. Uiteraard wil ik één van mijn favoriete albums kiezen bv. Low van David Bowie, Mind Bomb van The The of Anywhere van New Musik of het wat recentere Ark van Brendan Perry.
Maar aangezien je er zelf om gevraagd hebt ga ik het je niet gemakkelijk maken. Een album dat je echt meerdere keren moet beluisteren (en niet alleen jij, het album heeft nog maar 3 stemmen....):
Psychotropia van Nick Nicely
Nick Nicely - Psychotropia (2004)
Ik wens je succes én veel luisterplezier!
(Als je het niet kan vinden kan ik je er wel aan helpen)
Maar aangezien je er zelf om gevraagd hebt ga ik het je niet gemakkelijk maken. Een album dat je echt meerdere keren moet beluisteren (en niet alleen jij, het album heeft nog maar 3 stemmen....):
Psychotropia van Nick Nicely
Nick Nicely - Psychotropia (2004)
Ik wens je succes én veel luisterplezier!
(Als je het niet kan vinden kan ik je er wel aan helpen)
0
geplaatst: 30 januari 2011, 16:07 uur
Ik ga nú More Songs About Food and Revolutionary Art luisteren en hoop volgende week een stem te plaatsen, net als voor Psychotropia.
0
toris
geplaatst: 4 februari 2011, 16:32 uur
Leuk topic!
- wilde_frans
- Slowgaze
- Gyzzz
- Ceasar
- Hoi
- MAS
- Ferre
- Thgryda
- ArthurDZ
- Robbie Keane
- Arrie
- Ward
- Cygnus
- R&P
- dix
- Ataloona
- Koenr
- Toris
- wilde_frans
- Slowgaze
- Gyzzz
- Ceasar
- Hoi
- MAS
- Ferre
- Thgryda
- ArthurDZ
- Robbie Keane
- Arrie
- Ward
- Cygnus
- R&P
- dix
- Ataloona
- Koenr
- Toris
0
geplaatst: 4 februari 2011, 17:03 uur
Gestemd op Psychotropia en bericht achtergelaten. Stem plus bericht bij More Songs About Food and Revolutionary Art volgt spoedig.
* denotes required fields.