Muziek / Muziekgames / Bepaal zelf wat MJ beluistert
zoeken in:
0
toris
geplaatst: 4 februari 2011, 17:15 uur
Wil je trouwens dat het onbekend is, of mag het ook gewoon een bekend album zijn dat nog niet in je stemmenlijst staat? Below the Heavens van Blu & Exile zie ik bijvoorbeeld niet in je stemmenlijst staan, maar ik neem aan dat je het wel kent...
0
geplaatst: 4 februari 2011, 20:01 uur
Ook bij More Songs About Food and Revolutionary Art het e.a.a. neergekalkt (geen succes geworden helaas).
Hoi123 en MAS zijn nu aan de beurt.
toris schreef:
Wil je trouwens dat het onbekend is, of mag het ook gewoon een bekend album zijn dat nog niet in je stemmenlijst staat? Below the Heavens van Blu & Exile zie ik bijvoorbeeld niet in je stemmenlijst staan, maar ik neem aan dat je het wel kent...
Van dat album ken ik een paar nummers, maar heb het links laten liggen omdat ze me weinig deden en ik Blu maar een doorsnee backpack-rappertje vind. Je mag hem kiezen natuurlijk, maar verwacht geen hoge stem. De kans is groot dat ik hem in de toekomst alsnog wel check, hoor. Maar als je iets niet ziet staan in mijn stemmenlijst kun je het in principe gewoon kiezen.Wil je trouwens dat het onbekend is, of mag het ook gewoon een bekend album zijn dat nog niet in je stemmenlijst staat? Below the Heavens van Blu & Exile zie ik bijvoorbeeld niet in je stemmenlijst staan, maar ik neem aan dat je het wel kent...
Hoi123 en MAS zijn nu aan de beurt.
0
geplaatst: 5 februari 2011, 20:27 uur
Ik heb gekozen voor Hilltop Hoods - The Hard Road: Restrung (2007). Het was deze week ook het hiphopalbum van de week en is daar redelijk goed ontvangen. Ik ben benieuwd wat jij er van vind!
0
geplaatst: 8 februari 2011, 12:51 uur
Als hoi123 niet opschiet (twee PM's gestuurd nu) mag hij mooi achteraan sluiten en neemt de volgende in de rij, Ferre Clabau, zijn plaats in.
0
geplaatst: 9 februari 2011, 07:37 uur
Sorry, iedere keer vergat ik weer om het doen, zelfs na de herinneringen van je. 
Mijn tip voor jou is in ieder geval Eels - Electro-Shock Blues. Een rockalbum, omdat je met dat genre nog niet helemaal vertrouwd bent, maar wel meteen een nogal emotionele. Moet je tegen kunnen.
Veel plezier ermee en ik ben benieuwd!

Mijn tip voor jou is in ieder geval Eels - Electro-Shock Blues. Een rockalbum, omdat je met dat genre nog niet helemaal vertrouwd bent, maar wel meteen een nogal emotionele. Moet je tegen kunnen.

Veel plezier ermee en ik ben benieuwd!
0
geplaatst: 9 februari 2011, 10:58 uur
Ok, ik ken Eels (natuurlijk) al wel (als je misschien dacht van niet), en misschien staat de plaat zelfs in het rek van mijn vader. Straks thuis eens kijken.
0
geplaatst: 9 februari 2011, 22:30 uur
Leuk topic 
- Ferre
- Thgryda
- ArthurDZ
- Robbie Keane
- Arrie
- Ward
- Cygnus
- R&P
- dix
- Ataloona
- Koenr
- Toris
- fabblwaps
- wilde_frans
- Slowgaze
- Gyzzz
- Ceasar
- Hoi
- MAS
Ik heb ook even de mensen achteraan gezet die al geweest zijn.

- Ferre
- Thgryda
- ArthurDZ
- Robbie Keane
- Arrie
- Ward
- Cygnus
- R&P
- dix
- Ataloona
- Koenr
- Toris
- fabblwaps
- wilde_frans
- Slowgaze
- Gyzzz
- Ceasar
- Hoi
- MAS
0
geplaatst: 9 februari 2011, 23:26 uur
hoi123 schreef:
Een rockalbum, omdat je met dat genre nog niet helemaal vertrouwd bent
Een rockalbum, omdat je met dat genre nog niet helemaal vertrouwd bent
Ik vind het op een paar nummers na meer pop dan rock.
0
geplaatst: 10 februari 2011, 09:38 uur
fabblwaps schreef:
Waarom? Dan had je ze beter kunnen weglaten; nu lijkt het alsof ze nog aan de beurt moeten komen.Ik heb ook even de mensen achteraan gezet die al geweest zijn.
- wilde_frans
- Slowgaze
- Gyzzz
- Ceasar
- Hoi
- MAS
- Ferre
- Thgryda
- ArthurDZ
- Robbie Keane
- Arrie
- Ward
- Cygnus
- R&P
- dix
- Ataloona
- Koenr
- Toris
- fabblwaps
0
geplaatst: 18 februari 2011, 20:10 uur
Gestemd en bericht achtergelaten bij Electro-Shock Blues; The Hard Road: Restrung laat nog even op zich wachten maar ik doe mijn best om het z.s.m. te beoordelen!
0
geplaatst: 25 februari 2011, 15:51 uur
Ook bij The Hard Road: Restrung gestemd en mijn mening gegeven.
De beurt is nu aan Ferre Clabau en thgryda.
De beurt is nu aan Ferre Clabau en thgryda.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 25 februari 2011, 16:55 uur
Wat een goed en vooral leuk idee, dit topic
.
.
0
Yann Samsa
geplaatst: 25 februari 2011, 16:56 uur
Super! Leuk topic trouwens! Ik weet wel ongeveer je meest geprefereerde muziek, maar heb geprobeerd zo weinig mogelijk te kijken naar je stemmen - om een verrassende keuze uit te komen.
Na een tijdje elimineren bleven deze twee albums over:
Earthling - Radar (1995)
Timesbold - Timesbold (2002)
Ik kan eigenlijk niet goed kiezen, het zijn allebei albums die meer bekendheid verdienen...
Laat ik dus maar wat korte uitleg geven, zodat je een zelf een keuze maken kan.
Earthling - Radar (1999)
Een onbekend, maar zeer verfrissend en veelzijdig Trip-hop album. Instrumentaal interessant en origineel. Qua sfeer balancerend tussen dreigend en lekker relax. Sterke rhymes/lyrics. Iets voor jou, denk ik...
Iets minder voor de hand liggend. Een soort Experimental Folk Roots. Tedere en fragiele stem à là Will Oldham, qua sfeer vergelijkend met The Black Hart Procession. Muzikaal behoorlijk veelzijdig: mellotrons, e.d. - maar steeds met mate, subliem. Aangrijpende teksten, mooi warm en melancholisch geluid. Ook afwisselend: zachte folk-achtige songs gemengd met meer ritme-achtige country songs.
Have fun
Na een tijdje elimineren bleven deze twee albums over:
Earthling - Radar (1995)
Ik kan eigenlijk niet goed kiezen, het zijn allebei albums die meer bekendheid verdienen...
Laat ik dus maar wat korte uitleg geven, zodat je een zelf een keuze maken kan.
Earthling - Radar (1999)
Een onbekend, maar zeer verfrissend en veelzijdig Trip-hop album. Instrumentaal interessant en origineel. Qua sfeer balancerend tussen dreigend en lekker relax. Sterke rhymes/lyrics. Iets voor jou, denk ik...
Iets minder voor de hand liggend. Een soort Experimental Folk Roots. Tedere en fragiele stem à là Will Oldham, qua sfeer vergelijkend met The Black Hart Procession. Muzikaal behoorlijk veelzijdig: mellotrons, e.d. - maar steeds met mate, subliem. Aangrijpende teksten, mooi warm en melancholisch geluid. Ook afwisselend: zachte folk-achtige songs gemengd met meer ritme-achtige country songs.
Have fun

0
geplaatst: 25 februari 2011, 17:40 uur
Ik ga toch voor Timesbold
. Radar check ik wellicht later nog.
. Radar check ik wellicht later nog.
0
geplaatst: 28 februari 2011, 10:22 uur
Goddamn ik wist niet eens dat ik mee deed, leuk topic, ik ga meteen iets zoeken MJ
0
geplaatst: 28 februari 2011, 10:28 uur
Alborosie - Soul Pirate
Ik heb voor het album Soul Pirate van Alborosie gekozen, omdat ik denk dat je niet echt een reggae fan bent en omdat ik dit een van de beste albums uit dat genre vind. Op die manier kan je ofwel iets heel moois ontdekken en anders tja, dan trek je teminste dat belachelijk hoog gemiddelde wat omlaag
Sorry voor de vertraging, moet ik je ook een link sturen of doe je dat allemaal zelf ? Pm me maar want mij kennende vergeet ik hier toch weer te kijken...
Ik heb voor het album Soul Pirate van Alborosie gekozen, omdat ik denk dat je niet echt een reggae fan bent en omdat ik dit een van de beste albums uit dat genre vind. Op die manier kan je ofwel iets heel moois ontdekken en anders tja, dan trek je teminste dat belachelijk hoog gemiddelde wat omlaag
Sorry voor de vertraging, moet ik je ook een link sturen of doe je dat allemaal zelf ? Pm me maar want mij kennende vergeet ik hier toch weer te kijken...
0
geplaatst: 28 februari 2011, 10:33 uur
- ArthurDZ
- Robbie Keane
- Arrie
- Ward
- Cygnus
- R&P
- dix
- Ataloona
- Koenr
- Toris
- fabblwaps
- Graf
Duurt nog wel even zo te zien, dus ik hoop wel een PM t.z.t. te krijgen
- Robbie Keane
- Arrie
- Ward
- Cygnus
- R&P
- dix
- Ataloona
- Koenr
- Toris
- fabblwaps
- Graf
Duurt nog wel even zo te zien, dus ik hoop wel een PM t.z.t. te krijgen

0
geplaatst: 28 februari 2011, 11:39 uur
Ik verstuur iedere deelnemer een PM wanneer hij of zij aan de beurt is.
. Elk nummer klinkt imo hetzelfde. Wanneer reggae wordt gesampled in hiphop vind ik het vaak ineens wél heel vet.
thgryda schreef:
omdat ik denk dat je niet echt een reggae fan bent
Dat is nog zacht uitgedrukt omdat ik denk dat je niet echt een reggae fan bent
. Elk nummer klinkt imo hetzelfde. Wanneer reggae wordt gesampled in hiphop vind ik het vaak ineens wél heel vet.
0
geplaatst: 5 maart 2011, 19:52 uur
Gestemd en geberichteld bij Timesbold; Soul Pirate moet ik nog aan beginnen maar ik doe mijn best.
0
geplaatst: 5 maart 2011, 20:45 uur
Ferre Clabau schreef:
Earthling - Radar (1999)
Earthling - Radar (1999)
Moet je beslist ook gaan beluisteren! Iedereen, eigenlijk...
0
geplaatst: 18 maart 2011, 17:55 uur
Het gebruikelijke gedaan bij Soul Pirate.
Ik las nu even een korte pauze in (haat/dreig-PM's mogen worden gestuurd), maar binnen korte tijd begint het feest weer.
Ik las nu even een korte pauze in (haat/dreig-PM's mogen worden gestuurd), maar binnen korte tijd begint het feest weer.
0
geplaatst: 19 maart 2011, 18:11 uur
Zolang je iedere maand die € 49,99 overmaakt, waar iedereen zich tot nu toe keurig aan houdt, mag het idd.
0
geplaatst: 13 april 2011, 13:38 uur
Ik ga stilletjes aan maar weer beginnen; PM's naar ArthurDZ en Robbie Keane gaan de deur uit.
- ArthurDZ
- Robbie Keane
- Arrie
- Ward
- Cygnus
- R&P
- dix
- Ataloona
- Koenr
- toris
- fabblwaps
- GrafGantz
- niels94
- ArthurDZ
- Robbie Keane
- Arrie
- Ward
- Cygnus
- R&P
- dix
- Ataloona
- Koenr
- toris
- fabblwaps
- GrafGantz
- niels94
0
geplaatst: 13 april 2011, 14:08 uur
Haha, was dit topic helemaal vergeten
Ik ga op zoek naar een album 
Ik ga op zoek naar een album 
0
geplaatst: 13 april 2011, 15:17 uur
MJ Gangster wat zal ik jou eens laten luisteren...!
De keuze is gevallen op een onbekende grunge klassieker
Candlebox - Candlebox (1993)
De keuze is gevallen op een onbekende grunge klassieker

Candlebox - Candlebox (1993)
* denotes required fields.