MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Album Top 250: Oldskool (<2015) vs. Nieuwerwets (>2014)? K.O.

zoeken in:

zaaf
5-2

5-3
De enige Aafke zal het sentiment ook mee hebben (bij twijfel)...dat het nog de enige Aafke is.

Poeha schreef:

De enige Aafke zal het sentiment ook mee hebben (bij twijfel)...dat het nog de enige Aafke is.

Voor mij winnen alleen De Bedoeling en Nee Joh het nipt van Karakter. De meeste andere Eefjes zijn ook fantastisch, maar niet zo fantastisch als Karakter.

Poeha schreef:
5-3

En welke sentimenten bij Afdwaalt spelen, is nog een beetje een raadsel. Die drie punten kan het onmogelijk hebben gekregen omdat men het een beter nummer vind

Wie beslist deze eerste halve finale of maakt het nog spannend eventueel voordat de 24-uursregel gaat gelden?

Slowgaze, JoaMuse, Manfield, wandelindenatuur, vigil, Aurum, Gele Stift.

6-4

Ik doe eens gek. Zowel Eefje als Aafke doen me (voorlopig) niet zo veel, maar Karakter is een zeldzaam mooi nummer dat ik graag de finale in help. Afdwaalt is ook wel oké, van de betere Eefje nummers dat ik al gehoord heb.

(afbeelding)
Iig een van mijn droomfinales dan.

2. Eefje - Scheef vs. Eefje - De Bedoeling

0-1

1-1

1-4

1-5 goed nummer, i.t.t. scheef.

2-5

2-6

FINALETIJD!

Tot de 7, 2 verschil.

Aafke - Karakter

vs.

Eefje - De Bedoeling

0-1 met pijn in het hart

0-2

0-3

zaaf
0-4

1-4

2-4

3-4

3-5

Sterke finale, dat zeker. Maar De Bedoeling is een lievelingsnummer geworden.

4-6

(afbeelding)Bij deze hebben we een winnaar.
(afbeelding)

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xlf1/v/t1.0-9/12932990_983935278310215_5728909735921786792_n.jpg?oh=fde31df3ea2a79c6896ae0cb6fcf5281&oe=580C9F52&__gda__=1476616493_881de0d9a4df9ff55c65bec2b10001a2

Dank voor het meespelen allemaal!

Gefeliciteerd Eefje! Hoewel Aafke een pittige uitdager bleek en de verschillen vaak klein waren blijft Eefje in onze ogen vooralsnog de enige echte Nederpopkoningin. Misschien dat we dezelfde knock-out over een jaar of 5 nog eens kunnen spelen om te kijken of er dan wat is veranderd (ik verwacht dat beide dames dan weer 2 albums verder zijn).

What's next? Beyoncé versus Taylor Swift, is daar misschien interesse voor? De twee grootste vrouwelijke popartiesten en rolmodellen van dit moment. Beiden in rap tempo een indrukwekkend oeuvre opgebouwd.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:27 uur

geplaatst: vandaag om 08:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.