MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Album Top 250: Oldskool (<2015) vs. Nieuwerwets (>2014)? K.O.

zoeken in:

0-4

13. Janet Jackson – Young Love vs. Madonna – Ray of Light

0-1

0-4

14. Janet Jackson – Dream Street vs. Madonna – Borderline

0-1

0-4

15. Janet Jackson – The Pleasure Principle vs. Madonna – Don’t Cry for Me Argentina

0-1, vind dit de mooiste versie die ik ken van dit nummer.

16. Janet Jackson – This Time vs. Madonna – Secret

0-1

0-3

The Pleasure Principle eruit?

0-4

17. Janet Jackson – Doesn’t Really Matter vs. Madonna – Get Together

0-1

2-2

Eén van de beste nummers van haar beste album samen met Ray of Light: Confessions On A Dance Floor.

Johnny Marr schreef:

Eén van de beste nummers van haar beste album samen met Ray of Light: Confessions On A Dance Floor.

Ik vind hem ook fantastisch (die productie is 9 jaar oud maar klinkt nog alsof hij vandaag uitgekomen is) maar bij die plaat van Janet speelt het jeugdsentiment een klein beetje mee. Rond die tijd begon mijn liefde voor Janet als 8-jarige.

2-4

2-5

18. Janet Jackson – Miss You Much vs. Madonna – Crazy for You

0-1

0-3

Ah, ik kan eens meestemmen! Crazy For You vind ik eigenlijk een van haar beste vroege ballads, typisch eighties, maar wel effectief.

Het is bovendien nu al niet meer spannend, wat een afslachting voor Janet

1-3

Onterecht overigens. Pleasure Principle en Son of a Gun bijv hadden gewoon doorgemoeten

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:03 uur

geplaatst: vandaag om 05:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.