MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Wat vind je het leukste aan Musicmeter?

zoeken in:
Feeder schreef:
(quote)

Nee schat, vanavond hou ik het bij een cola'tje. Het kan niet iedere avond Feest zijn
Hahahaha... cola is prima hoor, ik drink ook niet echt dus... wat zijn we toch close... "schat" was ik nou maar geen hetero...

Feeder
reptile71 schreef:
(quote)
Hahahaha... cola is prima hoor, ik drink ook niet echt dus... wat zijn we toch close... "schat" was ik nou maar geen hetero...

Ach...
Diep vanbinnen zijn we toch allemaal een beetje homoseksueel ?

Feeder schreef:
(quote)

Ach...
Ja? Hm... doe mij dan alsjeblieft liever bisexueel! Maar uhm... schat... ik moet gaan slapen want ik moet belachelijk vroeg opstaan... Have fun! Dat tenslotte waar MusicMeter voor is!

Feeder
reptile71 schreef:
(quote)
Ja? Hm... doe mij dan alsjeblieft liever bisexueel! Maar uhm... schat... ik moet gaan slapen want ik moet belachelijk vroeg opstaan... Have fun! Dat tenslotte waar MusicMeter voor is!

Nu weer on topic zonder slowchat?

Ja! Wat MusicMeter mist is een chatbox!
Een rockbox, een new wave box, een dance box, een rap box....

Yanina
reptile71 schreef:
Ja! Wat MusicMeter mist is een chatbox!
Een rockbox, een new wave box, een dance box, een rap box....

Wat ik nou ook zo leuk vind aan MusicMeter is dat je er weinig mensen tegenkomt die de behoefte hebben om bijvoorbeeld een product als bier met iets anders te vergelijken en dat de mensen die je er wel tegenkomt zelfs tot in de kleine uurtjes een verfijnd soort humor hebben!

Je hebt er wel een paar van een wat oudere generatie die bijvoorbeeld de jongere probeert wijs te maken dat een cassetterecorder een messenslikker is, maarja het valt ook niet mee natuurlijk als je opgegroeid bent met platenspelers die je aan moet slingeren.

Yanina
reptile71 schreef:
Je hebt er wel een paar van een wat oudere generatie die bijvoorbeeld de jongere probeert wijs te maken dat een cassetterecorder een messenslikker is, maarja het valt ook niet mee natuurlijk als je opgegroeid bent met platenspelers die je aan moet slingeren.

Ha, touché! Dat is dan ook weer het leuke van MusicMeter; men gaat de discussie niet uit de weg en kritiek wordt met snedige vindingen gepareert!

En ondanks alle verschillen in mensen wordt er respectvol met elkaar omgegaan...

reptile71 schreef:
En ondanks alle verschillen in mensen wordt er altijd respectvol met elkaar omgegaan...

Altijd?

Louis2703 schreef:
(quote)

Altijd?
Nee, maar mag ik ajb ook een keer optimistisch zijn hahaha

Relax
Feeder schreef:
(quote)

Ach...

HEY HEY HEY !

Ik niet

Misschien ben jij het van buiten dan?

p.s.
BoordAppel schreef:
Nu weer on topic zonder slowchat?
Ik denk laat ik onszelf alvast waarschuwen.

Yanina
Dan blijkt weer het leuke van het forum, even wil je een adempauze lassen tussen je appraisals en voilá, daar is alweer het een en ander aan ragfijne zelfreflectie opgepopt! Heksualiteit alom!

Hoog tijd dus om wat topics op te starten om daar fijnzinnig met elkander verder te discussiëren over al wat er zoal groeit en bloeit in de muzikale wereld...

Wie durft?

Van zelfreflectie naar wat er zoal groeit en bloeit in de muzikale wereld... Ik snap er geen jota meer van. Begin jij zo'n topic maar tante Janine! Wij volgen wel

Yanina
reptile71 schreef:
Van zelfreflectie naar wat er zoal groeit en bloeit in de muzikale wereld... Ik snap er geen jota meer van. Begin jij zo'n topic maar tante Janine! Wij volgen wel

Zoekt en gij zult vinden, kid!

Gezocht en niet gevonden... we hebben het over een nieuwe topic toch? Neem mij aan de hand tante Janine want ik ben bang dat ik verdwaal in dit grote donkere muziekbos...

Yanina
reptile71 schreef:
Gezocht en niet gevonden... we hebben het over een nieuwe topic toch? Neem mij aan de hand tante Janine want ik ben bang dat ik verdwaal in dit grote donkere muziekbos...

Het was jammer nou! Ze zijn toch echt wel van vandaag!
Nou ik verzin wel weer eens wat anders.

Zeker jammer.... maarja als ik het niet kan vinden en je zegt verder niks dan maar niet hè!

Yanina
reptile71 schreef:
Zeker jammer.... maarja als ik het niet kan vinden en je zegt verder niks dan maar niet hè!

Als je 't zo opvat..ik wil geen trouble met een slang! Kijk onder muziek>algemeen> X-fan en genres > overigen > best geslaagde combi clip/song.

Ik zou verder PMmen... Straks wordt dit allemaal verwijderd wegens slowchat enzo....

Yanina
Louis2703 schreef:
Ik zou verder PMmen... Straks wordt dit allemaal verwijderd wegens slowchat enzo....

no problem!

Niet dat ik het niet leuk vind om te lezen

Louis2703 schreef:
Niet dat ik het niet leuk vind om te lezen
Het leuke aan musicmeter is ook dat er dus wel mensen zijn die het leuk vinden om een slowchat te volgen

Sorry, was al geen bijster nuttig topic, maar nu is het wel genoeg.. Gooi hier gewoon een slotje op, gaat toch niks nuttig meer uit komen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:08 uur

geplaatst: vandaag om 23:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.