MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Vraag van de dag

zoeken in:
Stijn_Slayer
Da's ook niet aardig, haha.

Harco
DjFrankie schreef:
-DjFrankie: Saw (1), ontzettend goed neergezet verhaal, waarvan je de clue gewoon niet ziet aankomen, ook vet The Wanderers

The Wanderers.

- Stijn: Orbit met MJ_DA_MAN op één foto.

En Arrie: daten?

Dan wil ik toch eerst die foto zien.

Casartelli (moderator)
GrafGantz schreef:
In plaats van een MuMe-meeting is een Mju-meeting wellicht een optie?

Voor de waardering van dit bijzondere evenement kunnen we dan een aparte site oprichten, MjuMeter.

@ sheep67 ergens sta ik er in......

Ik heb je inmiddels gesignaleerd, thelion

Dhr Mjuman zelf houdt zich trouwens onkarakteristiek stil tijdens deze discussie...

Stijn_Slayer
Ja, want zodra je erop reageert (zoals ik) stopt de aandachtsstroom.

Mjuman geniet denk ik nog even.

Ik denk dat Mjuman bezig aan zijn grootste en meest complexe post ooit.

Stijn_Slayer schreef:
Da's ook niet aardig, haha.

Is altijd weer afwachten welke grap er deze keer komt: die van de stier of die van de danser.

Sandokan-veld schreef:
Dhr Mjuman zelf houdt zich trouwens onkarakteristiek stil tijdens deze discussie...

Ik zie inderdaad helemaal voor me hoe er nu op de één of andere manier een pagina vullend betoog komt

jasper1991 schreef:
Ik denk dat Mjuman bezig is aan zijn grootste en meest complexe post ooit.

In ieder geval is hij nu wel verplicht om met de billen bloot te gaan, vind ik. Op de foto dus - alleen z'n gezicht is ook goed. Van mijn part in een carnavalspak met een geschminkte toet (...of billen).

jasper1991 schreef:
Ik denk dat Mjuman bezig aan zijn grootste en meest complexe post ooit.

Of hij is al uren zijn foto-albums aan het doorspitten op zoek naar een beste foto...

Van welke user die (naar jouw weten) nog nooit iets in het fototopic gepost heeft zou je graag een foto willen zien? Oftewel, naar wiens uiterlijk hier ben je het meest benieuwd?

- Ferre: AOVV, Stijn_Slayer, Mjuman en chevy
- Ploppesteksel: Mjuman
- Graf: Mjuman, Robbie Keane en chevy
- Rudi S: Slowgaze en dan nog het liefst samen met Eefje
- starsailor: Mjuman en Orbit
- rkdev: Stijn_Slayer, chevy en Jocharo-T
- DB: Stijn!
- R&P: Geen voorkeuren maar ben je seksueel aantrekkelijk en heb je nog nooit een foto van jezelf geplaatst op MuMe: doe het dan alsnog!
- MAS: Van alle chimeids op mume
- Laxus11: Ik ben wel benieuwd hoe Vigil, Poeha en Sheep er uit zien
-DjFrankie: Chevy, Orbit, Stoepkrijt, Etiul en Dieter
- sheep67: Mjuman-Thelion-Laxus en mss een leuke vr. user ergens?
- rock-rick: Malle, TJN
- uffing: Alle vrouwelijke users en Casartelli, Vigil, Misterfool, Chevy en Stijn
- panjoe: Niet echt naar iemand specifiek, in het algemeen vind ik het altijd wel grappig om te zien hoe users er uit zien.
- Arrie: Stijn_Slayer, MJ_DA_MAN, Mjuman
- deric raven: Orbit en Herman
- Duco: Stijn_Slayer , Hans Brouwer Ad Brouwers ...
-dix : al een tijdje geband, maar hij brandt fictief nog op mijn netvlies: Max en Joep
- jasper1991: Mjuman, wizard en natuurlijk vrouwelijk schoon.
- herman: Bob Cremers
- Sir Spamalot: Mjuman, maar ik zou hem liever eens ontmoeten (met een goed bier of course)
- thelion: Mjuman
- maxinator: jasper1991

Van welke user die (naar jouw weten) nog nooit iets in het fototopic gepost heeft zou je graag een foto willen zien? Oftewel, naar wiens uiterlijk hier ben je het meest benieuwd?

- Ferre: AOVV, Stijn_Slayer, Mjuman en chevy
- Ploppesteksel: Mjuman
- Graf: Mjuman, Robbie Keane en chevy
- Rudi S: Slowgaze en dan nog het liefst samen met Eefje
- starsailor: Mjuman en Orbit
- rkdev: Stijn_Slayer, chevy en Jocharo-T
- DB: Stijn!
- R&P: Geen voorkeuren maar ben je seksueel aantrekkelijk en heb je nog nooit een foto van jezelf geplaatst op MuMe: doe het dan alsnog!
- MAS: Van alle chimeids op mume
- Laxus11: Ik ben wel benieuwd hoe Vigil, Poeha en Sheep er uit zien
-DjFrankie: Chevy, Orbit, Stoepkrijt, Etiul en Dieter
- sheep67: Mjuman-Thelion-Laxus en mss een leuke vr. user ergens?
- rock-rick: Malle, TJN
- uffing: Alle vrouwelijke users en Casartelli, Vigil, Misterfool, Chevy en Stijn
- panjoe: Niet echt naar iemand specifiek, in het algemeen vind ik het altijd wel grappig om te zien hoe users er uit zien.
- Arrie: Stijn_Slayer, MJ_DA_MAN, Mjuman
- deric raven: Orbit en Herman
- Duco: Stijn_Slayer , Hans Brouwer Ad Brouwers ...
-dix : al een tijdje geband, maar hij brandt fictief nog op mijn netvlies: Max en Joep
- jasper1991: Mjuman, wizard en natuurlijk vrouwelijk schoon.
- herman: Bob Cremers
- Sir Spamalot: Mjuman, maar ik zou hem liever eens ontmoeten (met een goed bier of course)
- thelion: Mjuman
- maxinator: jasper1991
-Niensel: R&P (te lui om te zoeken of hij al ergens staat.)

In de hoop dat het gezeur over de Mjufoto eindigd, ik heb er ook een van Mju:

(afbeelding)

Stijn_Slayer
Mjuman gaat toch geen foto plaatsen. Waar een wil is is een weg, maar dan moet je wel eerst de weg vinden.

Don't kill the myth

Chameleon Day schreef:
Of hij is al uren zijn foto-albums aan het doorspitten op zoek naar een beste foto...

Correctie: waarschijnlijk gaat het om zijn minst beroerde foto.

Het gerucht gaat dat Mjuman geen persoon is maar een op hol geslagen google-bot.

Stijn_Slayer

Hoewel, bots hebben ook altijd een merkwaardig taalgebruik.

Al hebben mensen die veel met media e.d. werken dat ook

Van welke 5 artiesten heb je de meeste fysieke muziek (Vinyl/CD/DVD) in je bezit ?

rkdev: U2, Paul McCartney (+Wings) [en nog meer als ik de Beatles ook mee tel...], George Michael (+Wham), Bruce Springsteen en Queen.

Van welke 5 artiesten heb je de meeste fysieke muziek (Vinyl/CD/DVD) in je bezit ?

- rkdev: U2, Paul McCartney (+Wings) [en nog meer als ik de Beatles ook mee tel...], George Michael (+Wham), Bruce Springsteen en Queen.
- AOVV: Bob Dylan (19 CD's + 'The Basement Tapes'); The Beatles (13 CD's); Neil Young (10 CD's + 2 met Crazy Horse); Bruce Springsteen (8 CD's); Tom Waits en Johnny Cash (elk 7 CD's)

- rkdev: U2, Paul McCartney (+Wings) [en nog meer als ik de Beatles ook mee tel...], George Michael (+Wham), Bruce Springsteen en Queen.
- AOVV: Bob Dylan (19 CD's + 'The Basement Tapes'); The Beatles (13 CD's); Neil Young (10 CD's + 2 met Crazy Horse); Bruce Springsteen (8 CD's); Tom Waits en Johnny Cash (elk 7 CD's)
- R&P: Van The Roots heb ik veel, op Organix na alle reguliere projecten.

Ik heb Stijn_Slayer in het echt gezien. Wie is er allemaal jaloers?

an welke 5 artiesten heb je de meeste fysieke muziek (Vinyl/CD/DVD) in je bezit ?

- Duco: Rolling Stones, Aerosmith, AC/DC, Beatles, Dinosaur Jr. Nirvana, Pearl Jam

- Rudi S: Elvis Costello, Dylan, Neil Young, VU-Lou Reed, Rolling Stones

Slowgaze schreef:
Ik heb Stijn_Slayer in het echt gezien. Wie is er allemaal jaloers?

Ik heb Joy Division in het echt gezien

Stijn_Slayer

- Duco: Rolling Stones, Aerosmith, AC/DC, Beatles, Dinosaur Jr. Nirvana, Pearl Jam
- Rudi S: Elvis Costello, Dylan, Neil Young, VU-Lou Reed, Rolling Stones
- Stijn: CSNY (56), Neil Young (47), Frank Zappa (24), David Bowie (19), Beatles/Bob Dylan (17)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:29 uur

geplaatst: vandaag om 21:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.