De Site / Gebruikers / Wat vind je van je mede MuMe-Gebruikers??
zoeken in:
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 24 januari 2006, 08:48 uur
Reijersen schreef:
Een vraagje droppen dan maar. Zijn er MuMe-gebruikers die jullie linken als een goede referentiekader met een bepaald genre??
Een vraagje droppen dan maar. Zijn er MuMe-gebruikers die jullie linken als een goede referentiekader met een bepaald genre??
Dít was dan ook de vraag. Zo zou ik me voor kunnen stellen dat Onderhond fungeert als referentiekader voor het elektronische genre (is even het duidelijkste voorbeeld dat me te binnen schiet). Zeker weet ik het ook niet; 't is mijn hoek niet zo...

0
geplaatst: 24 januari 2006, 09:01 uur
Voor het hardere metal/rock segment is Eddie ( met een nummer 12 notering in de gebruikers berichten top 250, op het moment van schrijven althans ) een betrouwbare informatiebron.
0
geplaatst: 24 januari 2006, 10:57 uur
Jeanicious & Casartelli, dit bedoelde ik inderdaad. En minder met wie je op dezelfde hoogte zit.
0
geplaatst: 24 januari 2006, 11:12 uur
Jeanicious schreef:
Voor het hardere metal/rock segment is Eddie ( met een nummer 12 notering in de gebruikers berichten top 250, op het moment van schrijven althans ) een betrouwbare informatiebron.
Toch leuk om te lezen dat anderen jou advieze gebruiken.
Zelf kijk ik graag naar Users als Aslan, Hammerhead en Dutchviking. Ik zit over het algemeen redelijk op gelijke hoogte qua muzieksmaak, Onlangs verdiep ik me ook steeds meer in NL hiphop waarbij graag met een schuin oog naar Boorappel mag kijken.
0
geplaatst: 24 januari 2006, 12:20 uur
Wel, als ik me ooit ga verdiepen in jazz, zal ik zeker de stemmen van meneer blabla even doorkijken 

0
geplaatst: 24 januari 2006, 12:23 uur
Volgens mij mag de naam titan, het MM britpop icoon, hier ook niet ontbreken.
Maar dit was toch niet helemaal de bedoeling van dit topic ?
Maar dit was toch niet helemaal de bedoeling van dit topic ?

0
geplaatst: 24 januari 2006, 13:37 uur
Yeah! ik sta op nr. 99 in de berichten user-top 250.
Eindelijk de top 100 gepenetreerd.
Ehm, dat klinkt een stuk smeriger dan ik bedoelde.
ps. Sorry voor deze onderbreking, ik wist niet in welke topic ik mijn blijdschap kwijt kon.
Eindelijk de top 100 gepenetreerd.
Ehm, dat klinkt een stuk smeriger dan ik bedoelde.

ps. Sorry voor deze onderbreking, ik wist niet in welke topic ik mijn blijdschap kwijt kon.
0
Toine Rorije
geplaatst: 24 januari 2006, 13:39 uur
In het topic "wat vind je van jezelf" denk ik 
ik zie trouwens dat ik net buiten de top100 val.

ik zie trouwens dat ik net buiten de top100 val.

0
geplaatst: 24 januari 2006, 20:12 uur
Ik lees graag de berichten van Eddie, Hammerhead, slaemperayreon en Gajarigon, zitten allemaal in mijn straatje.
Zelf ben ik niet erg goed in advies geven helaas, komt hoop ik nog naarmate ik ouder wordt.
Zelf ben ik niet erg goed in advies geven helaas, komt hoop ik nog naarmate ik ouder wordt.
0
geplaatst: 1 maart 2006, 16:06 uur
Irritant getroll van Martino en alle reacties daarop verwijderd.
0
dutch2
geplaatst: 1 maart 2006, 16:08 uur
Is het ook geen goed idee om een slotje op dit topic te gooien? We hebben al 'Wie is je MuMemaatje' (of zoiets) en dat lijkt me meer dan genoeg. Dit topic vraagt naar mijn idee een beetje om problemen.
0
geplaatst: 1 maart 2006, 16:16 uur
Zoals de wijze Gemaster een maand geleden al zei:
Dit topic heeft inderdaad voornamelijk geleid tot offtopic-berichten en nu zelfs getroll. Dicht ermee.
gemaster schreef:
Dit lijkt me niet echt een leuk topic. Krijg je alleen maar gezeur mee.
Dit lijkt me niet echt een leuk topic. Krijg je alleen maar gezeur mee.
Dit topic heeft inderdaad voornamelijk geleid tot offtopic-berichten en nu zelfs getroll. Dicht ermee.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.