De Site / Gebruikers / Wat vind je van je mede MuMe-Gebruikers??
zoeken in:
0
geplaatst: 23 januari 2006, 14:50 uur
Probeer gestaag te klimmen in de lijst van stemmen en berichten 
Randgenres???

Randgenres???
0
geplaatst: 23 januari 2006, 14:59 uur
Toon1 schreef:
Hier net hetzelfde.
Maar daarom ben je net een aanwinst, alle muzieksmaken moeten zoveel mogelijk vertegenwoordigd zijn, niet?
Hier net hetzelfde.
Maar daarom ben je net een aanwinst, alle muzieksmaken moeten zoveel mogelijk vertegenwoordigd zijn, niet?
Dat wel maar omdat je veel veel users weinig tegenkomt en alleen van naam kent, omdat je ze bij de updates voor bij ziet komen, kun je in een topic als dit erg moeilijk een mening geven over iemand.
0
geplaatst: 23 januari 2006, 15:00 uur
Om me er ook maar eens tegenaan te bemoeien: ik vind dat dit topic best mag blijven, maar laten we dan wel afspreken het alleen over users gaat die hier specifiek hun naam posten.
0
geplaatst: 23 januari 2006, 15:07 uur
Reijersen schreef:
Randgenres???
Randgenres???
Genres die niet zo populair zijn op de site. Vaak ook omdat ze een slechte naam hebben. R&B behoort daar oa toe (hip-hop heeft er recent een hoop aanhangers bij). Van mij mogen er ook nog een paar club/trance enthousiastelingen bij bijvoorbeeld. 't Is jammer dat er nog niet voor iedere stroming een core bestaat die albums en artiesten promoot.
0
geplaatst: 23 januari 2006, 15:10 uur
Onderhond schreef:
Genres die niet zo populair zijn op de site. Vaak ook omdat ze een slechte naam hebben. R&B behoort daar oa toe (hip-hop heeft er recent een hoop aanhangers bij). Van mij mogen er ook nog een paar club/trance enthousiastelingen bij bijvoorbeeld. 't Is jammer dat er nog niet voor iedere stroming een core bestaat die albums en artiesten promoot.
(quote)
Club/Trance is nu ook niet bepaald een genre dat het moet hebben van albums, meer van nummers afzonderlijk, daarom onder andere al dat dat genre hier bijna niet vertegenwoordigd is.
0
geplaatst: 23 januari 2006, 15:40 uur
Het EPsysteem van MuM zorgt er inderdaad voor dat het moeilijker is dit genre te promoten, dan nog zijn er genoeg EPs/albums die eventueel op de site zouden kunnen.
Er is alleen geen animo voor.
Er is alleen geen animo voor.
0
moviefreak#1
geplaatst: 23 januari 2006, 16:28 uur
Wel om even een redelijk serieus antwoord te posten :
Ik denk dat ik (net als velen) heel weinig kan met jouw muzieksmaak. Ik heb nou niet echt het idee dat we even lekker gaan discussiëren over het nieuwe album van R.Kelly aan de ene kant of over een paar onbekende 60's psychedelic rock albums aan de andere kant.
Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat ik het leuk vind dat er actieve users uit de r&b hoek komen. Ik twijfel of ik zelf ooit in ga op tips van jou maar een beetje meer r&b mag er hier best zijn natuurlijk.
Ik denk dat ik (net als velen) heel weinig kan met jouw muzieksmaak. Ik heb nou niet echt het idee dat we even lekker gaan discussiëren over het nieuwe album van R.Kelly aan de ene kant of over een paar onbekende 60's psychedelic rock albums aan de andere kant.
Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat ik het leuk vind dat er actieve users uit de r&b hoek komen. Ik twijfel of ik zelf ooit in ga op tips van jou maar een beetje meer r&b mag er hier best zijn natuurlijk.
0
geplaatst: 23 januari 2006, 16:38 uur
moviefreak#1 schreef:
Denk dat het jullie weleens kan verbazen hoe goed sommige R&B nummers (onder andere ook van R. Kelly) zijn.
Maar ik begrijp, en vind het logisch, wat je bedoeld te zeggen. En als de site R&B als ondergrond had gehad en ik kwam als rocker was het precies hetzelfde geweest. Nix aan te doen, maar een volhouder

En soul en hiphop zijn ook best vertegenwoordigd. Nu-Soul is een groot onderschat genre.
0
geplaatst: 23 januari 2006, 16:42 uur
Tuurlijk is er goede R&B, kijk eens naar Solomon Burke, Otis Redding, Fats Domino, enz. Geweldige muziek!
0
geplaatst: 23 januari 2006, 16:43 uur
bubbachups schreef:
Tuurlijk is er goede R&B, kijk eens naar Solomon Burke, Otis Redding, Fats Domino, enz. Geweldige muziek!
Dat is dan meer Soul. Maar inderdaad geweldig.
0
Toine Rorije
geplaatst: 23 januari 2006, 19:12 uur
Ik vind mijn mede mumegebruikers onder meer hulpvaardig, enthousiast, handig voor in het weekend, prettige boekensteunen, flauw, overdreven behaard, traag met dingen, koud, linkshandig, frustrerend, leuk naast die pant, fruitig, net niet sterk genoeg, schandalig, onhandig, niet mis, onredelijk, kut, goed met mensen, jaloers, jonger dan 13, slechte bakkers, raddraaiers, melancholisch, goed uitzien (voor hun leeftijd), druk met dingen, wesley sneijder, diervriendelijk, plantaardig, treurig, slecht voor je huid, woedend, de plank volledig misslaan, dronken na 12 bier, veels te laat, een slecht excuus voor het afbreken van dat kleine lipje waarmee je dat klepje van het batterijvak van de afstandsbediening vast klikt, meer dan gemiddeld, slecht op de hoogte van economisch nieuws, niet van gisteren, klein zonder hakken, middelmatige honkballers en ze posten altijd van die onnozele lange berichten waar je helemaal niks mee kan.
0
geplaatst: 23 januari 2006, 19:27 uur
Ik vind wat Toine Rorije vindt. Al was hij een uiterst beperkte voetballer.
0
geplaatst: 23 januari 2006, 19:34 uur
rayman schreef:
Die ooit wel als een soort sensatie werd aangekondigd, herinner ik me zomaar.
0
geplaatst: 23 januari 2006, 19:43 uur
rayman schreef:
.
0
geplaatst: 23 januari 2006, 19:59 uur
0
geplaatst: 23 januari 2006, 20:17 uur
rayman schreef:
Go Ahead Eagles was het toch?
0
geplaatst: 23 januari 2006, 20:23 uur
Ook. En Groningen en Omniworld. Maar we moesten on topic blijven van The Man himself.
0
geplaatst: 23 januari 2006, 20:26 uur
rayman schreef:
Ook. En Groningen en Omniworld. Maar we moesten on topic blijven van The Man himself.
Ik zag het.
Een vraagje droppen dan maar. Zijn er MuMe-gebruikers die jullie linken als een goede referentiekader met een bepaald genre??
0
geplaatst: 23 januari 2006, 21:23 uur
Zo'n beetje alles wat Zachary, Titan en Herman goed vinden, dat vind ik meestal ook wel goed.
0
geplaatst: 23 januari 2006, 21:40 uur
Volgens mij zit ik wel een beetje op de lijn van Aero, VanDeGriend en NicolageRico. Al zal dat ongetwijfeld niet altijd opgaan.
0
titan (crew)
geplaatst: 23 januari 2006, 21:46 uur
Er zijn diverse gebruikers die ik in de gaten hou, maar ik ga ze nu niet noemen want dan vergeet ik er vast eentje.
0
geplaatst: 23 januari 2006, 21:57 uur
titan schreef:
Er zijn diverse gebruikers die ik in de gaten hou, maar ik ga ze nu niet noemen want dan vergeet ik er vast eentje.
Heb je ook weer gelijk in.
0
geplaatst: 24 januari 2006, 00:01 uur
Berichten verplaatst naar De Site > Gebruikers > Wat is je favoriete voetbalclub.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.