MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat vind je van je mede MuMe-Gebruikers??

zoeken in:
Een topic met een wat kritische kant. Maar misschien wel behulpzaam voor menig MuMe-gebruiker.

Zo vraag ik mezelf weleens af hoe de andere gebruikers mijn berichten lezen en hoe serieus ze deze nemen. Ook hoe je volgens hen dingen beter kan doen om de site op te bouwen. Vooral dan in je berichten en de manier waarop je becijferd en je mening uitdrukt.

Beantwoord vragen als:
Hoe kijk je tegen de gebuiker aan?
Hoe serieus neem je de mening?
Wat kan beter?
Wat is goed?
etc.

Ik zal dan mezelf maar als vuurdoop gebruiken.

Mensen spui los over de gebruiker met de naam Reijersen....

Ik verbaas me vooral over je slechte muzieksmaak, Reijersen.

HammerHead schreef:
Ik verbaas me vooral over je slechte muzieksmaak, Reijersen.

Ach, jij hoeft er niet mee te leven. Ik wel.

Ik vind het wel knap dat je het hier uithoudt terwijl je zo ongeveer de enige R&B'er hier bent

Dit lijkt me niet echt een leuk topic. Krijg je alleen maar gezeur mee.

gemaster schreef:

Je haalt me de woorden uit de mond...

*Ziet de pro/anti Toto discussies hier ook wel wortel schieten*

Beter van niet, inderdaad.

* Sluit zich bij gemaster aan.

Reijersen schreef:
Beantwoord vragen als:
Hoe kijk je tegen de gebuiker aan?
Hoe serieus neem je de mening?
Wat kan beter?
Wat is goed?
etc.

Verdomme, krijg ik hier straks ook al functioneringsgesprekken??

Ik maak me aan de andere kant meer zorgen over het moeten geven...

gemaster schreef:

Zijn we dan niet allemaal een beetje benieuwd wat men nou vind van jou als gebruiker?? En je bent natuurlijk tot niks verplicht. Geef jezelf gewoon op als je iets wilt weten.

obsessed schreef:
Ik vind het wel knap dat je het hier uithoudt terwijl je zo ongeveer de enige R&B'er hier bent

Dankje, maar is vooral nu-soul he

ik ben* het wel een leuk topic.

Edit: *ben = vind

moviefreak#1
Ik ging er in de "User knock-out" binnen 15 seconden met 5-0 uit in de eerste ronde dus ik weet genoeg

Is dat Genks dialect, Toon?

dutch2
Vanitas vanitatum et omnium vanitas (ook Genks dialect).

Geen leuk topic dus.

Bedankt voor alle positieve reacties

Paalhaas schreef:
Is dat Genks dialect, Toon?

nee dat is mijn eigen dialect

Geweldig topic

Vrees alleen dat MusicMeter niet het goeie forum is om zoiets te lanceren

Mensen (toch? ) Ik ben er wel benieuwd naar wat jullie van mij inbreng op de musicmeter-site vinden. Van mij mag je zo (opbouwend/ondersteund) kritisch zijn als je wilt. Dus graag hoor ik daar ook nog wat over.

Reijersen schreef:

Zijn we dan niet allemaal een beetje benieuwd wat men nou vind van jou als gebruiker?? En je bent natuurlijk tot niks verplicht. Geef jezelf gewoon op als je iets wilt weten.

Komop zeg. Het lijkt wel alsof we in de brugklas zitten en er briefjes rondgaan met de namen van je klasgenootjes waar je dan vervolgens cijfers achter moet zetten.

Nou, als je het per se wil weten... Ik vind je wel een toevoeging gezien je smaak en je inbreng op het forum.

Dat dat vast voor meer mensen geldt, had je misschien zelf al kunnen opmaken uit de respons op je topics?

neo
Reijersen schreef:
Ik ben er wel benieuwd naar wat jullie van mij inbreng op de musicmeter-site vinden.

Ik zou zeggen ik weet niks van jou inbreng op deze site omdat ik simpelweg praktisch alles oversla wat niet met filmmuziek te maken heeft

Ik heb een beetje hetzelfde als neo, omdat ik me heel erg stort op rock en metal, en aangezien ik veel users dan misloop, vind ik het erg moeilijk om dan een beelt te schetsen van iemand. We zouden eerst een grote MuM meet and greet moeten houden alvorens we op dit topic verder gaan

gemaster schreef:
(quote)

Komop zeg. Het lijkt wel alsof we in de brugklas zitten en er briefjes rondgaan met de namen van je klasgenootjes waar je dan vervolgens cijfers achter moet zetten.

Brugklas ben ik met mn 21 jaren allang ontgroeit. Maar soms vraag ik me serieus af wat mensen nou vinden van mijn inbreng op deze site.

Net als Eddie kan ik daar dus vrij weinig over zeggen, omdat jouw muzieksmaak echt mijlenver bij de mijne vandaan ligt. Ik kom volgens mij nooit berichten tegen van jou bij albums die mij aanspreken. Het enige beeld dat ik van jou heb is op basis van je top 10. En da's bepaald niet mijn muziek.

HammerHead schreef:
Net als Eddie kan ik daar dus vrij weinig over zeggen, omdat jouw muzieksmaak echt mijlenver bij de mijne vandaan ligt. Ik kom volgens mij nooit berichten tegen van jou bij albums die mij aanspreken. Het enige beeld dat ik van jou heb is op basis van je top 10. En da's bepaald niet mijn muziek.

Hier net hetzelfde.

Maar daarom ben je net een aanwinst, alle muzieksmaken moeten zoveel mogelijk vertegenwoordigd zijn, niet?

Op zich eens met herman. Ook ik kom je niet veel tegen, maar MuM heeft dringend meer fanatieke mensen in "randgenres" nodig.

Al lijk je dan wel iets minder "aggressief" te werk te gaan dan ikzelf

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:43 uur

geplaatst: vandaag om 03:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.