MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting

zoeken in:
Jazper heeft er 2 gemaakt, en Svendra ook een dotje.

(afbeelding)

Toen de zon nog scheen...Van links met de klok mee: bone machine, Brunniepoo, wibro, Casartelli en tangmaster.

Sir Spamalot (crew)
Behoudens sneeuwstormen en/of gladde wegen zal ik er in januari 2012 bijzijn in Nijmegen, Ferre Clabau kan al mee en als Arno het ziet zitten, is hij van harte welkom in Taxi Spamalot. Reisweg is Oostende, Brugge, Gent, Antwerpen, Eindhoven, Nijmegen. Ferre Clabau zou naar Oostende komen (ik woon op een paar honderd meters van het station) en ik ken mijn weg wel in Gent of anders zal Lady GPS het wel oplossen.

Hey, zo te zien zaten jullie gewoon op hetzelfde terras als ik. Grappig.

En je had niet zoiets van: 'Die lui met plastic zakken vol cd's kunnen wel eens MusicMeeters zijn?'

(Of juist wel en je gaf die serveerster een zetje, zie eerder ...)

Wie zegt dat ik er gisteren zat?

Het lijkt me wel leuk om te komen (mits er ook wat jongeren komen), maar op zaterdagen kan ik alvast niet, door werk. Dus dat wordt hem niet. Wel ga ik MuMe'ers spotten, morgen bij het Rhymesayers concert. Of het lukt is een tweede...

herman schreef:
Lijst aangepast, beetje flauw om met spoilers zomaar mensen te gaan toevoegen.

haha, ik kom waarschijnlijk, als ik vrij kan krijgen, vandaar dat Rizz me erbij zette (:

niels94 schreef:
Het lijkt me wel leuk om te komen (mits er ook wat jongeren komen), maar op zaterdagen kan ik alvast niet, door werk. Dus dat wordt hem niet. Wel ga ik MuMe'ers spotten, morgen bij het Rhymesayers concert. Of het lukt is een tweede...

Jawel, de meeste zijn te herkennen aan hun uiterlijk. Zie je morgen!

Nijmegen, zaterdag 14 Januari:
- DjFrankie
- rock-rick
- deric raven
- Protonos
- titan
- wibro
- Stephan73
- Rizz
- Sir Spamalot
- Svendra
- Misterfool
- Tangmaster
- Paap (als ik me niet per ongeluk wel beschikbaar stel bij mijn werk, omdat ik vergeten ben dat er een meeting komt.)
- Ataloona (Onder voorbehoud)
- Lukk0 (o.v.)
~Slowgaze (Onder voorbehoud. Maak ik jullie gelukkig als ik kom?)
- Guitarwally: (o.v.)
- Ferre (Onder voorbehoud; is er een vriendelijke mede-Belg waarmee ik samen reizen mag/kan?)
- uffing (o.v.)
-Niensel (waarschijnlijk)

Rhythm & Poetry schreef:
(quote)

Jawel, de meeste zijn te herkennen aan hun uiterlijk. Zie je morgen!

Er stond wel een foto van jou in het MuMe fotoboek topic...

Ik ga iedereen gewoon aanspreken: "Ben jij Niels?" Ook de vrouwtjes.

Ik heb echt totaal geen idee hoe iedereen eruit ziet, dus iemand morgen spotten wordt moeilijk:p

Nou, dit ben ik dus (de man rechts):

(afbeelding)

Ik zie tegen die tijd wel of ik er iets voor voel, zo ja, dan kom ik ook wel ff langs... is toch niet zo heel ver weg.

Ow, je bent steven seagal?

(afbeelding)

(Ik ben ook de rechter)

Nijmegen, zaterdag 14 Januari:
- DjFrankie
- rock-rick
- deric raven
- Protonos
- titan
- wibro
- Stephan73
- Rizz
- Sir Spamalot
- Svendra
- Misterfool
- Tangmaster
- Paap (als ik me niet per ongeluk wel beschikbaar stel bij mijn werk, omdat ik vergeten ben dat er een meeting komt.)
- Ataloona (Onder voorbehoud)
- Lukk0 (o.v.)
~Slowgaze (Onder voorbehoud. Maak ik jullie gelukkig als ik kom?)
- Guitarwally: (o.v.)
- Ferre (Onder voorbehoud; is er een vriendelijke mede-Belg waarmee ik samen reizen mag/kan?)
- uffing (o.v.)
-Niensel (waarschijnlijk)
- Korenbloem (O.V. als ik niet hoef te werken)

DjFrankie (moderator)
21 al als iedereen komt !!

Een vol cafe wordt dit 's middags.

En leuk dat er zowel veel jong als oud aanwezig zal zijn

Nouja, er zijn er al 8 die het niet zeker weten, dus er vallen er vast een paar af :")

4 maar, de andere komen met het o.v..

Dat sowieso, de hele dag aan de cola is nix

DjFrankie (moderator)
uffing schreef:
Dat sowieso, de hele dag aan de cola is nix

Ik ook met Veolia

DjFrankie schreef:
21 al als iedereen komt !!

Een vol cafe wordt dit 's middags.

En leuk dat er zowel veel jong als oud aanwezig zal zijn

Zullen we een kroeg moeten zoeken waar genoeg ruimte is. De beste kroeg in Nijmegen vooral voor de bierproevers en whisky liefhebbers is Café Jos, maar die zit veel te ver van het centrum af. ik zit daarom te denken aan Café Samson. Die hebben ook een behoorlijk bieren assortiment, maar daar is het zaterdag ook altijd behoorlijk druk.

Wat dacht je van Café De Bijstand? Ik weet alleen niet of die 's middags al open is.

wibro schreef:
(quote)

Zullen we een kroeg moeten zoeken waar genoeg ruimte is. De beste kroeg in Nijmegen vooral voor de bierproevers en whisky liefhebbers is Café Jos, maar die zit veel te ver van het centrum af. ik zit daarom te denken aan Café Samson. Die hebben ook een behoorlijk bieren assortiment, maar daar is het zaterdag ook altijd behoorlijk druk.

Mwoah valt wel mee toch met die drukte, achterin is er 's middags sowieso wel genoeg plaats lijkt me.

Nienke heeft vrij gekregen (:

Slowgaze schreef:
Wat dacht je van Café De Bijstand? Ik weet alleen niet of die 's middags al open is.

Ja hoor, die is 's middags wel open, maar goed, daar is niet echt veel ruimte Maar 's middags zal het daar wel redelijk leeg zijn. Alle vaste Bijstandgangers liggen dan nog hun roes uit te slapen.

Uitkeringstrekkers...

De Bijstand: Het meest linkse café van Nijmegen. Draaien vaak wel goede muziek daar.

DjFrankie (moderator)
Niensel schreef:
Nienke heeft vrij gekregen (:

Mooi Nienke, en nu hopen dat er geen sneeuwbuien komen die dag.
Dat de NS weer plat ligt.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:14 uur

geplaatst: vandaag om 11:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.