De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting
zoeken in:
0
geplaatst: 7 november 2011, 17:11 uur

Toen de zon nog scheen...Van links met de klok mee: bone machine, Brunniepoo, wibro, Casartelli en tangmaster.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 7 november 2011, 17:13 uur
Behoudens sneeuwstormen en/of gladde wegen zal ik er in januari 2012 bijzijn in Nijmegen, Ferre Clabau kan al mee en als Arno het ziet zitten, is hij van harte welkom in Taxi Spamalot. Reisweg is Oostende, Brugge, Gent, Antwerpen, Eindhoven, Nijmegen. Ferre Clabau zou naar Oostende komen (ik woon op een paar honderd meters van het station) en ik ken mijn weg wel in Gent of anders zal Lady GPS het wel oplossen.
0
geplaatst: 7 november 2011, 17:17 uur
Hey, zo te zien zaten jullie gewoon op hetzelfde terras als ik. Grappig. 

0
geplaatst: 7 november 2011, 17:25 uur
En je had niet zoiets van: 'Die lui met plastic zakken vol cd's kunnen wel eens MusicMeeters zijn?' 
(Of juist wel en je gaf die serveerster een zetje, zie eerder ...)

(Of juist wel en je gaf die serveerster een zetje, zie eerder ...)
0
geplaatst: 7 november 2011, 18:12 uur
Het lijkt me wel leuk om te komen (mits er ook wat jongeren komen), maar op zaterdagen kan ik alvast niet, door werk. Dus dat wordt hem niet. Wel ga ik MuMe'ers spotten, morgen bij het Rhymesayers concert. Of het lukt is een tweede...
0
geplaatst: 7 november 2011, 19:06 uur
haha, ik kom waarschijnlijk, als ik vrij kan krijgen, vandaar dat Rizz me erbij zette (:
0
geplaatst: 7 november 2011, 19:07 uur
niels94 schreef:
Het lijkt me wel leuk om te komen (mits er ook wat jongeren komen), maar op zaterdagen kan ik alvast niet, door werk. Dus dat wordt hem niet. Wel ga ik MuMe'ers spotten, morgen bij het Rhymesayers concert. Of het lukt is een tweede...
Jawel, de meeste zijn te herkennen aan hun uiterlijk. Zie je morgen!

0
geplaatst: 7 november 2011, 19:11 uur
Nijmegen, zaterdag 14 Januari:
- DjFrankie
- rock-rick
- deric raven
- Protonos
- titan
- wibro
- Stephan73
- Rizz
- Sir Spamalot
- Svendra
- Misterfool
- Tangmaster
- Paap (als ik me niet per ongeluk wel beschikbaar stel bij mijn werk, omdat ik vergeten ben dat er een meeting komt.)
- Ataloona (Onder voorbehoud)
- Lukk0 (o.v.)
~Slowgaze (Onder voorbehoud. Maak ik jullie gelukkig als ik kom?)
- Guitarwally: (o.v.)
- Ferre (Onder voorbehoud; is er een vriendelijke mede-Belg waarmee ik samen reizen mag/kan?)
- uffing (o.v.)
-Niensel (waarschijnlijk)
- DjFrankie
- rock-rick
- deric raven
- Protonos
- titan
- wibro
- Stephan73
- Rizz
- Sir Spamalot
- Svendra
- Misterfool
- Tangmaster
- Paap (als ik me niet per ongeluk wel beschikbaar stel bij mijn werk, omdat ik vergeten ben dat er een meeting komt.)
- Lukk0 (o.v.)
- Ferre (Onder voorbehoud; is er een vriendelijke mede-Belg waarmee ik samen reizen mag/kan?)
- uffing (o.v.)
0
geplaatst: 7 november 2011, 19:11 uur
Rhythm & Poetry schreef:
(quote)
Er stond wel een foto van jou in het MuMe fotoboek topic...

0
geplaatst: 7 november 2011, 19:13 uur
Ik ga iedereen gewoon aanspreken: "Ben jij Niels?" Ook de vrouwtjes. 

0
geplaatst: 7 november 2011, 19:30 uur
Ik heb echt totaal geen idee hoe iedereen eruit ziet, dus iemand morgen spotten wordt moeilijk:p
0
geplaatst: 7 november 2011, 20:04 uur
Ik zie tegen die tijd wel of ik er iets voor voel, zo ja, dan kom ik ook wel ff langs... is toch niet zo heel ver weg.
0
geplaatst: 7 november 2011, 20:37 uur
Nijmegen, zaterdag 14 Januari:
- DjFrankie
- rock-rick
- deric raven
- Protonos
- titan
- wibro
- Stephan73
- Rizz
- Sir Spamalot
- Svendra
- Misterfool
- Tangmaster
- Lukk0 (o.v.)
- uffing (o.v.)
- Korenbloem (O.V. als ik niet hoef te werken)
- DjFrankie
- rock-rick
- deric raven
- Protonos
- titan
- wibro
- Stephan73
- Rizz
- Sir Spamalot
- Svendra
- Misterfool
- Tangmaster
- Lukk0 (o.v.)
- uffing (o.v.)
- Korenbloem (O.V. als ik niet hoef te werken)
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 7 november 2011, 21:00 uur
21 al
als iedereen komt !!
Een vol cafe wordt dit 's middags.
En leuk dat er zowel veel jong als oud aanwezig zal zijn
als iedereen komt !!Een vol cafe wordt dit 's middags.
0
geplaatst: 7 november 2011, 21:07 uur
Nouja, er zijn er al 8 die het niet zeker weten, dus er vallen er vast een paar af :")
0
geplaatst: 8 november 2011, 00:32 uur
DjFrankie schreef:
21 al
als iedereen komt !!
Een vol cafe wordt dit 's middags.
21 al
als iedereen komt !!Een vol cafe wordt dit 's middags.
Zullen we een kroeg moeten zoeken waar genoeg ruimte is. De beste kroeg in Nijmegen vooral voor de bierproevers en whisky liefhebbers is Café Jos, maar die zit veel te ver van het centrum af. ik zit daarom te denken aan Café Samson. Die hebben ook een behoorlijk bieren assortiment, maar daar is het zaterdag ook altijd behoorlijk druk.
0
geplaatst: 8 november 2011, 00:41 uur
Wat dacht je van Café De Bijstand? Ik weet alleen niet of die 's middags al open is.
0
geplaatst: 8 november 2011, 01:24 uur
wibro schreef:
Zullen we een kroeg moeten zoeken waar genoeg ruimte is. De beste kroeg in Nijmegen vooral voor de bierproevers en whisky liefhebbers is Café Jos, maar die zit veel te ver van het centrum af. ik zit daarom te denken aan Café Samson. Die hebben ook een behoorlijk bieren assortiment, maar daar is het zaterdag ook altijd behoorlijk druk.
(quote)
Mwoah valt wel mee toch met die drukte, achterin is er 's middags sowieso wel genoeg plaats lijkt me.
0
geplaatst: 12 november 2011, 18:12 uur
Slowgaze schreef:
Wat dacht je van Café De Bijstand? Ik weet alleen niet of die 's middags al open is.
Ja hoor, die is 's middags wel open, maar goed, daar is niet echt veel ruimte
Maar 's middags zal het daar wel redelijk leeg zijn. Alle vaste Bijstandgangers liggen dan nog hun roes uit te slapen.
0
geplaatst: 12 november 2011, 23:53 uur
De Bijstand: Het meest linkse café van Nijmegen. Draaien vaak wel goede muziek daar.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 13 november 2011, 18:30 uur
Niensel schreef:
Nienke heeft vrij gekregen (:
Nienke heeft vrij gekregen (:
Mooi Nienke, en nu hopen dat er geen sneeuwbuien komen die dag.
Dat de NS weer plat ligt.
* denotes required fields.