MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting

zoeken in:
En ik ben weer terug in Nijmegen en het was hartstikke gezellig in Rotterdam. Lekker gedronken, lekker gegeten en uiteraard lekker naar CD's gesnuffeld bij Plaatboef en Velvet. Maar liefst 8 CD's rijker geworden. Dit is voor herhaling vatbaar en dit gaan we daarom lekker volgend jaar in Nijmegen overdoen. Dan wordt het in ieder geval voor mij een thuiswedstrijd.

Was zeker erg leuk
En weer een hoop te luisteren!

Score: 11 cd's waarvan twee dubbelalbums.

Hier 8. De eerste (Laurent Garnier) staat nu op.

Was verder erg gezellig. Niet iedereen uitgebreid gesproken (we waren met 15 uiteindelijk, best een grote opkomst), maar leuk om weer een aantal nieuwe mensen te ontmoeten. Ga mijn best doen er in Nijmegen weer bij te zijn.

Dat was een leuke, ongedwongen Meeting gisteren in Rotterdam.

Vijftien mannen zwijgzaam schuifelend langs de bakken van de Plaatboef en VelvetMusic, breeduit keuvelend op het terras bij een (voor november) ongekend hoge temperatuur van 17 graden.

Het enige incident kwam van buitenaf. De serveerster van Biercafé Boudewijn kon de oeverloze bespiegelingen over muziek niet langer aanhoren en stortte een dienblad vol speciaalbieren uit boven wibro en Brunniepoo. Beetje aangedikt, vooruit.

Aanwezig waren: bone machine, Brunniepoo, Casartelli, dix, GrafGantz, herman, Jazper, Lukas, maanvaarder, Sir Spamalot, Svendra, tangmaster, titan, Vince vega, wibro.

Dan kun je inderdaad niet met iedereen spreken, maar ik hoop jullie allen in Nijmegen weer te zien.

Casartelli (moderator)
Hier een bescheiden aanwinst van 6 cd's. Belangrijker was dat het een zeer genoeglijke middag was. Mede omdat ik al om vijf uur naar een volgende afspraak 'moest', heb ik een flink aantal mensen niet of nauwelijks kunnen spreken, dus wie weet een volgende keer!

dix
Ja was lachen. Rotterdam is voor mij om de hoek, en ik ben blij dat ik de moeite genomen heb om een keer aan te sluiten. Mooi mechanisme zo'n meeting ... volgens mij wakkert zo'n samenzijn absoluut de kooplust aan. Mijn score was 4 CDs. Ook ik had verplichtingen (iets met vrouw, kinderen en slavinken) waardoor het bij een biertje en een wijntje moest blijven. Volgende keer doe ik ook een dagschotel .

bone machine (crew)
Leuke meeting gisteren, grote groep én dan is het zeker moeilijk om met iedereen 'ns te spreken.
Mooi weer, terrasje en leuke cd winkels, vooral Plaatboef. Zeker voor herhaling vatbaar!

Svendra schreef:
Het enige incident kwam van buitenaf. De serveerster van Biercafé Boudewijn kon de oeverloze bespiegelingen over muziek niet langer aanhoren en stortte een dienblad vol speciaalbieren uit boven wibro en Brunniepoo. Beetje aangedikt, vooruit.

Het ergste van alles was nog dat het omgevallen bier nog aan ons werd doorberekend ook. Ik moest maar liefst € 4,40 betalen voor mijn Chouffe. Dat kostte in Rotown niet meer dan € 3,50, de normale prijs voor dit heerlijke Belgische biertje. Afzetters zijn het bij Boudewijn.

Hopelijk liepen er geen mensen verdwaasd rond bij een FRS ergens anders dan op Rotterdam CS, hopend op een levensteken van een willekeurige MuMe-er, want degenen die dat wel deden hebben jammer genoeg een leuke dag gemist veel veel muziekpraatjes, muziekplaatjes en Belgisch bier (al dan niet in de kelen gegoten)

Het is zeker voor herhaling vatbaar !

12 cd's (waarvan 2 hopelijk geweldige bootlegs) en 2 dvd's. Geen slechte buit.

Verder gezellig geborreld en goede gesprekken over muziek gehad. Owja, en een hoop bier over jas en tas, dat was dan wel weer minder. Gelukkig ging de bediening hier professioneel mee om

Nijmegen is voor mij ook redelijk dichtbij. Is er al een datum? Wil jullie ook wel eens in levende lijve zien (voor zover dat verantwoord is )

uffing schreef:
Nijmegen is voor mij ook redelijk dichtbij. Is er al een datum? Wil jullie ook wel eens in levende lijve zien (voor zover dat verantwoord is )

Ferre Clabau schreef:
Nijmegen, zaterdag 14 Januari
- DjFrankie
- rock-rick
- deric raven
- Protonos
- titan
- wibro
- Stephan73
- Rizz
- Sir Spamalot
- Svendra
- Misterfool(mischien)
- Ataloona (Onder voorbehoud)
- Tangmaster
- Lukk0 (o.v.)
~Slowgaze (Onder voorbehoud. Maak ik jullie gelukkig als ik kom?)
- Guitarwally: (o.v.)
- Ferre (Onder voorbehoud; is er een vriendelijke mede-Belg waarmee ik samen reizen mag/kan?)

Grof bericht en reactie daarop verwijderd.

Sir Spamalot (crew)
Heiligschennis! Verspilling van nectar met schuim op!

Ik wil nog eens iedereen bedanken voor het gezelschap en zeker collega bone machine om me gezelschap te houden tijdens de rit heen en terug. Het was mijn vijfde meeting, ik heb weer aardige vondsten gedaan en ik heb me geamuseerd, ook al vanwege het prachtige weer in de wereldstad Rotterdam. Alleen jammer van die potverdikse Heineken die ik kreeg in Rotown, terwijl wibro met smaak aan een Affligem Dubbel zat te lebberen . Wibro, je mag in januari dit leed verzachten met een lekkere McChouffe .

- DjFrankie
- rock-rick
- deric raven
- Protonos
- titan
- wibro
- Stephan73
- Rizz
- Sir Spamalot
- Svendra
- Misterfool(mischien)
- Tangmaster
- Lukk0 (o.v.)
- Ferre (Onder voorbehoud; is er een vriendelijke mede-Belg waarmee ik samen reizen mag/kan?)
- uffing (o.v.)

Rizz
- DjFrankie
- rock-rick
- deric raven
- Protonos
- titan
- wibro
- Stephan73
- Rizz
- Sir Spamalot
- Svendra
- Niensel
- Misterfool(mischien)
- Tangmaster
- Lukk0 (o.v.)
- uffing (o.v.)

In dat geval:

@Slowgaze: Ja, hoor, we vinden het heel fijn als je ons komt uitleggen waarom wij eigenlijk naar Eefje moeten luisteren.

Ik zal gelijk uitleg geven over dat je het onderwerp in een zin niet weg mag laten.

*kuch, kuch...

Misterfool
Nijmegen, zaterdag 14 Januari:
- DjFrankie
- rock-rick
- deric raven
- Protonos
- titan
- wibro
- Stephan73
- Rizz
- Sir Spamalot
- Svendra
- Misterfool
- Tangmaster

- Niensel
- Lukk0 (o.v.)
- uffing (o.v.)

- DjFrankie
- rock-rick
- deric raven
- Protonos
- titan
- wibro
- Stephan73
- Rizz
- Sir Spamalot
- Svendra
- Misterfool
- Tangmaster
- Paap (als ik me niet per ongeluk wel beschikbaar stel bij mijn werk, omdat ik vergeten ben dat er een meeting komt.)

- Niensel
- Lukk0 (o.v.)
- uffing (o.v.)

Lijst aangepast, beetje flauw om met spoilers zomaar mensen te gaan toevoegen.

- DjFrankie
- rock-rick
- deric raven
- Protonos
- titan
- wibro
- Stephan73
- Rizz
- Sir Spamalot
- Svendra
- Misterfool
- Tangmaster
- Paap (als ik me niet per ongeluk wel beschikbaar stel bij mijn werk, omdat ik vergeten ben dat er een meeting komt.)
- Lukk0 (o.v.)
- uffing (o.v.)

Ik overweeg ook te komen, maar zet mezelf later op de lijst. Even afwachten of er dan geen andere zaken spelen waar ik bij moet zijn.

Stijn_Slayer
De lijst gaat er wel steeds leuker uitzien, maar ik heb omstreeks 16 en 17 januari geloof ik twee tentamens en/of verslagen (en oud en nieuw kost ook altijd wel wat).

tangmaster
Toffe middag in Rotterdam, een stel muzikale idioten die hun huis nog niet vol genoeg hebben.

Ik zou ook willen komen, maar mijn laatste trein naar Gent vertrekt al om 19u48. Iemand enig idee of er goedkope (lees: 'voor arme studentjes betaalbare') overnachtingen te vinden zijn in Nijmegen? Zo op het eerste zicht niets onder de 50 euro.

Sir Spamalot komt per automobiel vanuit Oostende, ik neem aan dat zijn route pal langs of wellicht zelfs dwars door Gent gaat (hint hint).

Stijn_Slayer schreef:
De lijst gaat er wel steeds leuker uitzien
En bedankt, ik sta al vanaf het begin in de lijst

En ik sta er nog steeds niet in, dus ook namens mij bedankt.

DjFrankie (moderator)
Arno schreef:
Ik zou ook willen komen, maar mijn laatste trein naar Gent vertrekt al om 19u48. Iemand enig idee of er goedkope (lees: 'voor arme studentjes betaalbare') overnachtingen te vinden zijn in Nijmegen? Zo op het eerste zicht niets onder de 50 euro.

Luc had volgens mij ook aan Ferre aangeboden om iets te regelen. zie link

Zijn er nog foto's gemaakt zaterdag?

Gast
geplaatst: vandaag om 17:43 uur

geplaatst: vandaag om 17:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.