De Site / Gebruikers / Wat draai je nu? #3
zoeken in:
0
geplaatst: 5 november 2009, 10:23 uur
Alles van Editors ivm concertbezoek as maandag in Groningen...
Om te beginnen:

Om te beginnen:

0
Kingsnake
geplaatst: 5 november 2009, 11:00 uur
Ferre Clabau schreef:
Kstel voor dat iedereen vanaf nu, als de band en titel niet op de hoes staat, eronder vermeld welke artiest en album het is anders....
Dus vb: bij barret niet nodig, bij tribal gathering totaal wel nodig
Kstel voor dat iedereen vanaf nu, als de band en titel niet op de hoes staat, eronder vermeld welke artiest en album het is anders....

Dus vb: bij barret niet nodig, bij tribal gathering totaal wel nodig
Of linken naar de betreffende plaat, zoals sommigen al braaf doen.
0
geplaatst: 5 november 2009, 11:28 uur
0
geplaatst: 5 november 2009, 12:35 uur
zojuist gestart met:

daarna:

eens kijken wat ik zometeen ga opzetten...

daarna:

eens kijken wat ik zometeen ga opzetten...
0
geplaatst: 5 november 2009, 12:41 uur
'is hierboven ale eens gezegd: we zijn allemaal nieuwsgierig wat er wordt gedraaid. De hoezen geven lang niet altijd voldoende uitsluitsel - daarom zijn er users zoals o.a. Jeko, Kronos, Sir Spamalot, Kingsnake en schrijver dezes die hun hoezen klikbaar hebben gemaakt: een link leggend naar het album op de site. Da's heel eenvoudig: 'citeer' een post van één van de genoemde users en pas hun post aan voor jouw album; dat betekent driemaal een getal aanpassen - da's alles.
Voorbeeld:
Zou je dat voor het album hierboven willen doen dan vervang je bijv. bij mijn post Boratto - Take My Breath Away tweemaal 152575 door 172698 (te weten het eerste en het derde getal) en eenmaal de 152000 door 172000 (het tweede getal) en zippo, presto.
Vast bedankt voor je medewerking door alle nieuwsgierigen hier.
Voorbeeld:
Zou je dat voor het album hierboven willen doen dan vervang je bijv. bij mijn post Boratto - Take My Breath Away tweemaal 152575 door 172698 (te weten het eerste en het derde getal) en eenmaal de 152000 door 172000 (het tweede getal) en zippo, presto.
0
geplaatst: 5 november 2009, 12:56 uur
Mjuman schreef:
'is hierboven ale eens gezegd: we zijn allemaal nieuwsgierig wat er wordt gedraaid. De hoezen geven lang niet altijd voldoende uitsluitsel - daarom zijn er users zoals o.a. Jeko, Kronos, Sir Spamalot, Kingsnake en schrijver dezes die hun hoezen klikbaar hebben gemaakt: een link leggend naar het album op de site. Da's heel eenvoudig: 'citeer' een post van één van de genoemde users en pas hun post aan voor jouw album; dat betekent driemaal een getal aanpassen - da's alles.
Ja, en als je er eenmaal aan gewend bent, dan wil je nooit meer wat anders! Zo makkelijk, en vooral zo handig!
*tellsell modus uit*
eerst

nu

0
geplaatst: 5 november 2009, 12:59 uur
Ook zonder het 'kliksysteem' kom ik heel simpel achter de artiest wanneer het niet op hoes staat, door simpel naar het nummer te kijken van het plaatje. Deze is hetzelfde als van het album.
0
geplaatst: 5 november 2009, 13:28 uur
Thomzic schreef:
Ook zonder het 'kliksysteem' kom ik heel simpel achter de artiest wanneer het niet op hoes staat, door simpel naar het nummer te kijken van het plaatje. Deze is hetzelfde als van het album.
Jawel, kan ook maar da's 2-3 handelingen meer; muis-cursor op hoesafbeelding en klikkerdeklik is vlotter (en makkelijk ook voor digibeten).
Hier draait nu:

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.

Juist: