Muziek / Muziekgames / Dance KO
zoeken in:
0
geplaatst: 24 juni 2006, 18:26 uur
Finale!!: tot 10, 2 verschil1. 1 Underworld – Born slippy vs. 214 Chemical Brothers – Block rockin’ beats
0
geplaatst: 24 juni 2006, 18:29 uur
Eén van de leukere Chem-nummers, maar Underworld is toch wel echt een knaller.
2-0
2-0
0
geplaatst: 24 juni 2006, 19:37 uur
0
geplaatst: 24 juni 2006, 19:49 uur
Ja, was wel leuk om nog wat dance nummertjes op te halen.
Misschien over een tijdje eens een KO organiseren met de 128/256 'beste' house/detroit techno/electro classics, waarvan we de lijst samen opstellen, de nummers vooraf met elkaar delen en luisteren (anders te weinig stemmen) zodat er veel meer waardevolle house wordt ontdekt.
Misschien over een tijdje eens een KO organiseren met de 128/256 'beste' house/detroit techno/electro classics, waarvan we de lijst samen opstellen, de nummers vooraf met elkaar delen en luisteren (anders te weinig stemmen) zodat er veel meer waardevolle house wordt ontdekt.
0
geplaatst: 24 juni 2006, 19:55 uur
goed plan, ik zou graag betrokken willen zijn met het samenstellen van die lijst 

0
geplaatst: 24 juni 2006, 20:11 uur
Alle personen die aan de KO mee willen doen zouden dat vast op prijs stellen
Verder weet ik dat in ieder geval tovenaar veel mooie namen uit z'n hoed zal kunnen toveren hiervoor, T.O. en Yak kennen een aardig lijstje...en waarschijnlijk nog wel wat mensen. Als we het zorvuldig samenstellen en het gemakkelijk maken voor mensen om de nummers te kunnen opzoeken, wordt het een monsterlijke track-KO, waarbij er een wereld voor de mensen opengaat 
Verder weet ik dat in ieder geval tovenaar veel mooie namen uit z'n hoed zal kunnen toveren hiervoor, T.O. en Yak kennen een aardig lijstje...en waarschijnlijk nog wel wat mensen. Als we het zorvuldig samenstellen en het gemakkelijk maken voor mensen om de nummers te kunnen opzoeken, wordt het een monsterlijke track-KO, waarbij er een wereld voor de mensen opengaat 
0
geplaatst: 24 juni 2006, 21:20 uur
Dat lijkt me wel een leuke manier om al die ouwe techno te leren kennen.
Verder vond ik dit een van de leukste KO's tot nu toe, al was het verbazingwekkend dat Eple (geen echt dansnummer, want te traag) en Plastic Dreams (leuk, want old school ofzo) zo ver kwamen.
Verder vond ik dit een van de leukste KO's tot nu toe, al was het verbazingwekkend dat Eple (geen echt dansnummer, want te traag) en Plastic Dreams (leuk, want old school ofzo) zo ver kwamen.

0
geplaatst: 24 juni 2006, 21:52 uur
Leuke KO inderdaad, maar doodzonde dat sommige favorieten er al zo snel uitvlogen. Uiteindelijk had Felix van mij mogen winnen, maar met Underworld kan ik ook leven.
0
geplaatst: 25 juni 2006, 20:11 uur
Matige winnaar. Zelfs niet mijn favoriet uit de finale. Misschien als er één of andere Non Vocal Mix bestaan had.
Verder opmerkelijk:
* Geweldige hard trance anthems en klassiekers maakten geen schijn van kans. Push - Universal Nation, Jens - Loops & Things, Jones & Stephenson - The First Rebirth zijn echt nergens gekomen, en vlogen er telkens uit tegen totale non-tegenstanders.
* Finalekandidaten ala Vitalic - Le Rock, Commander Tom - Are Am Eye, Junk Project - Control, Krid Snero - White Line of Emmanuel Top - Turkish Bazar waren niet eens aanwezig.
* Prodigy semi-rock komt verder dan Prodigy rave. Waarschijnlijk effectief om een meute zo op te hitsen dat ze enkele winkelramen uitslaan en een paar wagens in de fik steken, maar in een dance ko ?
Verder opmerkelijk:
* Geweldige hard trance anthems en klassiekers maakten geen schijn van kans. Push - Universal Nation, Jens - Loops & Things, Jones & Stephenson - The First Rebirth zijn echt nergens gekomen, en vlogen er telkens uit tegen totale non-tegenstanders.
* Finalekandidaten ala Vitalic - Le Rock, Commander Tom - Are Am Eye, Junk Project - Control, Krid Snero - White Line of Emmanuel Top - Turkish Bazar waren niet eens aanwezig.
* Prodigy semi-rock komt verder dan Prodigy rave. Waarschijnlijk effectief om een meute zo op te hitsen dat ze enkele winkelramen uitslaan en een paar wagens in de fik steken, maar in een dance ko ?

0
geplaatst: 25 juni 2006, 20:27 uur
John Doe schreef:
Prima hoor

Opmerkelijk verder dat onze winnaar ook de nummer 1 uit die ID&T-lijst is.
0
geplaatst: 26 juni 2006, 12:21 uur
Hm, matige winnaar inderdaad, wel hele KO!
Kan niet wachten tot de volgende
.
Kan niet wachten tot de volgende
.
0
geplaatst: 29 juni 2006, 18:43 uur
----------------TO MUSICFRIEK!!!
--------------------
Hey Musicfriek.
I see in one of the first posts, in this thread, that you mention a track called:
294 Leila K – Open Sesame vs. 305 Rank 1 – Rank-1 @ beats dotcom
Is that a track you have???
Sorry, but I'm from Denmark, so I dont understand all that is written in the post...
Hope to hear from you.
BIIIIG hey's from
Fjolle in Denmark
--------------------Hey Musicfriek.
I see in one of the first posts, in this thread, that you mention a track called:
294 Leila K – Open Sesame vs. 305 Rank 1 – Rank-1 @ beats dotcom
Is that a track you have???
Sorry, but I'm from Denmark, so I dont understand all that is written in the post...

Hope to hear from you.
BIIIIG hey's from
Fjolle in Denmark

0
geplaatst: 29 juni 2006, 23:42 uur
What the hell is dat bericht nou weer??? 
Heb hem maar een PM gestuurd...

Heb hem maar een PM gestuurd...

* denotes required fields.