Muziek / Muziekgames / Dance KO
zoeken in:
0
geplaatst: 24 juni 2006, 11:38 uur
Hahahaha, ik zie deze KO maar als grote GRAP nu Eple weer door is. Echt te belachelijk voor woorden!
3-6
3-6
0
geplaatst: 24 juni 2006, 11:47 uur
musicfriek schreef:
Hahahaha, ik zie deze KO maar als grote GRAP nu Eple weer door is. Echt te belachelijk voor woorden!
Heb je hém weer met z'n smilies
Eple blijft een geweldig nummer, en ik heb er tot op heden nog geen genoeg van (hoewel ik me kan voorstellen dat het binnen afzienbare tijd wel gebeurt...)
0
geplaatst: 24 juni 2006, 11:49 uur
andré schreef:
Eple blijft een geweldig nummer, en ik heb er tot op heden nog geen genoeg van (hoewel ik me kan voorstellen dat het binnen afzienbare tijd wel gebeurt...)
Eple blijft een geweldig nummer, en ik heb er tot op heden nog geen genoeg van (hoewel ik me kan voorstellen dat het binnen afzienbare tijd wel gebeurt...)Ja, maar kom op zeg, dit is een DANCE KO, geen electronic KO!! Alsof je zo lekker uit je dak kan gaan op dat nummer, please zeg.... En dan ook nog winnen tegen zo'n klassieker als The House of God, sorry, maar ik vind het gewoon niet kunnen. (en die smileys zijn er hier niet voor niks
)Enfin, dit is maar mijn bescheiden mening...
0
geplaatst: 24 juni 2006, 12:00 uur
musicfriek schreef:
Alsof je zo lekker uit je dak kan gaan op dat nummer, please zeg
Alsof je zo lekker uit je dak kan gaan op dat nummer, please zeg
't Spijt me, ik wist niet dat dat het criterium was...
0
geplaatst: 24 juni 2006, 12:12 uur
4. 7 Felix – Don’t you want me vs. 214 Chemical Brothers – Block rockin’ beats
1-0
1-0
0
geplaatst: 24 juni 2006, 12:44 uur
3-5, d'r zit geenéén favoriet van me meer in nu Smack My Bitch Up er ook uitligt 

* denotes required fields.