MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Dance KO

zoeken in:

7-5

SelmaDuim
8-5

3. 5 Moby – Go vs. 14 Jaydee – Plastic dreams

SelmaDuim
1-0

eple

2-0

2-1

Eple nog door ook

2-2

2-3

3-3

3-4

Hahahaha, ik zie deze KO maar als grote GRAP nu Eple weer door is. Echt te belachelijk voor woorden!

3-6

Kos
3-7

musicfriek schreef:
Hahahaha, ik zie deze KO maar als grote GRAP nu Eple weer door is. Echt te belachelijk voor woorden!

Heb je hém weer met z'n smilies Eple blijft een geweldig nummer, en ik heb er tot op heden nog geen genoeg van (hoewel ik me kan voorstellen dat het binnen afzienbare tijd wel gebeurt...)

andré schreef:
Heb je hém weer met z'n smilies Eple blijft een geweldig nummer, en ik heb er tot op heden nog geen genoeg van (hoewel ik me kan voorstellen dat het binnen afzienbare tijd wel gebeurt...)

Ja, maar kom op zeg, dit is een DANCE KO, geen electronic KO!! Alsof je zo lekker uit je dak kan gaan op dat nummer, please zeg.... En dan ook nog winnen tegen zo'n klassieker als The House of God, sorry, maar ik vind het gewoon niet kunnen. (en die smileys zijn er hier niet voor niks )

Enfin, dit is maar mijn bescheiden mening...

musicfriek schreef:
Alsof je zo lekker uit je dak kan gaan op dat nummer, please zeg

't Spijt me, ik wist niet dat dat het criterium was...

4. 7 Felix – Don’t you want me vs. 214 Chemical Brothers – Block rockin’ beats

1-0

2-1

2-4

3-4

3-5, d'r zit geenéén favoriet van me meer in nu Smack My Bitch Up er ook uitligt

Kos
3-6

3-7 Felix mag er nu toch echt wel eens uit.

4-7

Gast
geplaatst: vandaag om 07:03 uur

geplaatst: vandaag om 07:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.