MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Alternatieve Top 152

zoeken in:
20.
a) Dave van Ronk - Hang Me, Oh Hang Me: Degelijke folk met fijne zang. Niet zo baanbrekend, maar wel gemoedelijk voor nu. 7,0

b) At Vance - Chained: In dit heavy nummer, maakt de zang (Mats Leven) voor mij echt het verschil. In het refrein zit ik werkelijk te smullen. Het nummer zit barstensvol emotie en de tekst geeft ook een extra beetje energie. 8,8

c) Miranda Sex Garden - Cover My Face: Wat een strotje! Echte gothic rock, wat toch een bepaalde duistere metal-sfeer heeft. Erg mooie, intrigerende duisternis hoe dan ook. Prachtig nummer, wat ook geweldig opbouwt. 8,7

d) Tangerine Dream ft. Christian Hausl -One Hour of Madness: Aardige electrorock, rijk gearrangeerd en ik hoor af en toe mooie details. In het begin nogal saaie electronic, ik werd er niet echt warm van. De overgang naar rock vind ik dan wel weer sterk, daarna zeurt het toch ook weer te lang door. Een beetje wisselvallig dus, maar behoorlijk genietbaar. 6,7

0-1-1-0

Deadline 23-12 18.00

20.
a) Dave van Ronk - Hang Me, Oh Hang Me
Mooi liedje. Tja, dat vat het eigenljk zowat al samen. Of dat positief is of negatief mag je zelf bedenken. 7
b) At Vance - Chained
Doorgaans ben ik een grotere fan van metal met screams of grunts o.i.d. en vind ik power metal niet veel aan, maar op dit nummer wordt inderdaad aardig gezongen. De emotie die Jasper hoort hoor ik er dan weer niet in terug, maar het is zeker een lekker metal nummertje 6,8
c) Miranda Sex Garden - Cover My Face
Hier vind ik niet veel aan. Zang vind ik vervelend en daar draait het toch vooral om in dit nummer, instrumentaal gebeurt er namelijk niet speciaal iets dat dit goedmaakt. 4,5
d) Tangerine Dream ft. Christian Hausl - One Hour of Madness
Een erg fijn nummer, geniaal geproduceerd door Tangerine Dream, vol prachtige melodieën. De zang is verder niet heel erg bijzonder, maar past wel goed op het nummer. Er gebeurt echt ontzettend veel als je er op let. 8

1-1-1-1

Deadline 23-12 18.00

20.
a) Dave van Ronk - Hang Me, Oh Hang Me 7,8
Indringende old school countryballad. Het nummer pakt me niet bij de strot. Als het dat wel zou doen, zou het cijfer in de buurt van de 9 uitkomen. Nu vind ik het ongeveer even goed als het (door mij genomineerde) nummer van Jimmie Rodgers uit battle 13.

b) At Vance - Chained 7
Eenvoudige cliché epische metal. Het is dat het genre me ligt, anders was het cijfer wat lager geweest.

c) Miranda Sex Garden - Cover My Face 8
Frêle zang over duistere muziek is prachtig, dat bevestigt dit nummer nog maar eens. Ik heb wel de aanmerkingen dat het lang duurt voordat het nummer echt op stoom komt en als het dan op stoom is dan is het me ook weer te snel en te slap afgelopen.

d) Tangerine Dream ft. Christian Hausl -One Hour of Madness 5,8
Na een mooi intro word je vreselijk teleurgesteld door de armetierige zang terwijl de muziek helemaal instort. Zodra de lead vocals ophoudt zit er weer wat spanning in en de koortjes zijn best aardig. Het sferische oeverloze einde levert nog een 0,2 punt aftrek op.

2-1-2-1

Deadline 23-12 18.00

DjFrankie (moderator)
3 nummers die voor mij bijna gelijkwaardig zijn.

20.
a) Dave van Ronk - Hang Me, Oh Hang Me 6,5 breekbaar nummer, maar kan me niet inpalmen.
b) At Vance - Chained 7,7 beter nummer als gisteren, betere stem beter geheel
c) Miranda Sex Garden - Cover My Face 7,6 referentie Cocteau Twins , niets nieuws maar leuk nummer wel
d) Tangerine Dream ft. Christian Hausl -One Hour of Madness 7,8 verrasend leuk dit, niet de beste zanger maar kan dit wel waarderen.

2-2-2-2

Deadline 23-12 18.00

2MY
20.
a) Dave van Ronk - Hang Me, Oh Hang Me 8
b) At Vance - Chained 8,1
c) Miranda Sex Garden - Cover My Face 5
d) Tangerine Dream ft. Christian Hausl -One Hour of Madness 8,3

a) Dave van Ronk - Hang Me, Oh Hang Me - sympathiek door z'n eenvoud. Eerlijke stem, scoort niet slecht hier.
b) At Vance - Chained - stuk steviger. Intro doet me aan MeatLoaf denken (is geen belediging uit mijn mond), de vocals dan weer Bon Jovi. Ik hou wel van zo'n bombast, zoals vermoedelijk reeds eerder gemeld. Geen idee of dit ook scoort bij hardcore metalheads, maar deze eenvoudige amateur kan het wel smaken!
c) Miranda Sex Garden - Cover My Face - "Miranda Sex Garden"? Wtf, wie heeft zo'n groepsnaam verzonnen? Los daarvan ben ik zo'n stem nogal snel beu. Het klinkt geforceerd en te saai voor de spannende muziektrack die er onder staat.
d) Tangerine Dream ft. Christian Hausl -One Hour of Madness - aha, weer een jaren '80 geluid dat de hitboot heeft gemist. Ik hoor hier Erasure in (vind ik goed!) en de break na 3 minuten is welgekome. Vanaf dan wordt het ook allemaal wat boeiender, er gebeurt idd nogal veel, en een goeie koptelefoon kan het luisterplezier alleen maar vergroten. En het eindigt GoedeDoeliaans! Leuk nummer!

2-3-2-3

Deadline 23-12 18.00

20.
Dave van Ronk - Hang Me, Oh Hang Me: De zang vind ik niet pakkend, zelfs wat jankerig en vervelend. 4
At Vance – Chained: Hoe groot kan het verschil zijn, gelijk wakker geschud; klinkt wel prima, maar ook weer niet meer dan dat. 6,5
Miranda Sex Garden - Cover My Face Klassiek geschoolde zang ondersteund door industriële muziek. 9
Tangerine Dream ft. Christian Hausl -One Hour of Madness: Toch wel aangenaam verrast door deze toch voor mij vreemde combinatie tussen New Wave, Progrock, Electronic en alles wat ik vergeten ben.8,5

2-3-3-4

Deadline 23-12 18.00

20.
Dave van Ronk - Hang Me, Oh Hang Me: Sympathieke folk / country ballad, mooi nummer maar het weet me niet echt te pakken. 6,8
At Vance – Chained: Tsja, muzikaal gaat het wel en het zal vast niet slecht zijn in z'n genre, maar dit soort zang trek ik gewoon niet. 5
Miranda Sex Garden - Cover My Face Geweldig nummer maar ook hier trek ik de zang niet zo, dat maakt het verschil tussen een eventuele 9 en nu een 7
Tangerine Dream ft. Christian Hausl -One Hour of Madness: Ik begon obv de naam Tangerine Dream eigenlijk te luisteren met een vooroordeel maar ik ben aangenaam verrast. Lekker nummer dit. 7.2

2-3-4-5

Deadline 23-12 18.00

Even kort maar. Close call. Leuke ronde.

20.
a) Dave van Ronk - Hang Me, Oh Hang Me : 7,0
b) At Vance - Chained : 7,0
c) Miranda Sex Garden - Cover My Face : 7,5
d) Tangerine Dream ft. Christian Hausl -One Hour of Madness : 7,5

2-3-5-6

Deadline 23-12 18.00

20.

b) At Vance - Chained
d) Tangerine Dream ft. Christian Hausl -One Hour of Madness

3-3-6-6

a) Ik luister deze als laatste en kan dus al zeggen dat ik dit veruit het beste liedje vind uit dit viertal. Het gevangenisverhaaltje weet me echt te raken, Dave vertolkt het met veel gevoel. Inmiddels al herhaaldelijk gedraaid en het album zoek ik waarschijnlijk ook nog wel op. 9
b) Jaren '80 hardrock... klinkt aardig voor het genre, maar echt aan me besteed is het niet. Al zit ik de 6 minuten dat het duurt makkelijk uit. 4.5
c) Ik had een album van MSG, Suspiria, en dat vond ik leuker dan dit liedje. Mij iets teveel standaard 'meisjes'-gothic, krijg er een beetje een After Forever/Within Temptation-gevoel bij. 5
d) Verrassend nummer dit: ik heb van TD een aantal cd's uit hun jaren '70 periode en dat is gewoon ambient en in het geval van Phaedra misschien wel het beste ambient-album ooit gemaakt. In de jaren '70 is al wel een ontwikkeling te horen: hoe nieuwer hoe cheesier. Blijkbaar is die trend in de jaren '80 doorgezet (ervan uitgaande dat dit uit die tijd komt, want zo klinkt het), want dit vind ik niet om aan te horen. Foute synthprog ofzo, Ik kan er niet anders van maken. 4

Deadline 23-12 18.00

20.
Dave van Ronk - Hang Me, Oh Hang Me: Op zich niet slecht maar jammer genoeg kabbelt het teveel op dezelfde voet voort (6,2)
At Vance – Chained. Zanger met een gouden strot,lekkere gitaarsolo en zolang er niet gegrunt wordt vind ik het prima.(7,5)
Miranda Sex Garden - Cover My Face.Beetje dezelfde insteek als Within Temptation(6,3)
Tangerine Dream ft. Christian Hausl -One Hour of Madness.Dit kan mij zeker bekoren deze mengelmoes aan muziekgenres verweven in de elektronica.(7,8)

3-4-6-7

Deadline 23-12 18.00

20.

a) Dave van Ronk - Hang Me, Oh Hang Me: 8,1
b) At Vance – Chained: 2
c) Miranda Sex Garden - Cover My Face: 6
d) Tangerine Dream ft. Christian Hausl -One Hour of Madness: 6,5

a) het soort liedje dat je niet kunt beoordelen zonder naar de tekst te luisteren. Mooie bluesy melodie.
b) cliché op alle fronten, met name de zang. Echt vre-se-lijk. Kijk echt op van de brede waardering in eerdere posts.
c) niet mijn genre, maar toch bepaald niet slecht. Mooi gezongen.
d) een band die ik eigenlijk al heel lang eens wil leren kennen, maar waar de omvang van hun oeuvre me keer op keer ontmoedigt. Dit nummer is niet bepaald een aansporing, hoewel het muzikaal allemaal wel deugt. Maar ja, die zang….

4-4-6-8

Deadline 23-12 18.00

20.

a) Dave van Ronk - Hang Me, Oh Hang Me:
8,5
'k vind de cover van de Deep Dark Woods mooier, boeiender.

b) At Vance – Chained:
2,7

c) Miranda Sex Garden - Cover My Face:
6,8

d) Tangerine Dream ft. Christian Hausl -One Hour of Madness:
6,0

5-4-7-8

Deadline 23-12 18.00

20.
a) Dave van Ronk - Hang Me, Oh Hang Me (6,7)
Leuk folknummer, maar niet erg onderscheidend.
b) At Vance - Chained (8,5)
Power-metal, maar toch beheerst. Zowel qua zag als instrumentatie. Sterk nummer.
c) Miranda Sex Garden - Cover My Face (7,5)
Een nummer vol spanning. Van de ene kant vind ik het erg gaaf, maar van de andere kant weet de zang me niet echt te overtuigen. Kwestie van gewenning denk ik.
d) Tangerine Dream ft. Christian Hausl -One Hour of Madness (8,5)
Dit lijkt wel een mengelmoesje van verschillende genres en het bevalt me uitstekend! Dance, progrock, new wave, ik hoor het allemaal wel een beetje terug en omdat het allemaal genres zijn die ik goed vind komt er vanzelf een goed cijfer uitrollen.

5-5-7-9

Deadline 23-12 18.00

a) Dave van Ronk - Hang Me, Oh Hang Me: 9
b) At Vance – Chained: 2.5
c) Miranda Sex Garden - Cover My Face: 2.5
d) Tangerine Dream ft. Christian Hausl -One Hour of Madness: 5.5

20.
Prachtig nummer. Sowieso is al het werk van Dave van Ronk zeker de moeite waard, maar dit is een van de hoogtepunten. Prachtig verhaal, en prachtig vertolkt.
b) At Vance - Chained
Power-prut. Ik heb in deze ronde zo iets 'ns kunnen waarderen, maar dit vind ik prut. Zoals lebowski al zegt: 'cliché op alle fronten, met name de zang. Echt vre-se-lijk. Kijk echt op van de brede waardering in eerdere posts.' En dat beschrijft 't eigenlijk prima.
Behoorlijke Within Temptation-feeling, en daar kan ik bijzonder weinig mee. Kan me maar slecht vinden in dit soort stemmen, kan er vrij weinig mee.
d) Tangerine Dream ft. Christian Hausl -One Hour of Madness
In principe een aardig nummer. Zang past wel bij de soort muziek, maar 't is me net iets te foute achtergrondbegeleiding - in ieder geval fout voor míj. En het knalt iets té lang door, met die volle acht-en-een-halve minuut. Niet slecht, maar matig tot acceptabel. Ik zou 't zelf niet opzetten verder, maar op zich, ach..

6-5-7-10

Deadline 23-12 18.00

Ik hoop dat Dave van Ronk met een eindsprintje de vrij erg matige b) en c) er nog uit kan knikkeren..

lebowski schreef:
d) een band die ik eigenlijk al heel lang eens wil leren kennen, maar waar de omvang van hun oeuvre me keer op keer ontmoedigt. Dit nummer is niet bepaald een aansporing, hoewel het muzikaal allemaal wel deugt. Maar ja, die zang….

Dit nummer is nauwelijks representatief voor de rest van hun oeuvre. Ze hebben slechts een heel enkel album gemaakt met zang. Dit komt ook van een recent album, niet bepaald hun beste tijd. Hun sound uit de jaren '70 en '80 is compleet anders. Maar Tangerine Dream is een ontzettend veelzijdige band die van alles met electronica gedaan hebben. Het is absoluut de moeite waard om Phaedra, Encore of Underwater Sunlight eens te proberen, drie nogal verschillende albums. Het hangt er eigenlijk vanaf wat je muzikale voorkeuren zijn: Phaerda is wat 'vager', Encore bevat erg veel ontzettend sterke melodieën en Underwater Sunlight is het toegankelijkst, komen ook gitaren en piano e.d. op voor. Dan heb je ook nog Zeit, een intrigerend album dat eigenlijk alleen uit soundscapes bestaat en waar geen melodie, structuur of ritme in te herkennen is maar toch mooi is. Ze hebben echt van alles gemaakt. Ik zou zeggen, begin er eens aan!

De reden dat ik deze heb genomineerd is overigens omdat hun albums van vroeger die ik ken allemaal meer dan 20 stemmen hebben. Ik ben blij dat hij bij sommigen in de smaak valt

20.
a Dave van Ronk - Hang Me, Oh Hang Me
Erg gedateerd, weinig aan; 5,0

b At Vance - Chained
Is het niet voor mij; 4,0

c Miranda Sex Garden - Cover My Face
Klinkt goed, spanning, hoge zangstem, mooie combinatie met de muziek; 7,0

d Tangerine Dream ft. Christian Hausl -One Hour of Madness
Prima elektro-rock-nummer; 7,3

6-5-8-11

Deadline 23-12 18.00

DjFrankie (moderator)
Uitslag 20 met een record van 15 deelnemers !!!

1 Tangerine Dream ft. Christian Hausl -One Hour of Madness 11 pt 105,4/15 = 7,03
2 Miranda Sex Garden - Cover My Face 8 pt 98,4/15 = 6,56
3 Dave van Ronk - Hang Me, Oh Hang Me 6pt 106,6 / 15 = 7,11
4 At Vance - Chained 5pt 88,6 / 15 = 5,91

Bizar is dat het nummer met het hoogste gemiddelde als derde eindigt.

DjFrankie (moderator)
21.
a) Peter Murphy - Never Fall Out
b) Raheem - Shotgun
c) Victoria Williams - Crazy Mary
d) Guadalcanal Diary - Trail of Tears

0-0-0-0

Deadline 24-12-2011 18.00 tijdens de kerstdagen houden we een pauze, ben dan zelf ook veel weg.

We starten weer op maandag 26 december om 18.00 met ronde 22.

DjFrankie (moderator)
Punten van Remcodulac via p.m

21.
a) Peter Murphy - Never Fall Out : 7,5
b) Raheem – Shotgun : 3,0
c) Victoria Williams - Crazy Mary : 6,5
d) Guadalcanal Diary - Trail of Tears : 7,0

1-0-0-1

Deadline 24-12-2011 18.00 tijdens de kerstdagen houden we een pauze, ben dan zelf ook veel weg.

We starten weer op maandag 26 december om 18.00 met ronde 22

21.
Peter Murphy - Never Fall Out: Ik ben wel een liefhebber van Bauhaus, al doet Murphy teveel moeite om als Bowie te klinken. Hier haal je hem ook gelijk uit, al doet hij genoeg moeite om anders te klinken. 8,1
Raheem – Shotgun: Echt een mooi begin, blijft vervolgens zeker ook aangenaam. 7,8
Victoria Williams - Crazy Mary: Mindere zangeres die wel mooi begeleid wordt. Daarbij moet ik wel aan Tom Petty denken. 6,2
Guadalcanal Diary - Trail of Tears: Bij de titel verwachtte ik de een of andere metalband, maar dit zit meer richting REM en enigszins The Smiths. Mooi nummer. 8,4

2-0-0-2

DjFrankie schreef:
Bizar is dat het nummer met het hoogste gemiddelde als derde eindigt.

Opmerkelijk inderdaad, vond het zelf eigenlijk het enige goede nummer van deze ronde. Hopelijk komt ie nog in de herkansingsronde voorbij.

DjFrankie (moderator)
a) Peter Murphy - Never Fall Out: 7 Vrij kalm en behoudend gezongen door Graaf Dracula himself. Ietwat te gelikt, inderedaad wat Leon zegt richting Bowie.
b) Raheem - Shotgun 6,5 old-school rap uit de 80's gok, ik niet slecht maar weinig boeiend voor mij.
c) Victoria Williams - Crazy Mary 7,1 leuke sfeer in dit nummer, stem vind ik niet eens zo slecht.
d) Guadalcanal Diary - Trail of Tears 7,8 bekend van een van mijn all-time favorites Watusi Rodeo, dit is wat rustiger en relaxter, inderdaad vergelijking met R.E.M. is al vaker gemaakt bij deze band.

2-0-1-3

2MY
21.
a) Peter Murphy - Never Fall Out 8
b) Raheem - Shotgun 7,7
c) Victoria Williams - Crazy Mary 7,8
d) Guadalcanal Diary - Trail of Tears 7,7

a) Peter Murphy - Never Fall Out - ik verwachtte het ergste na die oerkreet in het begin... maar gelukkig blijkt die angst ongegrond. Na een aarzelende - bevende - start, vindt Mr. Murphy snel de goeie stem (idd die van Bowie ) en wordt het alsnog een kanjer van een nummer.
b) Raheem - Shotgun - borduurt verder op het rock-avontuur die de mannen van RunDMC hadden ingezet. Het gescratch is vrij matig gedaan, en het geheel klinkt nogal gedateerd door de standaard synthesizertrukjes. Eind jaren '80 zal dit waarschijnlijk nog wél hip (en hop) geklonken hebben, en met die gedachte geef ik Raheem toch nog een mooi punt.
c) Victoria Williams - Crazy Mary - van haar hoge uithalen ben ik geen liefhebber. Voor de rest is dit simpelweg een mooi nummertje. Na 3 minuten vind ik het wel goed geweest eigenlijk.
d) Guadalcanal Diary - Trail of Tears - tis moeilijk om origineel te zijn als deric raven alles al gezegd heeft. REM & The Smiths idd...

2-0-2-3

Deadline 24-12-2011 18.00 tijdens de kerstdagen houden we een pauze

21.
b) Raheem - Shotgun

De puntenbeoordeling van 2MY is aangepast omdat hij gezien zijn gegeven gemiddeldes aan de nummers vergeten is Never Fall Out een punt toe te kennen.

a) Peter Murphy - Never Fall Out.Iggy Pop meets David Bowie.Fijn melodieus nummer om naar te luisteren(8,3)
b) Raheem - Shotgun - Ben bepaald geen liefhebber van rap muziek,maar het rock gehalte in het nummer red de boel nog enigszins(5)
c) Victoria Williams - Crazy Mary.Leuk rock nummer met ook wat Country invloeden(7,3)
d) Guadalcanal Diary - Trail of Tears - Leuk simpel vrolijk popliedje met inderdaad heel veel R.E.M invloeden.(7,6)

4-0-2-4

21.
a) Peter Murphy - Never Fall Out 5,5
Epigonisme pur sang. De zanger opent als Iggy Pop in zijn Bowie-tijd en glijdt terug naar Bowie uit de tijd van Ziggy. Het leidt allemaal te veel af, waardoor ik het nummer nauwelijks nog kan beoordelen. Geef mij maar de echte Iggy of de echte Bowie of een combinatie daarvan.

b) Raheem - Shotgun 8,8
Lekker bijterig ouderwets rapnummertje met scheurende gitaar, mooie effecten, prachtige synths en een fantastisch ritme. Scratch was nog een verplicht onderdeel. De eerste is wat minder, maar de tweede vind ik prachtig.

c) Victoria Williams - Crazy Mary 7,8
Het lijkt zo’n makkelijk nummer, maar ik vind het erg ontoegankelijk. Er zit in ieder geval heel veel moois in, dat herken ik wel, maar het liedje weet niet goed welke kant het op moet. Als het in de solo belandt wordt het vlak en sterft het als een nachtkaars uit.

d) Guadalcanal Diary - Trail of Tears 6,7
Guadalcanal Diary ken ik nog van vroeger en maakt prettig in het gehoor liggende rock. Ik heb het nooit willen verzamelen, omdat het allemaal te vlak is. Dit nummer bevestigt mijn oordeel van toen.

4-1-3-4

2MY
the viking schreef:
De puntenbeoordeling van 2MY is aangepast omdat hij gezien zijn gegeven gemiddeldes aan de nummers vergeten is Never Fall Out een punt toe te kennen.

bedankt voor uw oplettendheid!

21.
Niet slecht, maar heeft last van het ' wilen klinken als' , maar dat is hier al uitvoerig gememoreerd.
7,0

b) Raheem - Shotgun
Stond in de bak van de tent waar ik draaide, maar kwam uiteindelijk nooit op de draaitafel terecht.
5,5

De zang van mevrouw Williams heeft mij te veel hikjes, trillertjes, jonge meisjes gehuil en andere modieuze maniertjes. Komt mij allemaal een beetje geforceerd over. Instrumentaal mooie momenten afgewisseld met net een beetje te veel Middle of the Road orkestratie.
6,8

Deze band vaak geprobeerd, en eigenlijk altijd te licht bevonden. Onder het kopje: best aardig, maar net niet.
7,0

5-1-3-5

21.
a Peter Murphy - Never Fall Out
Mooi ingetogen nummer, alleen pakt de stem mij niet helemaal; 6,7

b Raheem - Shotgun
Tja, misschien is de tekst wel heel belangrijk … heel misschien; ik vind er weinig aan 4,5

c Victoria Williams - Crazy Mary
Heel mooi nummer, mooie muzikale opbouw, mooie stem, niks mis mee; 8,0

d Guadalcanal Diary - Trail of Tears
Makkelijk in het gehoor liggende pop/rock nummertje, lijkt veel op R.E.M.; 7,0

5-1-4-6

21.
a Peter Murphy - Never Fall Out 6,0
Dit doet mij niks

b Raheem - Shotgun 6,0
Ook hier ben ik niet weg van

c Victoria Williams - Crazy Mary 7,5
Dit klinkt al stukken beter

d Guadalcanal Diary - Trail of Tears 8,0
Lekker nummer van het eveneens uitstekende debuut album dat ik al zo ongeveer 25 jaar in mijn kast heb staan

5-1-5-7

21.
a) Peter Murphy - Never Fall Out (7,0)
Mooi nummer, al ben ik niet zo kapot van Peter's stem.
b) Raheem - Shotgun (7,2)
Waar het aan ligt weet ik niet, maar het doet nogal goedkoop aan. Toch vind ik het best een goed nummer.
c) Victoria Williams - Crazy Mary (8,2)
Een mooi nummer hoor, maar wat is die zangeres een aanstelster! Amerikaanse zeker? Als ze normaal zou zingen zou ik hier nog wel eens een écht hoog cijfer voor kunnen geven.
d) Guadalcanal Diary - Trail of Tears (7,9)
Leuk, vlot nummertje. Klinkt niet heel hoogstaand, maar dat is ook niet altijd nodig.

5-1-6-8

Deadline 24-12-2011 18.00

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:45 uur

geplaatst: vandaag om 02:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.