Muziek / Muziekgames / Maak kennis met... 2012
zoeken in:
0
geplaatst: 1 januari 2012, 17:36 uur
Hetzelfde principe als in 2011:
Elke dag om 20.00 uur plaatst iemand een nummer dat de komende 24 uur beoordeeld wordt op een schaal van 1 tot 10 (eventueel met toelichting). Degene die het volgende nummer plaatst, update ook het overzicht en berekent dus het stemgemiddelde van het vorige nummer.
Aan het eind van elke maand wordt de top 10 opgemaakt en wordt aan een nieuw overzicht begonnen.
Elke dag om 20.00 uur plaatst iemand een nummer dat de komende 24 uur beoordeeld wordt op een schaal van 1 tot 10 (eventueel met toelichting). Degene die het volgende nummer plaatst, update ook het overzicht en berekent dus het stemgemiddelde van het vorige nummer.
Aan het eind van elke maand wordt de top 10 opgemaakt en wordt aan een nieuw overzicht begonnen.
0
geplaatst: 1 januari 2012, 17:37 uur
We beginnen met een nummer van de best scorende release van 2012 tot nu toe:
01-01: The Black Atlantic – The Flooded Road (Built on Sand) (herman /
0
geplaatst: 1 januari 2012, 17:38 uur
Dus niet 20.00 uur herman? In het 2011 staat er namelijk nog eentje ter beoordeling tot 20.00 uur 
Of wordt deze al weer om 20.00 uur vervangen (is niet eens flauw bedoeld maar wel even voor alle duidelijkheid)? Ik neem aan van niet en dat deze dus 2 uur extra krijgt zodat we vanaf morgen 'gewoon' verder gaan?

Of wordt deze al weer om 20.00 uur vervangen (is niet eens flauw bedoeld maar wel even voor alle duidelijkheid)? Ik neem aan van niet en dat deze dus 2 uur extra krijgt zodat we vanaf morgen 'gewoon' verder gaan?
0
geplaatst: 1 januari 2012, 17:46 uur
Ik stel voor dat dit nummer 2 uur extra krijgt. Om 2-1-2012 20:00 mag iemand de volgende plaatsen. 
Wist niet zo goed welk nummer te kiezen van deze release die ik zelf nog niet had gehoord, dus heb het aantal shouts op last.fm de doorslag maar laten geven. Vind het wel een sympathieke band, maar dit nummer raakt me nog niet echt...
6
Er kan trouwens ook nog gestemd worden op het laatste plaatje van 2011. Doe dat vooral, dan kunnen we het topic netjes afronden met de eindlijst.
Muziek >> Muziekgames >> Maak kennis met... 2011

Wist niet zo goed welk nummer te kiezen van deze release die ik zelf nog niet had gehoord, dus heb het aantal shouts op last.fm de doorslag maar laten geven. Vind het wel een sympathieke band, maar dit nummer raakt me nog niet echt...
6
Er kan trouwens ook nog gestemd worden op het laatste plaatje van 2011. Doe dat vooral, dan kunnen we het topic netjes afronden met de eindlijst.

Muziek >> Muziekgames >> Maak kennis met... 2011
0
geplaatst: 1 januari 2012, 17:48 uur
herman schreef:
Ik stel voor dat dit nummer 2 uur extra krijgt. Om 2-1-2012 20:00 mag iemand de volgende plaatsen
Ik stel voor dat dit nummer 2 uur extra krijgt. Om 2-1-2012 20:00 mag iemand de volgende plaatsen
duidelijk!
Dit nummer een
5
Het gaat nogal langs me heen.
0
geplaatst: 1 januari 2012, 18:11 uur
Zat er ook al aan te denken om een Black Atlanic nummer te nomineren, al ben ik zelf ook niet zo overtuigd door de EP (ondanks het hoge gemiddelde). Eigenlijk heeft die EP ook geen echte uitschieters.
Op bandcamp staat de hele EP, en ook hun Reverence for Fallen Trees (aanrader!)
7
Op bandcamp staat de hele EP, en ook hun Reverence for Fallen Trees (aanrader!)
7
0
geplaatst: 1 januari 2012, 21:18 uur
herman schreef:
Is het wellicht een idee dat de poster van het nieuwe nummer ook een permalinkje plaatst van zijn post? (dit moet dan wel dmv het wijzigen van je eigen post). Zodoende ontstaat er door het jaar heen een mooie lijst als naslagwerk van alle geposte nummers.
Bijvoorbeeld:
Je kunt nog overwegen om een permalink naar een maandoverzicht bovenaan in de lijst mee te nemen.
0
geplaatst: 1 januari 2012, 22:46 uur
Doe dan gewoon een linkje naar het nummer ipv de betreffende post. Heb je meer aan.
Maken we er nog een ongeschreven regel van dat wanneer je de afgelopen 2 weken nog een nominatie hebt gedaan je anderen de tijd gunt om te posten (20:05)?
Maken we er nog een ongeschreven regel van dat wanneer je de afgelopen 2 weken nog een nominatie hebt gedaan je anderen de tijd gunt om te posten (20:05)?
0
geplaatst: 1 januari 2012, 22:48 uur
Het permalinkje weet ik niet zo... vind het prima, maar ik heb zelf nooit zo snel de behoefte om iets terug te zoeken eigenlijk.
Die regel van inquestos voel ik wel wat voor (al mag het ook een week zijn).
Die regel van inquestos voel ik wel wat voor (al mag het ook een week zijn).
0
geplaatst: 2 januari 2012, 20:31 uur
01-01: The Black Atlantic – The Flooded Road (Built on Sand) (herman / 8 /5,81 )
02-02: Blaudzun- Flame On My head (the viking / )
02-02: Blaudzun- Flame On My head (the viking / )
0
geplaatst: 2 januari 2012, 20:52 uur
Zo, de eerste 2 nummers van 2012 zijn echt prachtig, beide al bekend trouwens bij mij:
9
9
0
geplaatst: 2 januari 2012, 21:00 uur
Zal ik maar party pooper spelen: strontvervelend gebracht...
5
5
0
geplaatst: 2 januari 2012, 21:34 uur
Ik dacht toch echt dat we die in 2011 al voorbij hoorden komen. Blijkt van niet.
Geweldig nummer weer van Blaudzun.
9
Geweldig nummer weer van Blaudzun.
9
0
geplaatst: 2 januari 2012, 22:40 uur
Ook in 2012 gaan we dit mooie topic natuurlijk weer zo vaak mogelijk volgen.
Dit is best een aardig nummer zeg.
6,9
Dit is best een aardig nummer zeg.
6,9
0
geplaatst: 3 januari 2012, 20:00 uur
01-01: The Black Atlantic – The Flooded Road (Built on Sand) (herman / 8 /5,81 )
02-02: Blaudzun- Flame On My head (the viking / 14 / 7,22)
03-02: Matt Elliott - Dust, Flesh and Bones (aERodynamIC)
02-02: Blaudzun- Flame On My head (the viking / 14 / 7,22)
03-02: Matt Elliott - Dust, Flesh and Bones (aERodynamIC)
* denotes required fields.