Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #2 (The J. Geils Band)!
zoeken in:
0
zaaf
geplaatst: 1 januari 2016, 20:27 uur
EttaJamesBrown schreef:
Nee, allergie voor herrie...
En wat betreft Dear God: als het in 1 boek past, waarom dan niet in 1 lied?
Indeed. Of 1 zin.(quote)
Nee, allergie voor herrie...
En wat betreft Dear God: als het in 1 boek past, waarom dan niet in 1 lied?
Heb je je wat herrie betreft al aan nr 5 gewaagd?
0
geplaatst: 1 januari 2016, 20:29 uur
Mijn initiele opmerking ging over 5. Zie latere verduidelijking.
0
zaaf
geplaatst: 1 januari 2016, 20:32 uur
als alle loftuitingen binnen zijn (kan wel even duren) kan je Madrugada opstarten Telamon.
daar laat ik verstek gaan, wegens niet zo mijn ding.
0
zaaf
geplaatst: 1 januari 2016, 20:34 uur
EttaJamesBrown schreef:
Mijn initiele opmerking ging over 5. Zie latere verduidelijking.
ah... I see. tja... zijn pilletjes voor hoor, die allergie... Mijn initiele opmerking ging over 5. Zie latere verduidelijking.

0
geplaatst: 1 januari 2016, 20:35 uur
Laat ik dan maar beginnen met die loftuitingen.
zaaf
Dank voor een aangenaam weekje XTC en het duidelijk maken dat ik mijn collectie van deze band toch echt eens moet uitbreiden. Ik stuur de rekening wel door
. Mooie presentatie ook! Verreweg beste greatest hits tot nu toe van dit jaar! 
(Hmmm, mijn gevoel voor humor blijkbaar ook dit jaar weer niet beter geworden...)
zaaf
Dank voor een aangenaam weekje XTC en het duidelijk maken dat ik mijn collectie van deze band toch echt eens moet uitbreiden. Ik stuur de rekening wel door
. Mooie presentatie ook! Verreweg beste greatest hits tot nu toe van dit jaar! 
(Hmmm, mijn gevoel voor humor blijkbaar ook dit jaar weer niet beter geworden...)
0
geplaatst: 1 januari 2016, 20:40 uur
Hey zaaf,
Goed geregeld met Spotify en zo. Maarre, afhaken is niet zo mijn ding.
Gewoon inluisteren en ongenuanceerd punten strooien, op het eerste gevoel afgaan.
Ik zeg: Black Mambo!
Goed geregeld met Spotify en zo. Maarre, afhaken is niet zo mijn ding.
Gewoon inluisteren en ongenuanceerd punten strooien, op het eerste gevoel afgaan.
Ik zeg: Black Mambo!
0
zaaf
geplaatst: 1 januari 2016, 20:43 uur
hmmm.. als mr T ook een spotifylist maakt, dan zal ik wel luisteren. en als mijn tweede gevoel zegt: niet doen, dan doe ik niet.
0
geplaatst: 1 januari 2016, 21:09 uur
Bedankt voor de prima organisatie, zaaf. De afgelopen dagen weer eens met veel plezier geluisterd naar Apple Venus, English Settlement, Black Sea, etc. Ik hoopte op een stuntje van Jason en zijn Argonauten, maar ondanks dat de coup mislukte toch content met de uiteindelijke top drie.
0
geplaatst: 1 januari 2016, 21:23 uur
Bedankt zaaf voor deze fantastische XTC trip. Ik ben ook heel blij dat ik nu alle albums ontdekt heb. Voor allemaal: een mooi, gezond en muzikaal 2016!
0
geplaatst: 1 januari 2016, 22:26 uur
Mooie XTC week zaaf. Goed om de genialiteit van deze band weer bevestigd te hebben gekregen.
0
Telamon
geplaatst: 1 januari 2016, 22:28 uur
Dank zaaf voor het portie XTC deze week!
Maar na de XTC breekt de dag weer aan, en in het spaans noemen ze dat: Madrugada
http://www.rootstime.be/LIVE/nov%202011/HH3.jpg
De Noorse band Madrugada wordt binnen MuMe prima gewaardeerd: vijf albums met een gemiddelde van bijna 4* gemaakt in een tijdsbestek van een jaar of 10.
Madrugada, opgericht midden jaren '90, bracht na de dood (zelfmoord?) van gitarist Robert Burås hun vijfde en laatste album uit. Een album waar Burås nog aan had meegewerkt. De overgebleven bandleden deden nog wel een promotietournee maar kwamen er al snel achter dat de spirit uit de band was en stopte er een jaar later definitief.
De fans moeten het nu doen met het solowerk van zanger Sivert Høyem. Hij brengt dit jaar zijn vijfde solo album uit.
Een band die een Greatest Hits editie verdiend! En daar mogen jullie aan meewerken. Van de vijf albums heb ik de 20 best gewaardeerde nummers al voor jullie uitgezocht en in een startlijst geplaatst. Nu kun je het daar niet mee eens zijn en graag andere nummers daarin willen terugzien. Nu dat kan! Want de startlijst gaan we uitbreiden met 10 nummers. En die nummers gaan jullie nomineren.
Aan jullie de opdracht om 10 nummers te nomineren die niet in de startlijst staan. Ook het solowerk van Sivert Høyem mag je nomineren. De 10 meest gekozen nummers worden toegevoegd aan de startlijst en gaan naar ronde twee.
Deadline is maandagavond 20:00u
Startlijst:
A Deadend Mind
Beautyproof
Black Mambo
Blood Shot Adult Commitment
Hands Up - I Love You
Hold on to You
Honey Bee
I Don't Fit
Look Away Lucifer
Majesty
Norwegian Hammerworks Corp.
Sail Away
Step into This Room and Dance for Me
Stories from the Streets
Strange Colour Blue
The Kids Are on High Street
This Old House
Vocal
What´s on Your Mind?
Whatever Happened to You?
Bij deze een Spotifylist met daarin alle nummers exclusief de startlijst:
Wil Lukas of panjoe of Angelo de titel van dit topic aanpassen?
Velen weten dit draadje al automatisch te vinden, maar wie weet vinden onderstaande posters bij de verschillende albums het ook leuk om mee te doen?
Musico Pinjo Tha)Sven chevy93 Insignificance Mctijn Madjack71 Mr. B aERodynamIC HarribobeatclustermuziekobsessiepetFathead WoNa bommel strandsmurf Kokuil corn1holio1 thelion Rinus Peetmoeder sjoerd148 vigil bertus99 JoopKonraad Leeds luigifort nikon42 Gele Stift VanDeGriend
Maar na de XTC breekt de dag weer aan, en in het spaans noemen ze dat: Madrugada
http://www.rootstime.be/LIVE/nov%202011/HH3.jpg
De Noorse band Madrugada wordt binnen MuMe prima gewaardeerd: vijf albums met een gemiddelde van bijna 4* gemaakt in een tijdsbestek van een jaar of 10.
Madrugada, opgericht midden jaren '90, bracht na de dood (zelfmoord?) van gitarist Robert Burås hun vijfde en laatste album uit. Een album waar Burås nog aan had meegewerkt. De overgebleven bandleden deden nog wel een promotietournee maar kwamen er al snel achter dat de spirit uit de band was en stopte er een jaar later definitief.
De fans moeten het nu doen met het solowerk van zanger Sivert Høyem. Hij brengt dit jaar zijn vijfde solo album uit.
Een band die een Greatest Hits editie verdiend! En daar mogen jullie aan meewerken. Van de vijf albums heb ik de 20 best gewaardeerde nummers al voor jullie uitgezocht en in een startlijst geplaatst. Nu kun je het daar niet mee eens zijn en graag andere nummers daarin willen terugzien. Nu dat kan! Want de startlijst gaan we uitbreiden met 10 nummers. En die nummers gaan jullie nomineren.
Aan jullie de opdracht om 10 nummers te nomineren die niet in de startlijst staan. Ook het solowerk van Sivert Høyem mag je nomineren. De 10 meest gekozen nummers worden toegevoegd aan de startlijst en gaan naar ronde twee.
Deadline is maandagavond 20:00u
Startlijst:
A Deadend Mind
Beautyproof
Black Mambo
Blood Shot Adult Commitment
Hands Up - I Love You
Hold on to You
Honey Bee
I Don't Fit
Look Away Lucifer
Majesty
Norwegian Hammerworks Corp.
Sail Away
Step into This Room and Dance for Me
Stories from the Streets
Strange Colour Blue
The Kids Are on High Street
This Old House
Vocal
What´s on Your Mind?
Whatever Happened to You?
Bij deze een Spotifylist met daarin alle nummers exclusief de startlijst:
Wil Lukas of panjoe of Angelo de titel van dit topic aanpassen?
Velen weten dit draadje al automatisch te vinden, maar wie weet vinden onderstaande posters bij de verschillende albums het ook leuk om mee te doen?
Musico Pinjo Tha)Sven chevy93 Insignificance Mctijn Madjack71 Mr. B aERodynamIC HarribobeatclustermuziekobsessiepetFathead WoNa bommel strandsmurf Kokuil corn1holio1 thelion Rinus Peetmoeder sjoerd148 vigil bertus99 JoopKonraad Leeds luigifort nikon42 Gele Stift VanDeGriend
0
geplaatst: 1 januari 2016, 23:17 uur
Electric
Elektro Vakuum
Get Back in Line
Life in the City
Only When You're Gone
Quite Emotional
Shine
Sirens
The Lost Vacuum
Valley of Deception
Elektro Vakuum
Get Back in Line
Life in the City
Only When You're Gone
Quite Emotional
Shine
Sirens
The Lost Vacuum
Valley of Deception
0
geplaatst: 2 januari 2016, 06:39 uur
zaaf bedankt voor de organisatie.
Top gedaan en met veel plezier meegedaan.
Top gedaan en met veel plezier meegedaan.
0
geplaatst: 2 januari 2016, 09:07 uur
zaaf schreef:
als alle loftuitingen binnen zijn (kan wel even duren) kan je Madrugada opstarten Telamon.
Het spektakel moeten missen
toch nog teruggelezen en wat een mooie top 10, bedankt zaaf voor deze sentimental journey.
0
geplaatst: 2 januari 2016, 09:47 uur
Zeker leuk om dit even in te vullen voor één van mijn favoriete bands!! Bedankt voor de melding Telamon, het gras is al aardig weggemaaid met je eerste lijst maar:
7 Seconds
Electric
Elektro Vacuum
Lucy One
Only When You're Gone
Quite Emotional
Running out of Time
Shine
Sirens
Valley of Deception
7 Seconds
Electric
Elektro Vacuum
Lucy One
Only When You're Gone
Quite Emotional
Running out of Time
Shine
Sirens
Valley of Deception
0
geplaatst: 2 januari 2016, 12:18 uur
Krijg je ervan als die titels onder elkaar staan op het album en je blijkbaar niet meer helder bent. Uiteraard eens

0
geplaatst: 2 januari 2016, 16:17 uur
Lastig...lastig...
Ik denk dat ik deze 10 nomineer:
Sister
The Frontman
The Riverbed
Electric
Running out of Time
Valley of Deception
Wheelchair
Elektro Vakuum
Give It A Whirl
On Your Side
Ik denk dat ik deze 10 nomineer:
Sister
The Frontman
The Riverbed
Electric
Running out of Time
Valley of Deception
Wheelchair
Elektro Vakuum
Give It A Whirl
On Your Side
0
Misterfool
geplaatst: 2 januari 2016, 16:21 uur
Mmm, ben nog aan het kijken naar een lijstje, maar wordt dit nummer niet vergeten:
https://www.youtube.com/watch?v=tuc0hJEemdY
https://www.youtube.com/watch?v=tuc0hJEemdY
0
geplaatst: 2 januari 2016, 16:23 uur
Misterfool schreef:
Mmm, ben nog aan het kijken naar een lijstje, maar wordt dit nummer niet vergeten:
(afbeelding)
(afbeelding)
Overwogen. Mooi nummer, maar dan moet je eigenlijk het hele album Industrial Silence nomineren

0
geplaatst: 2 januari 2016, 16:37 uur
Vergeten mensen op hun beurt "The Frontman" niet 
Misschien wel in de top-3 van hun beste nummers.

Misschien wel in de top-3 van hun beste nummers.
0
geplaatst: 2 januari 2016, 16:56 uur
Belladonna
Electric
Elektro Vakuum
Lucy One
Madrugada
Quite Emotional
Sirens
The Frontman
The Riverbed
Valley Of Deception
Electric
Elektro Vakuum
Lucy One
Madrugada
Quite Emotional
Sirens
The Frontman
The Riverbed
Valley Of Deception
0
Telamon
geplaatst: 2 januari 2016, 21:59 uur
Al 22 verschillende nummers genomineerd. Daarvan staan er 21 in dit 'Ronde 1' Spotifylijstje. Wellicht handig als je nog worstelt om er 10 bij elkaar te zoeken (let je op zaaf?).
On Your Side is een extra track op The Deep End en is te beluisteren via:
On Your Side is een extra track op The Deep End en is te beluisteren via:
0
Telamon
geplaatst: 3 januari 2016, 16:32 uur
Electric
Elektro Vakuum
Get Back in Line
Got You
Hard to Come Back
Running Out of Time
Sirens
The Frontman
The Lost Gospel
Valley of Deception
Elektro Vakuum
Get Back in Line
Got You
Hard to Come Back
Running Out of Time
Sirens
The Frontman
The Lost Gospel
Valley of Deception
0
geplaatst: 3 januari 2016, 18:23 uur
Wat een vraag. De beste 10 van Madrugada? Daar ga ik vandaag niet meer uitkomen. Ik blijf steken op zo'n 25 nummers die het allemaal wel verdienen om er in te komen. Zelfs van de cd die ik het minst vind, 'The Deep End' staan er een paar te dringen. Al luisterend valt me de prachtige tweedeling in het oeuvre weer eens op: de betovering en het rockbeest. Live kwam dat het beste uit in een concert waarbij de band de totale beheersing in het geluid had in de Melkweg volgend op The Nightly Disease''. Dat werd daarna nooit meer met mij er bij bereikt. Altijd orkaankracht en zichzelf dus tekort doend.
Om een paar nummers toe te voegen:
Fast Blues For Little V.
Mother of Earth
Life In The City
The Frontmen
Seven Second
Try
Wat er in ieder geval in moet:
1. A Dead End Mind
2. Electric
3. Mother Of Earth
4. Honey Bee
5. Vocal
6. Shine
7. Whatever Happened To You?
8. Elektro Vacuum
9. The Boys Are On High Street
10. Norwegian Hammerworks Corp.
But what about This Old House, Quite Emotional, Madrugada, Majesty, Hands Up - I Love You, ...????
So the solution is a double best of. One album with the ballads, one with fiery rockers.
Madrugada forever!
Om een paar nummers toe te voegen:
Fast Blues For Little V.
Mother of Earth
Life In The City
The Frontmen
Seven Second
Try
Wat er in ieder geval in moet:
1. A Dead End Mind
2. Electric
3. Mother Of Earth
4. Honey Bee
5. Vocal
6. Shine
7. Whatever Happened To You?
8. Elektro Vacuum
9. The Boys Are On High Street
10. Norwegian Hammerworks Corp.
But what about This Old House, Quite Emotional, Madrugada, Majesty, Hands Up - I Love You, ...????
So the solution is a double best of. One album with the ballads, one with fiery rockers.
Madrugada forever!
0
Telamon
geplaatst: 3 januari 2016, 18:45 uur
WoNa, in ronde 1 hoef je enkel 10 (en niet meer of minder!) nummers te nomineren die niet in de startlijst staan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.