MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Hoesmeter 2014

zoeken in:
Yes, we zitten aan de tien stemmers! Deze prima hoes van Apollo Zapp scoort 55 punten gedeeld door tien personen maakt een 5,5

Top 10:

1. Apollo Zapp - Laser Tits 5,5 (10)
2. Motorpsycho - Behind the Sun 5,0 (11)

De nieuwe hoes is die van het album Present Tense van Wild Beasts.

http://cdn4.pitchfork.com/news/53290/1e766e86.jpg

4.5

Edit: niet geldig dus

U bent af en uitgesloten van verdere deelname.

GrafGantz schreef:
(quote)

U bent af en uitgesloten van verdere deelname.

Tja.....ik lees zojuist dat de regels zijn veranderd. Ben het helemaal met je eens Micha en volgens mij kost dit inderdaad een aantal stemmers

2.290.510 stemmen op MusicMeter, 5.804.745 stemmen op MovieMeter. 'Slechts' keuze uit 10 cijfers lijkt daar geen groot obstakel te zijn.

sheep67 schreef:
Tja.....ik lees zojuist dat de regels zijn veranderd. Ben het helemaal met je eens Micha en volgens mij kost dit inderdaad een aantal stemmers

Dat zijn dan waarschijnlijk de stemmers die nooit zelf de punten optellen.

Zonder gekheid: ik merk bij mezelf dat ik weer zin krijg om hoezen te plaatsen, nu dat onnodig gecompliceerde rekenwerk voorbij is. Kortom, handhaven de nieuwe regel!

titan (crew)
7

Het maakt me echt geen reet uit of hier nu wel- of niet afgeronde cijfers worden gegeven. Microprobleempje in the grand scheme of things...

sheep67 schreef:
4.5

Edit: niet geldig dus

OK dan....ik rond het naar boven af

5

9 stemmen en een score van 54 voor Present Tense van Wild Beasts. Dat is 6 gemiddeld, maar helaas te weinig stemmen voor een plaats in de top 10.

Top 10:

1. Apollo Zapp - Laser Tits 5,5 (10)
2. Motorpsycho - Behind the Sun 5,0 (11)

(afbeelding)

The War on Drugs - Lost in the Dream (2014)

Ozric Spacefolk
instagramplaatje. Zie ik elke dag 100den van op facebook.

6

Ter herinnering:

- De punten die gegeven worden gaan van 1 t/m 10. Enkel gehele getallen zijn geldig, waardoor het uitrekenen van het gemiddelde sneller verloopt.

Ozric Spacefolk schreef:
instagramplaatje. Zie ik elke dag 100den van op facebook.

4

Fantastisch mooie plaat, hoes is alleen minder.

5

Gast
geplaatst: vandaag om 01:03 uur

geplaatst: vandaag om 01:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.