Winne - Onoverwinnelijk (2007)

Alternatieve titel: Onoverwinnelijk EP

9. Grondlegger (2:42)

met Alee Rock

10. Je Liegt (2:50)

met Feis

11. Begrijp Me Niet Verkeerd (3:14)

met Mr. Probz

avatar van pascal83
Aardig om een tussendoortje met twee nieuwe nummers uit te brengen. Helaas komt het 'echte album' pas 30 april 2008 uit.

avatar van Murkinho
Lekker dan
Geef 8 voor de generaal!
Eindelijk een EP

Gekkenhuis
Dé belofte voor de Nederlandse hip-hop. Ik vrees echter voor de onvermijdbare Kempi callabo op zijn album.

avatar van luc011190
Ik vind Winne een toffe rapper (toffe punchlines, gave stem) en ik vind Soulsearchin' een vette producer dus dit gaat gewoon goed worden. Eigenlijk ken ik alle tracks ook al, maar ik wacht nog maar even tot de tracks (geremasterd en al) uitzijn.

luc011190 schreef:
ik vind Soulsearchin' een vette producer

Producers

avatar van luc011190
Gekkenhuis schreef:

Producers

Je hebt gelijk

bladwijzer
Ken de eerste 4 al, als de rest is van de zelfde kwaliteit is dan is het een top 3 mc's met een top 3 album

Berichten verwijderd.

avatar van Shinobi
Zojuist via de Luisterpaal gehoord en klonk op zich wel aardig, sommige tracks kende ik al van de Rotterdam remix cd. Maar echt bijzondere tracks staan hier niet op het album van Winne, het luistert wel aardig weg, meer niet.

Ik geef 'm 3, 0 sterren.

avatar van Timo710
Pomp die shit en Net als ik ? hadden zo albumtracks kunnen zijn. De rest is ook dik! denk dat dit een hele mooie 4,0 is!

bladwijzer
Ook op luisterpaal gehoord lekker album, goede beats en geweldige beats.

Gekkenhuis
Sja, ben er toch niet zo heel enthiousiast over. Ik kende op de laatste 3 tracks na alles wel en ik moet toch constateren dat Pomp die Shit zijn beste nummer is.

Producties zijn vrijwel allemaal sterk, alleen Top 3 MC is minder.
Ik mis toch wat afwisseling denk ik, 10 tracks braggen & boasten van de hoogste plank is toch iets teveel van het goede...

3.5*

avatar van j.b.b.l
Welk producer heeft Net Als Ik? geproduceerd?Vind het wel een lekkere beat.Het is ook mijn favorieten nummer.Verder komt hij wel met goede punchlines,maar ik hoop dat zijn album meer inhoud heeft.Maar die gozer kan zeker rappen.3,5

avatar van Conway Twitty
j.b.b.l schreef:
Welk producer heeft Net Als Ik? geproduceerd?

Soulsearching.

avatar van jeroen1904
Eerste kennismaking met deze man. Leuke beats, zeer goede flow en raps. Geef 8 echt een topnummer. Ik verwacht veel van zijn eerste album.

Zoeter
Lekkere cd om af en toe te luisteren. Winne mag wel nog wat dieper gaan van mij maar hij heeft een goede balans tussen intelligentie en 'straat' gevonden.

2008 wordt voor de NL Hip-Hop zeker weten het jaar van Winne.

avatar van Rhythm & Poetry
1,5
Toch verast door een leuk album. De beats zijn ok en ik word er vrolijk van. Zijn flow ligt mij goed in het gehoor. Teksten zijn gewoon, geen punchlines of lyrics die me echt raken. Dit album ga ik zeker vaker draaien voor nu 3*

Mezelf
Goedkope uitweg om je album uit te stellen en te verdienen aan al "onofficëel" uitgebrachte tracks...

Staan wel paar nummers op die lekker klinken, maar die kende ik dan ook allemaal al..

Een 2,5 omdat het wel duidelijk laat zien wie de toekomst in handen heeft.

avatar van oruiz
heerlijke EP. ik kende hem alleen van de nummers van Opgezwolle, Salah Edin en Extince en daarop vond ik hem al erg aardig. En met deze EP bewijst hij bij mij toch dat ik het bij het juiste einde had toen ik in een gekke bui bij mezelf dacht: ik kan niet wachten op zijn debuutplaat.

Rhythm & Poetry schreef:

Je liegt, rapper, en Winne ziet het meteen / die shit is als een maagdenvlies ik prik er makkelijk doorheen

Vroeg of laat vallen leugenaars door de mand / ik breng de waarheid aan het licht en ze lopen tegen de lamp

Dikke EP.

avatar van deagleking
Vette live-sessie, van winne en feis bij Lijn5 wat anders

avatar van Stapler
Mezelf schreef:

Een 2,5 omdat het wel duidelijk laat zien wie de toekomst in handen heeft.

Je bedoelt Topnotch?

Mezelf
Ik bedoel Winne.

avatar van Stapler
Oh hahah nu snap ik hem.
Ik dacht dat je bedoelde dat TopNotch erachter zat om dit alvast uit te brengen.

avatar van MJ_DA_MAN
Top-producties, maar Winne blijft een MC waar ik totaal niks mee kan. Dóódzonde, want de beats zijn echt phat. Beoordeling volgt.

avatar van MJ_DA_MAN
3*, argumenten heb ik al gegeven.

MJ_DA_MAN schreef:
3*, argumenten heb ik al gegeven.

Wat vind je precies mis met Winne?

avatar van Timo710
Het is idd zonde dat je niks met Winne kan... Ik geniet hier met volle teugen van!

Garben_B schreef:
Wat vind je precies mis met Winne?

1. Vervelende en onaangename stem. Hij klinkt me te soft in de oren.
2. Totaal nietszeggende en niks mee kunnende teksten. Het lijkt alsof de man compleet stijlloos is. Ik vind hem niet slecht, maar ik kan gewoon totaal niks met hem. Ongelofelijk overschatte rapper als je het mij vraagt.

MJ_DA_MAN schreef:
1. Vervelende en onaangename stem. Hij klinkt me te soft in de oren.

1. Daar kan ik min of meer inkomen. Qua stemgeluid kan 't mooier.
2. Er zit inderdaad geen diepe boodschap verborgen in z'n teksten, maar dat maakt ze naar mijn mening niet slechter (of beter). Ik vind dat Winne qua stijl wel wat op Jiggy Djé lijkt.