Ed Starink - Synthesizer Greatest Volume 6 (1991)

Electronic
Label: Arcade

1. Twin Peaks (5:03)
  2. Antarctica Echos (5:57)
  3. Dances with Wolves (4:09)
  4. Overture (5:06)
  5. Sadeness (4:58)
  6. Good to See You (6:52)
  7. Five Circles (5:19)
  8. So Sad (5:40)
  9. Atlantis the Creation (3:03)
  10. Water Games (2:13)
  11. The Tao of Love (2:48)
  12. Ethnicolor (3:43)
  13. Calypso Part 1 (3:01)
  14. The Last Emperor (4:05)
  15. Laura Palmer´s Theme (4:42)
Mooi vervolg op de reeks van Starink.
Veel mensen waarderen deze albums niet.
Ik daarentegen vind ze geweldig!

avatar van mirozema
... tja ... ook dit album geef ik 5 sterren, omdat ik deze net zo mooi vind en net zo vaak luister als de eerste.

Tis nu 2009, terwijl de eerste in 1989 kwam - dat ik het na 20 jaar als trouwe luisteraar nog steeds net zo mooi vind als toen ik nog een tiener was - dat zegt genoeg !!!

avatar van Von Helsing
mirozema schreef:

Kwee nie of dat genoeg zegt, je top 10 bestaat uit 9 platen van Mike Starink.

avatar van Amicus
Volgens mij hebben we hier te maken met een ijverige Starink medewerker of het is Edje zelf natuurlijk

avatar van mirozema
eh ... Mike is geen Ed, dacht ik zo hahaha.

Een medewerker ? Iemand die zot is van zijn idool, heet meestal fan. Wellicht dat ik een beetje extreem overkom, omdat Ed niet beroemd is en bij velen schijnbaar niet geliefd.

Eigenlijk ben ik dus best wel een beetje een uniek persoon ! Mag ik best trots op wezen . . . . .

avatar van Amicus
Daar mag jij zeker trots op wezen....

Beetje braaf repertoire op dit tikje saaie, laatste officiële deel van de in Nederland uitgebrachte serie. Wel opvallend dat de nagespeelde Vangelis tracks eigenlijk beter klinken dan de originele versies. 2,5 ster voor dit product.