Voicst - A Tale of Two Devils (2008)

Label: GoodBusy

1. High as an Amsterdam Tourist (3:15)
  2. Feel Like a Rocket (2:24)
  3. Feelings Explode (2:51)
  4. Aha Erlebnis (3:09)
  5. A Year and a Bit (3:46)
  6. Everyday I Work on the Road (3:46)
  7. Don't Get Me Wrong (2:35)
  8. So Simple That It's Hard to Understand (3:07)
  9. Second Blow (3:42)
  10. E-Slick (3:21)
  11. Mixed Words (4:17)
  12. Two Devils (1:58)
avatar van Ronald5150
”A Tale of Two Devils” vind ik een aardig album. Het is zo’n album dat best prettig is om naar te luisteren, maar voor mij nergens blijft hangen of beklijft. Ik hoor alle liedjes wel, maar ben ze al weer vergeten als het volgende liedje begint. ”A Tale of Two Devils” heeft best catchy liedjes als ”Everyday I Work on the Road”, maar de eentonigheid slaat na verloop van tijd wel toe. Het klinkt allemaal nogal inwisselbaar in mijn oren en van sommige productionele foefjes word ik ook niet enthousiast. Al die bliepjes, belletjes en effectjes vind ik over het algemeen vrij overbodig. Slecht zal ik dit zeker niet noemen, maar ”A Tale of Two Devils” maakt op mij ook geen grootse indruk.