Kempi - Mixtape 3.1 (2007)

Label: Top Notch

1. Whaddup Eindhovuh (3:00)
  2. Nos a Jega (1:53)
  3. De Meester (1:19)
  4. Du Album Is Near (2:15)
  5. Lyric Spender (3:16)

met Klemma

6. Ik Sta aan Ju Crib (2:01)
  7. Coke op 't Gas (6:00)

met Salah Edin, U-Niq, Feis en Winne

8. 3VOOR12XL Interview (1:58)
  9. Ze Is Zo Verliefd (2:46)
  10. Lik Mami (2:26)

met Rocks

11. Weekend (Fok op du Club Deel 1) (2:24)
  12. Freestyle [Live bij 3VOOR12XL] (2:19)
  13. Weekend (Fok op du Club Deel 2) (0:46)
  14. Tis Ju Boy (2:35)
  15. Straatrap (2:30)

met Klemma en JayJay

16. Ze Is Fly (2:27)
  17. Du Discipel (1:10)
  18. Du Nacht (2:28)
  19. Lijn5.com Interview (1:49)
  20. Ik Ben du BS (Du Baas en du Saviour) (2:22)
  21. Bijna Niet Human (1:48)
  22. Brengaleng (2:31)
  23. Voedsel (3:21)
  24. Morgen (2:36)
  25. Zie Je Kijken (2:48)
  26. Liefduh Is un Bitch (2:35)
  27. Outro (1:07)
0,5
Kees de Koning. Waar is het mis gegaan?

avatar van thomzi50
1,0
Nergens, want 60 stemmen

JustaRascal
Ja, 60 stemmen zeggen natuurlijk een hoop. Vooral dat hoge gemiddelde.

P-DawG
Ja man dat gemiddelde is damn hoog.
Ik hoop wel dat de meeste mensen yoch slim" genoeg zijn geweest om dit ( ) legaal te downloaden vanaf de top-notch site.

avatar van MurryMusic
zijn jullie nu sarcastisch of menen jullie het??

Garben_B
Ze zijn bloedserieus.

JustaRascal
Geen bloed geen crip ik ben bloedserieus.

avatar van Timo710
1,5
Echt waar, ik wacht al heel me leven op een Bloedserieus mixtape, dat zou echt de grappigste CD ooit zijn, met Solo tracks van naaldje en B.EE.R .

avatar van MJ_DA_MAN
B.EE.R .

Die gast woont hier een paar honderd meter verderop .

avatar van Rhythm & Poetry
0,5
Pas dan maar op wat je zegt dadelijk gaat hij je nog klik-klakken.

avatar van MJ_DA_MAN
Nee hoor, wees daar maar niet bang voor .

avatar van Arrie
Waarom heeft hij bij de derde track wel gewoon 'de'? Is vast een typfoutje.

Timo710 schreef:

Zou hilarisch zijn.

avatar van Urbanoetang
0,5
Ik vind dat Musicmeter net als Moviemeter een flop 100 moet hebben. Dit zou een mooie koploper zijn

Chriss
Zoals verwacht slecht maar toch 2* vanwege Liefduh is un bitch, Ze is zo verliefd, Ik sta aan ju crib die toch wel lekker klinken al zijn ze tekstueel nog zo slecht.

avatar van TheFunkyM
0,5
ik vind het zoo slecht, je verstaat deze kremma boi;-) totaal niet.. en als ik het kan verstaan dan gaat het helemaal nergens over..

Wat een flater

Mezelf
Heb de moeite genomen dit een aantal keren te beluisteren, ik moet zeggen dat Kempi af en toe wel wat goeds laat horen maar het meeste is echt eentonig en vrij primitief.

Ik verhoog naar een 1 omdat er toch nog wel een kelin aantal lekkere nummers op staan, maarja het lbijft een mixtape he.

avatar van NL_RAPPIN
Timo710 schreef:

Ze willen er wel 1 uitbrengen stond ergens op een site

P-DawG

Ik vind dat Kempi rapt met een hele dope flow en delivery, hij komt over alsof hij slapend kan rappen. Kempi schept op en rapt vooral over vrouwen, drugs, en hustlen, het grote minpunt hieraan is dat Kempi deze oppervlakkige onderwerpen behandeld met weinig humor, detail, persoonlijkheid en woordspelingen/punchlines. Wat ook opviel na het beluisteren van deze mixtape is de afwezigheid van Kempi's 'struggles'; zelf vind ik namelijk dat Kempi zijn zogenaamde pijn en struggles meestal goed weet te brengen. Het leukste aan deze mixtape zijn de dope flows en de vaak lekker klinkende (gestolen) beats.

Om een goed debuutalbum uit te brengen zal Kempi moeten stoppen met het maken van onzinnige nummers (in alle vormen, maten en onderwerpen) en om echt te boeien zal er wat met zijn tekstuele vaardigheden moeten gebeuren.

Berichten verplaatst naar Kempi

avatar van Norbert
Hooooooop onzin, maar af en toe kan je er toch nog wel es wat moois tussen vinden

P-DawG
Waar zie jij dat beetje moois dan

ik denk dat ie dat HOORT en zoiets heet smaak

Hij probeerst lil wayne na te doen want dan klinkt het niet meer, hij moet gewoon zichzelf blijven en dan word het album top let maar op

Inderdaad, als je in je eerste twee berichten op de site iedereen meteen "mogool" en "sukkeltjes" noemt, heb je hier niets te zoeken.

Berichten verwijderd, de discussie kan weer op een fatsoenlijke manier verder gevoerd worden.

Nirin schreef:
ik denk dat ie dat HOORT en zoiets heet smaak

slechtttttttt

Superbeertje
JustaRascal schreef:
Geen bloed geen crip ik ben bloedserieus.

Volgens mij denkt deze ''rapper'' dus echt wel dat hij een blood is... Een mislukte

avatar van 5713Finest

Ze is zo verliefd beat (is van 1.25 duidelijk te horen)