Hear 'N Aid (1986)

Label: Mercury

1. Stars (7:18)
  2. Accept - Up to the Limit [Live] (5:05)
  3. Motörhead - On the Road [Live] (4:57)
  4. Rush - Distant Early Warning [Live] (5:09)
  5. KISS - Heaven's on Fire [Live] (4:24)
  6. Jimi Hendrix - Can You See Me (2:29)
  7. Dio - Hungry for Heaven [Live] (4:47)
  8. Y & T - Go for the Throath (4:35)
  9. Scorpions - The Zoo [Live] (6:17)
Mssr Renard
Zonder de bijdrage van Nigel Tufnel was dit sowieso niets geweest.

Mssr Renard schreef:
Zonder de bijdrage van Nigel Tufnel was dit sowieso niets geweest.

Spinal Tap visits Elvis' grave. - YouTube

avatar van Edwynn
Zagato schreef:

Leuk hoe het algoritme van Youtube mij deze voorschotelt en sorry Edwynn dat ik je 9 jaar later nog quote maar: wat een solo('s)! Ik mis eigenlijk alleen Jake E. Lee zo op het eerste gezicht (er missen er vast nog meer). Wel de lange uitvoering luisteren uiteraard.

De rest van het album stelt weinig voor.

Smith en Murray zijn alleen te horen in harmonie tijdens de de fade out. Dan klopt het plaatje. Heerlijk nummer. Niet echt een kerstding, maar het zou goed kunnen.
Inderdaad is alleen de lange versie de moeite waard. De 7" snijdt meedogenloos de alvleesklier uit het middenstuk. Op het schandalige af.

Edwynn schreef:

Ik bedoelde met mijn Jake E. Lee opmerking dat hij er eigenlijk ook bij had moeten zijn. En Warren DeMartini en.... anyway wat is die Lynch een geweldige gitarist.

avatar van Edwynn
Shred till your dead.

Ja, ik hou ervan

avatar van Zagato
Het guitar Hero friday afternoon hier, dus Stars komt ook weer voorbij. Twee dingen moeten me van het hart; wat heeft die Paul Shortino een strot en wat een heerlijke solo’s pompt Lynch er uit.