Kelis - The Hits (2008)

R&B
Label: Virgin

1. Caught Out There (4:11)
  2. Milkshake (3:04)
  3. Got Your Money (4:01)

met Ol' Dirty Bastard

4. Trick Me (3:28)
  5. Lil Star (4:51)
  6. Get Along with You (4:29)
  7. Young, Fresh N' New (4:38)
  8. Truth Or Dare (3:38)

met Richard X

13. Suspended (4:55)
  14. Good Stuff (3:52)

met Terrar

15. Trick Me [Mac & Toolz Extended Remix] * (4:31)
  16. Caught Out There [The Neptunes Extended Remix] * (6:22)
  17. Milkshake [DJ Zinc Remix] * (5:59)
avatar van Blackout
Milkshake, Trick Me, Bossy, Caught Out There zijn goed.
Maar die jas in de clip van 'Lil Star'. Zoooo foutt

avatar van Ericos
Lil' Star is een prachtig nummer!
Verder zijn Milkshake, Trick me en Bossy ook knallers!
De rest vind ik erg tegenvallen van deze mevrouw..

Zoveel HITS heeft ze niet. En jammer dat 'Blindfold Me' er niet op staat.

Wat erg leuk is en deze verzamelaar ook anders maakt is dat haar featurings bij andere artiesten er ook op staan, al zingt ze slechts een refrein in. Daardoor krijgt deze cd een veel hogere waardering van mij als dat alleen haar eigen werk er op had gestaan.

En Caught out there blijft zonde van dat irritante refein.

avatar van NewYorkCityLight
In Public is toch niet eens een single geworden? En de rede waarom ze waarschijnlijk de nummers van andere artiesten erop heeft (waar ze zelf het refrein alleen zingt) is vast het gebrek aan hits.

avatar van NewYorkCityLight
Laat maar, In Public is wel een single geworden zie ik nu net..

avatar van lauradance
kelis heeft leuke liedjes dus ik geef hier een hoog punt aan.

avatar van Kill_illuminati
is dit niet de vrouw/vriendin van rapper Nas?

avatar van pureshores
een hele leuke verzamelaar en inderdaad mooi dat dat nummer met Richard X en met ODB erop staan. Kelis duikt iedere zoveel tijd weer op zoals nu met Calvin Harris en is toch wel een vaste waarde voor de pop plus dat zij 1 van de eerste dames met Missy Elliott was die met allerlei genres aan het flirten waren begin '00 en niet in de 1dimensionale rnb bleef hangen.

eigenlijk maar 1 minder nummer Truth or dare

avatar van Shelter
De eerste 4 zijn best leuk daarna vind ik er weinig aan en Good Stuff vind ik ook nog te doen.
Jammer dat die track met Timo Maas (deep house track) er niet op staat, das wel een erg vet nummer maar wellicht teveel stijl verandering ineens.
Eigenlijk best bizar dat die met ol dirty bastard er op staat want het enige dat ze zingt is "hey dirty, baby i got your money dont ya worry..." en voor de rest echt niks