Flo Rida - Mail on Sunday (2008)

Label: Poe Boy

1. American Superstar (3:43)

met Lil' Wayne

2. Ack Like You Know (3:43)
  3. Elevator (3:50)

9. In the Ayer (3:39)

met will.i.am

10. Me & U (4:28)
  11. All My Life (3:32)
  12. Don't Know How to Act (3:31)

met Yung Joc

13. Freaky Deaky (3:17)

met Trey Songz

14. Money Right (3:16)

met Brisco en Rick Ross

15. Gotta Eat * (3:19)
  16. Make a Wish * (4:02)
  17. Low [Travis Barker Remix] * (4:15)

met T-Pain en Travis Barker

tuktak
ik heb eens even geteld, aantal guest appearances van lil' wayne,
in 2007: 61
in 2008: 36
ik ben die knakker echt helemaal zat, dit slaat toch nergens meer op...
zijn er ook albums waar hij op meedoet die wél goed zijn? ik vraag het me af...

avatar van Kill_illuminati
Mezelf schreef:
Idd, die Travis Baker is echt één van de betere drummers. Ik heb ook ooit een nummer met The Game gezien op Youtube, dat klonk echt hard.

Ik wil die link

Is Flo Ridah de zeer jongere broertje van Mister T van the A-Team

Relax schreef:

Dan heb ik stront in mijn ogen.

ja ik ook

Kill_illuminati schreef:

Ik wil die link

Is Flo Ridah de zeer jongere broertje van Mister T van the A-Team

Hier is die, afkomstig van Myspace, waar ik hem ook had gezien (dus niet youtube).

avatar van The SS
kheb het album beluisterd en vind het wel een redelijk album. er zitten wel wat lekkere clubbangers in maar er zit ook wat troep tussen. ik geef het een 3.

avatar van The SS
kvind roll echt een vet nummer!

Savour Music
The SS schreef:
kvind roll echt een vet nummer!

heb je helemaal gelijk in

avatar van Brucas
Normaal hou ik niet zo van rappers, maar Flo Rida heeft goede beats en daar hou ik dan wel weer van!

avatar van Kill_illuminati
Brucas schreef:

Je bedoeld radio-vriendelije beats.
Achja ieder z'n eigen mening, maar ik heb m'n geduld verloren bij dit zulk gasten.Of de beat nou goed is of niet.

avatar van Onslaught
Fast-Food!

Deze plaat trek je later toch niet weer uit de kast om hem te gaan luisteren...Omdat je het zo goed vind.

2.0

Mezelf
Klopt, ik heb de behoefte niet meer dit te luisteren. Het valt me op dat albums tegenwoordig steeds kortere houdbaarheidsdatums hebben. De oudere cd's blijven toch langer leuk..

avatar van Reint
Dat is maar net waar je zoekt. Het viel me trouwens op dat hij maar 6 van de 14 nummers in zijn eentje doet. Of is dat normaal in dat genre?

avatar van MJ_DA_MAN
Ja, een solonummer op een album van een rapper/R&B-artiest uit de Amerikaanse hitlijsten is een zeldzaamheid.

avatar van J.M.
hehe.

avatar van catdog
Reint schreef:

5 van de 14 zelfs !

MJ_DA_MAN schreef:

Dat is ook wat overdreven, maar het komt zeker vaak voor ja. Toch jammer want op ieder Amerikaans mainstream hiphop album is tegenwoordig wel een T-Pain of een Akon te horen (in het slechtste geval beiden) Enige creativiteit en originaliteit zit er vaak niet meer in.

avatar van dazzler
0820 / FLO RIDA Low

Hier zakt mijn broek van af ... zeer laag, tot op de grond zelfs.
Blijkbaar dwaalt het MC Hammer virus nog steeds rond in hiphop kringen.

Stijlloze muziek voor gestilleerde MTV helden.
Net als de muziek van MC kan je er aardig op huppelen.
Maar die geile konijnen van MTV kunnen me zelden bekoren.
Low is beneden alle peil, maar zo hoort het blijkbaar ook.

dazzler schreef:
0820 / FLO RIDA Low

Hier zakt mijn broek van af ... zeer laag, tot op de grond zelfs.
Blijkbaar dwaalt het MC Hammer virus nog steeds rond in hiphop kringen.

Stijlloze muziek voor gestilleerde MTV helden.
Net als de muziek van MC kan je er aardig op huppelen.
Maar die geile konijnen van MTV kunnen me zelden bekoren.
Low is beneden alle peil, maar zo hoort het blijkbaar ook.

Lol, er zit wel wat in, hoewel ik je oordeel in deze in twijfel trek, want aan je beoordelingen te zien, ben je niet helemaal thuis in de hiphop. Je recenseert 1 nummer plus laat een aantal vooroordelen naar voren schijnen. Dan vraag ik me af waarom je hier reageert...

Maar ik kan het natuurlijk ook fout hebben en in dat geval excuses.

avatar van dazzler
Mezelf schreef:

Maar ik kan het natuurlijk ook fout hebben en in dat geval excuses.

Je hoeft je niet te excuseren want je hebt gelijk.
Ik ken weinig van hiphop en beoordeel ook maar één nummer.
Dat laatste gaf ik al duidelijk aan in mijn vorige bijdrage.

Ik bespreek de grootste hits van 2008 bij de bijhorende albums.
En ja, ik beperk me tot die ene hit en zeg hiermee niets over het album zelf.
Dat album kan misschien meevallen of Flo Rida is misschien
een grote of belangrijke naam in de hiphop wereld.

De hit Low zegt me jammer genoeg heel weinig.

Mezelf
Ok, dat kan inderdaad. Dit album ligt niet veel hoger qua kwaliteit. Het is allemaal een beetje zoals Low. Misschien kan je ook wel aan mijn stem zien wat ik er van vind.

SSS
Billboard Hot 100
1 Flo Rida ft. Ke$ha, Right Round (album: R.O.O.T.S)

avatar van Game
Ja, hij brengt weer een nieuwe plaat uit. De man weet wel wat hij kan: hits maken. Op TMF zie ik hem elke dag voorbij komen.

avatar van Stapler
Kijk dan ook niet elke dag TMF!

avatar van Game
Doe ik ook niet, maar als ik een keertje naar TMF zap dan zie ik Flo Rida weer!

Maar ja, die track vind ik niet zo irritant, hij is best leuk eigenlijk. Low was velen maler irritanter.

avatar van Game
Deze CD is trouwens niet zo heel slecht. De beats zijn vrij goed en Flo Rida flowt aardig. Alleen inhoudelijk kan het beter. Het verveeld ook vrij snel. Zijn stem is even wennen maar ook niet zo heel irritant.

*3. Het kan eerder omlaag dan omhoog gaan.

avatar van friday the 13 th
Low en Elevator zijn mijn favorieten, maar het hele album is lekker om naar te luisteren. Geslaagd eerste album van deze artiest.

avatar van Bruce Almighty
''Low'' vond ik wel meevallen, maar verder zat er naar mijn mening verdraaid weinig tussen.