All Missing Pieces - Pushthebuttononmybackandturnmeon (2008)

Label: CMM

1. Stars & Stripes (2:35)
  2. I Want You to Know (2:49)
  3. Déjà Vu (3:13)
  4. Push the Button (2:07)
  5. Busdriver (2:08)
  6. Watching Your Steps (2:32)
  7. Rocket (1:55)
  8. Gottem in Your Pocket (2:12)
avatar van Fets
momenteel gratis te beluisteren via de luisterpaal.

avatar van Dwejkk_
Vanavond release party in de zwarte ruiter (Den Haag)!

Marko
Ik heb hier niks van gehoord (muzikaal bedoel ik, ik weet dat 't jonkies zijn), maar bij het zien van de hoes begon 't toch heel hard te knagen.

Kijk en vergelijk:
Toeval?

EDIT: De titel lijkt ook nog eens verschrikkelijk op Dubnobasswithmyheadman. Ik vind 't'wel grappig.

Ik heb 'm net opgezet op de luisterpaal.

avatar van SoNick
Aantal nummers klinken wel cool, maar het is nog wat ongepolijst. Ach wat wil je met jongens van die leeftijd. Het is al superknap wat ze doen. Al vind ik de zanger een beetje overdreven stoer klinken voor zijn leeftijd.

avatar van lizzy123
ik had hun op villa live gezien en toen hoorde ik dit nummer dacht ik ook toen hun nummer op tmf kwam vond ik het leuk klinken

avatar van Mandylion
Deze drie zijn verre familie van mij. Het is echt zo snel gegaan: toen ik bij hun in de zolder stond (anderhalf jaar geleden ofzo?) hadden ze het nog over "misschien een demo". Nu is het twee singles en een EP. De muziek is wel leuk, gaat nog wel groeien denk ik. Hoewel het waarschijnlijk bij het genre hoort, zijn de nummers wel erg kort, maar dat stoort niet en past er best goed bij, vind ik.

avatar van palomanp
Ze waren in DWDD!