3 Doors Down - 3 Doors Down (2008)

Label: Republic

1. Train (3:10)
  2. Citizen / Soldier (3:52)
  3. It's Not My Time (4:01)
  4. Let Me Be Myself (3:48)
  5. Pages (3:47)
  6. It's the Only One You've Got (4:23)
  7. Give It to Me (3:21)
  8. These Days (3:39)
  9. Your Arms Feel Like Home (3:44)
  10. Runaway (3:24)
  11. When It's Over (4:18)
  12. She Don't Want the World (4:03)
  13. Feet in the Water * (4:34)
  14. Who Are You * (3:08)
ik heb een week geleden deze cd gekocht en ik moet de meeste gelijk geven: deze cd is minder als de andere albums. er staan natuurlijk wel een paar goei rock-nummers tussen maar aan het einde zakken ze toch wel heel laag. het laatste nummer -she don't want the world- vind ik dan ook het slechtste en saaiste nummer dat er op staat! jammer genoeg moet ik 3* geven. ik had er meer van verwacht...

Deze cd vond en vind ik nog altijd geweldig. Geen enkel slecht nummer! En voor je het weet is de cd al weer voorbij. Hij begint lekker pittig met het rock nummer Train waarna Citizen Soldiers en Its not My Time dit lekker voortzetten. Daarna wordt het rustiger met Let me Be Myself en Pages gevolgt door het heerlijke nummers It's The Only One You've Got. Give It To Me knalt weer lekker. These Days en Your arms Feel Like Home zijn beide leuke nummers. En daarna komt Runaway wat mijn favoriet is van dit allbum. Eigenlijk maar een heel simpel liedje maar het klinkt zo lekker! Keer op keer weer. De cd wordt dan afgemaakt met When its Over en de Ballad She don't want the world.

Conlusie: 5*!

Benjamindaxx
Deze is dan al weer beter dan Seventeen Days, Maar nog steeds niet brilliant, de eerste twee albums zullen niet meer evenaart worden. Maar dat is ook niet erg.z
De selftitled album van de 3 Doors Down heeft een aantal lekkere en prima nummers met als grote uitschieter Pages, wat een van mijn favorieten van de band is geworden.

Verder klinkt het prima en leuk, en daarom een mooie 3.

avatar van blondegod
Helaas een uitschieter naar beneden ..... op dit album staat eigenlijk niet een nummer wat ik "echt" mooi vind. Dit was bij de vorige albums wel het geval. Over het algemeen wel een degelijk album, maar het grijpt mij persoonlijk niet aan. "It's not my time" klinkt de eerste keren erg goed, maar begint uiteindelijk toch te vervelen. These days is dan samen met Citizen/soldier wel een redelijk nummer. Gelukkig een tijdelijke inzinking, het album hierna is weer erg goed te doen.