dEUS - No More Loud Music (2001)

Alternatieve titel: The Singles

Belgiƫ
Label: Island

1. Suds & Soda (5:18)
  2. Via (4:11)
  3. Hotellounge (Be the Death of Me) (6:27)
  4. Theme from Turnpike (5:46)
  5. Little Arithmetics (4:30)
  6. Roses (4:54)
  7. Fell Off the Floor, Man (5:16)
  8. Instant Street (6:15)
  9. Sister Dew (5:33)
  10. The Ideal Crash (4:57)
  11. Nothing Really Ends (5:29)
avatar van fairiewitch
dvdschaaf schreef:

Het was slechts een geintje, vandaar
Er komt zeker heel aardige muziek uit uw land

Danku danku

fairiewitch schreef:

Danku danku

avatar van Banjo
ach wat... ik geef m 5 sterren! vroeger vond ik het al prachtige muziek en het verveeld nooit.

avatar van Ploppesteksel
Elk nummer is goed. Little Arithmetics & Instant Street zijn in mijn ogen veruit de 'mooiste' nummers en het einde van Instant Street is een van de beste einden die ik ooit heb gehoord.

Feeder
Ik geef toch de voorkeur aan suds & soda, via, hotellounge, roses en nothing really ends

avatar van Ploppesteksel
Ik zeg ook dat elk nummer goed is Feeder:)

Ploppesteksel schreef:
Ik zeg ook dat elk nummer goed is Feeder:)

Uiteraard, we hebben het hier tenslotte over dEUS !

avatar van Ploppesteksel
inderdaad, jammer dat ik niet zoveel nummers van dEUS heb, deze heb ik allemaal + dan nog een paar waarvan onderandere de nieuwe topper Bad Timing & What we talk about (when we talk about Love)

Feeder
Mag ik jou dan de tip geven om gewoon alle albums van dEUS te kopen ?

Behalve my sister=my clock natuurlijk, die is mss net iets té experimenteel.

More loud music, please; laatste album is weer iets te rustig.

avatar van fairiewitch
deric raven schreef:
More loud music, please; laatste album is weer iets te rustig.

Hehe

De ideale best of voor iemand als ik die van een aantal liedjes van Deus denk : Waaw, maar er niet in slaag een volledig album goed te vinden. Een aantal pareltjes staan hierop zoals little arithmatics, hotellounge, roses, instant street en nothing really ends, met als opener de klassieker suds&soda.

Ik mis wel de prachtige debut single Zea op dit album. Die had er zeker tussen gepast, voor een groot aantal dEUS liefhebbers zou dat een reden zijn geweest om dit album dan aan te schaffen; is bijna niet aan te komen. (ik ben wel blij dat ik hem gelukkig wel heb; heerlijk nummer).
Verder is het een mooie Best Of; al ga ik dus wel voor de aanschaf van hun gewone albums.

FatBottomedGirl
Ik ken het album niet, maar ken wel alle singles en vind het daarmee direct 4 * waard. Mag dat ook? Moet een goed album zijn!!!

FatBottomedGirl schreef:

Zo heb ik ook beoordeeeld. Omdat ik alle gewone albums van dEUS heb ken ik ook alle nummers, en kan ik daaruit ook een oordeel stellen.

avatar van SirNoodle
slechts 2 sterren, ondanks dat de muziek hierop fantastisch is.

maar dit is gewoon een verzamelaar die niks bijbrengt, het enige nummer dat speciaal was (nothing really ends) zetten ze dan nog doodgewoon op Pocket Revolution ook.

waar is 'zea' heengegaan, of de alternatieve versie van 'roses', of waarom gewoon niet een extra disc met wat b-kantjes, live-tracks...?

Dit is gewoon wereldklasse
*****
(Na hun nieuw album-en als ik het mag geloven,hun laatste?-mogen ze nog een 2e best of uitbrengen..)

yoeridedeygere
Pocket Revolution is heus niet de laatste

yoeridedeygere schreef:
Pocket Revolution is heus niet de laatste

Laat ons hopen.
Dit album is inderdaad bijna zo goed als al hun vette singles verzameld. Instant Street & Via knallen daar toch wel uit. Amen !

En weer beluister ik dEUS, en weer moet ik tot de conclusie komen dat dit op muzikaal gebied het meest ontroerendste; spannendste en briljantste is wat ik ooit gehoord heb.

Super verzamelaar!!!!!

****

de rest zet ik op repeat

1 en 2 skip ik wegens te irritant voor woorden

Suds & Soda en Via skippen ??????????????????????

EVANSHEWSON
****

de rest zet ik op repeat

Wie Via en Suds & Soda skipt heeft van dEUS niet veel begrepen, doodzonde is dat;

Mijn favorieten zijn Hotellounge, Via en Instant Street, maar de repeattoets heb je hier voor heel dit voortreffelijk samengesteld verzamelalbum nodig!

Topklassemuziek van een topband!

5 sterren, zoveel moet duidelijk wezen )

*****

Feeder schreef:

Suds & Soda en Via skippen ??????????????????????

Via: i skipped the part about love

deric raven schreef:

Via: i skipped the part about love

Leon, you're the man

avatar van Flammazine
tja suds & soda, die viool bezorgt me 3 dagen hoofdpijn. toen ze het speelden op 0110 vond ik het trouwens best goed. maar als ik het kan vermijden doe ik het

en via is eigenlijk in hetzelfde bedje ziek

als dat betekent dat ik niets van dEUS heb begrepen,het zij zo

en nu ga ik mijn abba-teens album luisteren

EVANSHEWSON schreef:

Abba-Teens hahahahahahahaha...

Nu je het zegt, ik moet nog op hun plaat stemmen

Sven Bersee
EVANSHEWSON schreef:

Abba-Teens hahahahahahahaha...

Laat je niet zo kennen peter.

avatar van jellorum
de singles ja, maar niet de beste nummers, nutteloze uitgave
jammer, ik vind trouwens Pocket Revolution de minste song bij deze