menu

T.I. - Paper Trail (2008)

mijn stem
3,47 (143)
143 stemmen

Verenigde Staten
Hip-Hop
Label: Grand Hustle

  1. 56 Bars (Intro) (3:02)
  2. I'm Illy (4:06)
  3. Ready for Whatever (5:12)
  4. On Top of the World (5:00)

    met Ludacris en B.o.B

  5. Live Your Life (5:38)

    met Rihanna

  6. Whatever You Like (4:09)
  7. No Matter What (5:15)
  8. My Life Your Entertainment (4:56)

    met Usher

  9. Porn Star (3:31)
  10. Swing Ya Rag (3:18)

    met Swizz Beatz

  11. What Up, What's Haapnin' (5:01)
  12. Every Chance I Get (4:49)
  13. Swagga Like Us (5:27)

    met Jay-Z, Kanye West en Lil' Wayne

  14. Slide Show (3:42)

    met John Legend

  15. You Ain't Missin' Nothing (5:10)
  16. Dead and Gone (7:31)

    met Justin Timberlake

totale tijdsduur: 1:15:47
zoeken in:
avatar van lauradance
1,0
Ja, waarom niet, het zijn toch smaken en meningen. Als iedereen hetzelfde maar leuk vindt word het een saaie bedoeling.
Overigens vind ik het bijna een beetje gemeen om tegen iemand te zeggen dat je zijn mening niet serieus neemt. Moet ik nu tegen jullie zeggen dat ik jullie mening niet interessant genoeg vind omdat Rene1979 dit album een 3 geeft en ik een 1?

Ik snap dat echt niet.

avatar van Shelter
het gaat mij niet om dat je hetzelfde leuk vindt als anderen, maar als je bijvoorbeeld niet zou kunnen inzien dat MJ als popartiest veel meer kwaliteit heeft dan een one hit wonder als Aqua (het is een beetje vage vergelijking maar goed) dan lijkt me dat niet logisch. Los van of je MJ nu een goede artiest vindt of niet, of als je een geweldige fan bent van Aqua. Om een ander voorbeeld te geven, ik vind Dianne Reeves vrij saai om aan te horen maar ik kan toch echt wel stellen dat zij een klasse jazz muzikant is en veel beter dan een katie Melua die ik zelf wat lekkerder in het gehoor vind liggen. Ik zou DR dan ook niet als slecht durven te bestempelen.

Overigens vind ik het van Tolerantie Nul niet echt een goed argument, omdat hij TI slecht vindt omdat volgens hem TI alleen maar werkt met fake artiesten (Kanye en Wayne) en vervolgens Lil Flip wel geweldig vinden, iemand die niet bepaald bekend staat om zijn geweldige rapkunsten.

avatar van MJ_DA_MAN
Shelter schreef:
Overigens vind ik het van Tolerantie Nul niet echt een goed argument, omdat hij TI slecht vindt omdat volgens hem TI alleen maar werkt met fake artiesten (Kanye en Wayne) en vervolgens Lil Flip wel geweldig vinden, iemand die niet bepaald bekend staat om zijn geweldige rapkunsten.
Inderdaad, en als je ook nog eens dit afzeikt omdat het ''hippop'' zou zijn en iemand met een half album vol R&B-refreinen een 5 geeft is het moeilijk zo iemand serieus te nemen. Het gaat niet om de mening, maar op het soort opmerking over bepaalde dingen.

avatar van jordidj1
4,0
is hier nou niemand fan van het nummer "Slide Show"?

Frostyx
Nee niemand is ook fan van dit album hihihihi

avatar van Kill_illuminati
Whatever you like blijft wel lekker hangen. Ik vind het best een tof, nadat ik er een paar keer tolerant naar heb geluisterd.

Heerlijk album, aantal nummer mochten weggelaten worden naar mijn mening, maar echt top album.
Vooral Slide Show, Whatever You Like, What up, Whats happenin' en No Matter What

avatar van p-azz
4,0
jha, gwn een goed album goeie nummers beats en lyrics zoals whatever you like die is gewoon de beste.

avatar van The SS
3,0
whatever you like heeft juist echt troeplyrics vind ik maar oke

X-man
lauradance schreef:
Ja, waarom niet, het zijn toch smaken en meningen. Als iedereen hetzelfde maar leuk vindt word het een saaie bedoeling.
Overigens vind ik het bijna een beetje gemeen om tegen iemand te zeggen dat je zijn mening niet serieus neemt. Moet ik nu tegen jullie zeggen dat ik jullie mening niet interessant genoeg vind omdat Rene1979 dit album een 3 geeft en ik een 1?

Ik snap dat echt niet.


Ga jij maar lekker terug naar het aanrecht.

Je scheert een heel genre over één kam met onzinnige opmerkingen. Een album van T.I. is in geen enkel opzicht representatief voor de hele hip-hopmuziek.

En dat de 'rapwereld' alleen maar over gevangenissen, moeilijke jeugd en drugs gaat, geeft alleen maar jouw beperkingen aan. Je verdiept je blijkbaar niet genoeg in het genre om er iets zinnigs over te kunnen zeggen.

Je hoeft je ook verder niet te verdiepen in 'de rapwereld', maar kom dan niet met dat soort zinloze uitspraken. Jij bent wel de laatste die moet beginnen over 'serieus genomen worden', aangezien je moet jouw uispraken het averechtse bereikt.

avatar van Rhythm & Poetry
2,5
X-man schreef:
(quote)


Ga jij maar lekker terug naar het aanrecht.



Omg?

Maak hem af Laura. I've got your back.

En X-Man ik snap je niet helemaal, Laura is met geen enkele onzinnige uitspraak over hiphop gekomen. Sterker nog, ze is iemand die nog veel met hiphop kennis wil maken en er dus aandacht aan besteed.

X-man
lauradance schreef:
Waarom zit hij in de bak dan?
Ach dan kan hij met meer stoere rapnummers komen over hoe hard het gevangenisleven is. Dat maakt rappers toch juist cool? Gevangenissen, geld en bitches.


Dat lijkt me toch een vrij domme uitspraak.

Die van mij is om aan te duiden hoe simplistisch een mens kán reageren, als er ongenuanceerd wordt gepraat. Die is hetzelfde als bovengenoemde uitspraak.

En hoe weet jij of ze met hiphop kennis wilt maken? Heb even haar profiel bekeken, en het lijkt me eerder dat ze dit album gecheckt heeft door de hits die er op staan. En aan hiphop verder dus vrij weinig aandacht besteed, in tegenstelling tot wat jij beweert.

Maar ga gerust je gang met dat ideale schoonzoon-gedrag.

avatar van Rhythm & Poetry
2,5
Dit soort rappers maakt dat juist cool ja, daar ben ik het mee eens. Laura kent daarnaast ook acts als JMT, Blackalicious en Common dus ze weet echt wel dat er meer hiphop is dan wat je alleen op tv ziet.

X-man
Rhythm & Poetry schreef:
Dit soort rappers maakt dat juist cool ja, daar ben ik het mee eens. Laura kent daarnaast ook acts als JMT, Blackalicious en Common dus ze weet echt wel dat er meer hiphop is dan wat je alleen op tv ziet.


Common (is een aanname) vanwege Universal Mind Control. JMT is sowieso al redelijk mainstream (voor een underground groep) en Blackalicious heb ik verder niks over te melden. Maar ik ga hier verder maar niet meer op in, want je zoekt nu naar argumenten voor iemand anders' mening, dat schiet niet op lijkt me.

Rene1979
Het is kerst jongens......

Maar goed...
Wel grappig dat iemand die een keertje wat zegt over een hip hop album zo een discussie voor elkaar krijgt. Waarschijnlijk omdat het een vrouw is. Verder heeft ze een mening die ik niet deel... En ben het dus eens met X-man.... Sorry brother Rob

avatar van Shelter
JMT mainstream??? los van de gehele discussie, vond ik dat wel een opmerkelijke opmerking.
Die opmerking van lauradance vind ik inderdaad wel erg lomp, duidelijk zo´n meeloop reactie van anderen die ook echt niks checken in hiphop. Voor de rest ken ik de dame niet.

Ontopic:Dit album is echt ruk, ik snap echt niet wat mensen in T.I. nou zo geweldig vinden..

X-man
Shelter schreef:
JMT mainstream???


Voor een underground act. Hou het wel in zijn verband a.u.b.

Ik reageer niet omdat het toevallig 'een dame' is, ik reageer omdat ik een statement zie dat getuigt van weinig kennis. Ik irriteer me aan mensen die (negatieve) dingen roepen zonder er iets van te weten.

Dat mag, want deze site is o.a. om een mening te geven en met elkaar in discussie te gaan. Prima toch!

Oja en het is inderdaad kerst Rene. Merry Chirstmas allemaal

avatar van Shelter
o ok ik dacht al... al volg ik het verband niet helemaal...hahaha

X-man
Shelter schreef:
o ok ik dacht al... al volg ik het verband niet helemaal...hahaha


Is gewoon een kwestie van lezen, want ik zei dat ook al in mijn oorspronkelijke bericht. Ik snap je opmerking niet echt. Als je het zo quote, wordt het uit zijn verband gerukt en dan is het inderdaad een rare opmerking. Maarja dat is jouw quote, niet wat ik gezegd heb.

avatar van p-azz
4,0
The SS schreef:
whatever you like heeft juist echt troeplyrics vind ik maar oke


ja als uitzondering die dan.
maar dead and gone die lyrics zijn wel goed

avatar van Booyo
2,5
Vroeger was ik een groot hip-hop liefhebber, maar tegenwoordig kan het me zelden bekoren. De jaren '90 rap blijf ik gaaf vinden, maar veel van wat tegenwoordig gemaakt wordt vind ik maar mwah. Een heel album uitzitten lukt me dan ook zelden zonder me te vervelen. Zo ook hier bij T.I. Het is me allemaal veels te poppy en weinig vernieuwend. Staan een aantal leuke nummers op, Swagga Like Us en Live Your Life (Moet ik me daar lichtelijk voor schamen?) bijv. Maar verder vind ik het niet zo veel an.

Een krappe 2,5*

avatar van MJ_DA_MAN
T.I. behoord dan ook tot de kwalitatieve minderheden van de hedendaagse hiphop.

Harco
Hoe vaak moet ik je nog zeggen dat King een klassiekertje is, MJ?

avatar van MJ_DA_MAN
2006 is niet meer hedendaags .

Harco

avatar van Motivation
3,5
Ik ben benieuwd wat zijn nieuwe album 'King Uncaged' ons gaat brengen...

avatar van KILLERBEE99
3,0
Whatever you like blijft wel lekker hangen... De rest vind ik allemaal ook wel oke/leuk!

avatar van Silky & Smooth
4,0
Na King en T.I. vs. T.I.P. is T.I. met dit album een meer poppy weg ingeslagen. De rauwe sound heeft plaats gemaakt voor meer catchy producties en R&B-refreintjes. Of het daardoor ook minder is geworden? Nee. Zijn vorige twee albums vind ik beter, maar T.I. komt ook hier gewoon weer sterk uit de hoek. De radiosongs zijn aanstekelijk genoeg om te blijven draaien en daartegenover staan inhoudelijk sterke tracks als No Matter What, Ready for Whatever en You Ain't Missin' Nothing. Tel daarbij bangers Swagga Like Us en Swing Ya Rag en je hebt een album dat staat als een huis.

avatar van RotterdamWe$$$t
3,5
Een van ze beter albums

avatar van jordidj1
4,0
Swagga Like Us is echt een bazennummer.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:52 uur

geplaatst: vandaag om 01:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.

Let op! Je gebruikersnaam is voor iedereen zichtbaar, en kun je later niet meer aanpassen.

* denotes required fields.