Rise Against - Appeal to Reason (2008)

Punk
Label: Geffen

1. Collapse (Post-Amerika) (3:25)
  2. Long Forgotten Sons (4:02)
  3. Re-Education (Through Labor) (3:43)
  4. The Dirt Whispered (3:15)
  5. Kotov Syndrome (3:08)
  6. From Heads Unworthy (3:46)
  7. The Strength to Go On (3:31)
  8. Audience of One (4:05)
  9. Entertainment (3:37)
  10. Hero of War (4:15)
  11. Savior (4:06)
  12. Hairline Fracture (4:06)
  13. Whereabouts Unknown (4:05)
  14. Historia Calamitatum * (3:23)
  15. Sight Unseen * (3:56)
  16. Elective Amnesia * (3:54)
  17. Prayer of the Refugee [Live] * (4:12)
guess who
Ik vind Rise Against niet zo'n bijster boeiende groep, maar bij het horen van Hero of War pink ik toch een traantje weg.

PriestMaiden
Goede punkrock schijf met Savior als favoriet nummer.

4.5 beste Punk rock cd die ik thuis heb liggen(het begint soms wel een beetje aan de softe kant te gaan maar dat mag soms ook wel is als het niet te veel is)

Beste nummers:alles buiten Audiance Of One

avatar van metalforever78
Entertainment is zooo meester nummer. beste nummer van de plaat

gwn btr als re-education en savior bij elkaar. DIe eerste duurt te lang en die tweede is net iets te zacht en te eenzijdige tekst.

Fantastisch album, met afstand mijn favoriete band. Veel energie in de nummers, goede lyrics en een lekkere stem.

avatar van Gloeilamp
Hero of War is toch wel een fantastisch nummer

avatar van Beukertje
Fantastisch album. "Entertainment" op topniveau.

Kan dit wel waarderen, luisterd zeer gemakkelijk weg en krijgt dan ook 3'5*

Maidenfreak
Erg vet punkrockalbum van Rise Against. Savior blijft mijn favoriet nummer van Rise Against.