Frost* - Experiments in Mass Appeal (2008)

Label: Inside Out

1. Experiments In Mass Appeal (7:57)
  2. Welcome To Nowhere (5:32)
  3. Pocket Sun (4:29)
  4. Saline (6:09)
  5. Dear Dead Days (6:51)
  6. Falling Down (5:50)
  7. You / I (1:06)
  8. Toys (3:06)
  9. Wonderland / Secret Song (15:49)
Prima.

Topmuzikanten, topproductie.
Beste progplaat ooit.
Er is blijkbaar iets mis met me, want ik vind het nog steeds niets.

Ben je muzikant?
Zo ja, laat dan eens je oren uitspuiten

Kingsnake
wowter schreef:

Ben je muzikant?
Zo ja, laat dan eens je oren uitspuiten

Is dat je hobby? Mensen pushen. Kap daar gewoon mee.

Ik ben muzikant, ja. En waar ik naar luister, daar houdt niemand van. Ga ik je ook niet mee lastig vallen.

Kingsnake schreef:

Is dat je hobby? Mensen pushen. Kap daar gewoon mee.

Nee, mijn hobby is muziek maken.
En laat je niet zo op de kast jagen

Kingsnake
Gôh. Heb ik hier een half jaar terug zo'n ruzie om staan maken. lol

Ik kan me eerlijk nu even niet meer herinneren, hoe die plaat ook al weer klinkt. Thuis nog eens opzetten en evt. mijn mening herzien.

Gôh. Heb ik hier een half jaar terug zo'n ruzie om staan maken. lol

't Kan misschien verkeren

avatar van BenZet
Ik vind het niet veel soeps dit album. Allemaal een beetje overdone en ze proberen iets wat ik er zeker niet uithaal.

Ozric Spacefolk
Ben echt wel een liefhebber van alle bandjes waar deze leden in zitten/zaten en met name John Mitchell schat ik hoog in.

Maar ik kan echt niets met *Frost. Stompzinnige synthpartijen en veel te pop-gerichte melodieen en drumsamples. Ook zijn de tempowisselingen niet vloeiend en té abrupt, wat het echt heel irritant maakt.

Ik zet nog maar liever wat It Bites of Blind Ego of IQ op.

avatar van Torch
The remix is brilliant, makes the album even better than it already was.