Deadmau5 - Random Album Title (2008)

Canada
Dance
Label: Ultra

1. Sometimes Things Get, Whatever (7:15)
  2. Complications (5:31)
  3. Slip (6:44)
  4. Some Kind of Blue (6:19)
  5. Brazil [2nd Edit] (5:33)
  6. Alone with You (7:30)
  7. I Remember (9:07)

met Kaskade

8. Faxing Berlin [Piano Acoustic Version] (1:39)
  9. Faxing Berlin (2:36)
  10. Not Exactly (8:00)
  11. Arguru (5:30)
  12. So There I Was (6:49)
avatar van Joeri_000
Als pendulumliefhebber kwam ik erachter dat Rob Swirl een liedje had gedaan met Deadmau 5.

Er gaat nu een wereld voor me open..
Erg fijn , werd helemaal opgezogen in deze plaat.
Had 2 telefoons naast me liggen en heb ze niet gehoord toen ze afgingen... Dikke 4 sterren

Stem verlaagd, het wordt mij allemaal te irritant.

avatar van Shinobi
Beter dan Vexillology, het is niet alleen maar beuken. Maar hier en daar pakt het ook zijn rust.
Vanaf 'I Remember' gaat het eigenlijk alleen maar de goede kant op.

Voor nu 3,5 sterren.

avatar van pureshores
stem ook verlaagd maar puur omdat het nieuwe album 4x4 nu beluisterd gaat worden en ik dan naast elkaar wil gaan houden wat dit album dan meer of minder heeft dan de nieuwe 4x4

Kadafi
Mijn hemel. Happiness van die Alexis Jordan komt hier vanaf dus. Hoe kan ik dat nummer Brazil ooit nog goed gaan vinden?

Kadafi schreef:

dat had ik ook toen ik het voor het eerst hoorde...

avatar van pureshores
raar dat zo'n track als I remember 2 jaar terug echt overal en nergens werd gedraaid en dat het blijkbaar toch geen classic is als in de dansplaatjes van de jaren 90 waar iedereen dr zo 25 van op kan noemen, nu hoor je hem nooit meer

avatar van artboy
Beuken met diepgang en warme volle klanken.Deadmau5 is het beste wat ik de laatste tijd In De Elektronishe muziek gehoord heb.Beste nummers :Alone with You,I Remember enz.

avatar van pureshores
hahaha wat stom van die Alexis Jordan, hoorde dat gisteren opeens ook pas (aangezien ik dat AJ altijd meteen wegknal als het ergens begint), maar heeft hij dat met haar samen gedaan of is dit een rip off door de producers van haar

Als maar niet iemand nu Complications gaat gebruiken

avatar van NewYorkCityLight
Rip-off door haar producers.

avatar van pureshores
stem met halfje verhoogd omdat het heerlijk wegluisterd en I remember epic is.

die alexis is na deze door de mand actie echt in niks origineel want ze lijkt ook een Beyonce kloon que uiterlijk

avatar van Sfeermaker
pureshores schreef:

I Remember is toch echt het enige lied van dit album wat overeind is gebleven wat mij betreft. De rest is ronduit saai.

avatar van TonyT
Dan mis je toch een hoop. Faxing Berlin heeft een zeldzame sfeer.

avatar van pureshores
precies en het eerste trio nummers luistert ook prima weg, niet moeilijk, gewoon gaan

chipsxD
Maar waar kan je die album nu kopen bij free record shop heb ik dat niet meer gezien
ik wil die nummers zo graag luisteren zoals Sometimes get whatever, Alone with you, I Remember en Complications

avatar van pureshores
wordt goed zoeken inderdaad want cdwow, marktplaats levert niks op en op bol.com alleen duur via 2e hands

chipsxD
Maar weet je wat ik dan zal doen?
Ik ga die Album Title Goes here nou vandaag bestellen want toen er paar albums
al verkocht waren
en dat ik me nog herenirt dat 4x4=12 en For lack of a better name (Deze twee albums heb ik)
kwamen en toen dacht ik: oh als ik Album Title Goes here en At play vol.3 zal gaan bestellen
mischien komt er ook andere albums van deadmau5 waaronder Random Album Title want
free record shop brengt altijd nieuwe producten uit maar ik weet het niet zeker of die nieuwe albums wel komen op de website

zoals ik het zegt.

avatar van andnino
Waarschijnlijk het beste album van Deadmau5. Zo goed als zonder uitzonderingen laat hij hier horen hoe goed hij het genre beheerst. Het is telkens bijna hetzelfde trucje, en origineel of inventief is het dan ook zeker niet, maar hij voert het tot in de perfectie uit, een heel album lang. Eerlijk is eerlijk: dat lukt maar weinigen.

avatar van TornadoEF5
Beste album van Deadmau5! Vooral Alone With You en I Remember zijn goddelijke plateN.

avatar van Mausie
Toch maar verhoogd naar 4*. Zoveel geniale tracks die moeiteloos overeind blijven staan na al die tijd. Alone With You, I Remember, Faxing Berlin en Not Exactly krijgen van mij allemaal 5*, verslavend lekker. Alleen jammer van met name de eerste twee tracks. Lijkt een soort hele lange, saaie opbouw naar het heerlijke Slip. Maar van mij had het album gewoon lekker met Slip mogen beginnen. Dan had een 4,5* er wel ingezeten.